Sari direct la conținut

„Vorbește corect, trăiește curat!”/ Campanie publică pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor

Smile Media
„Vorbește corect, trăiește curat!”, Foto: JTI România
„Vorbește corect, trăiește curat!”, Foto: JTI România

Astăzi, 8 mai, a fost lansată campania educațională pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor „Vorbește corect, trăiește curat!”, realizată de Comunicator Media, cu sprijinul JTI România. Mesajul campaniei va fi difuzat timp de o lună pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM, Național FM și Rock FM, precum și online pe hotnews.ro, profit.ro, financialintelligence.ro și Amosnews.ro.

„Printr-un îndemn aparent simplu, campania își propune să capteze o audiență cât mai largă. Sperăm ca tonul pe care-l folosește actorul Mihai Mălaimare să amuze publicul, iar mesajul să-l pună pe gânduri. Dacă folosești corect forma și sensul cuvintelor, ceea ce spui e mai ușor de înțeles și reușim să comunicăm în mod real. Iar a „trăi curat” cred că înseamnă să acorzi atenție faptelor, gesturilor, oricât de nesemnificative ar părea, să nu arunci gunoiul pe fereastră, să aplici regulile de bun simț și să te respecți pe tine și pe ceilalți. Încercați să vorbiți corect și să trăiți curat!”, a explicat Alexandru Lupu, directorul Comunicator Media, referindu-se la conceptul demersului.

„Lecția de gramatică e un efort de întoarcere de la formă la fond, la comunicare și gesturi zilnice mai pline de înțelesuri. În ultima vreme, crearea de conținut fără substanță sau vorbitul fără a spune nimic merg mână în mână cu nerespectarea regulilor gramaticale. Iar între cum vorbim și cum trăim poate exista o echivalență – vorbim curat și cu sens, trăim la fel. Această campanie educațională a pornit de la o cerință a Directivei plasticelor de unică folosință, dar se încadrează foarte bine în proiectele și programele susținute de JTI. Din 1993, când JTI a intrat pe piața din România, suntem parte a societății și ne implicăm constant și consecvent în rezolvarea problemelor reale. Îi ajutăm pe cei care au într-adevăr nevoie, susținem proiecte educaționale și programe culturale de anvergură, suntem parteneri ai autorităților în combaterea contrabandei cu țigarete. Dorim ca și în anii următorii să continuăm dezvoltarea afacerii într-un mod sustenabil, să investim, să fim în topul angajatorilor și să fim implicați în viața comunității”, a precizat Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI Romania, Moldova și Bulgaria.

Directiva (UE) 2019/904 a Parlamentului European și a Consiliului, privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului, transpusă prin Ordonanța de Urgență 6/2021, prevede măsuri de sensibilizare în vederea stimulării unui comportament responsabil pentru aruncarea corespunzătoare a produselor ce conțin plastic.

JTI susține campanii publice de informare și cu privire la efectele negative ale contrabandei cu țigarete, începând din anul 2010, în parteneriat cu autoritățile de aplicare a legii. JTI a fost prima companie de tutun care a semnat un Protocol pentru combaterea contrabandei în anul 2005, mai întâi cu Agenția Națională de Administrare Fiscală, apoi cu Autoritatea Națională a Vămilor.

În 2023, JTI aniversează 30 de ani în România. Compania are circa 1.300 de angajați în fabrică, sediul central din București și în cele peste 30 de birouri de vânzări din toată țara.

JTI și-a început activitatea în România în 1993 (ca R.J. Reynolds) și de atunci se implică activ în comunitate: compania este partener al Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS), al Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF), al „Turneelor de poveste” – serie de turnee muzicale în orașele mici, al Festivalului SoNoRo, al proiectelor CoolSound și Aplauze pentru poet, precum și sponsor oficial al Gigi Căciuleanu Romania Dance Company. JTI a fost premiată de Ministerul de Externe din Japonia pentru promovarea culturii nipone în România. JTI sprijină Grădina Japoneză din Herăstrău, Căsuța de Ceai din Muzeul Național de Artă și Centrul de Studii Româno-Japoneze din cadrul Universității Româno-Americane. „Întâlnirile JTI”, eveniment lansat în anul 2000, a devenit un brand cultural național în dansul contemporan. Compania susține, din anul 2000, Bursele JTI pentru Jurnaliști, fiind de asemenea partener al Internship 2.0. Din 1998, se desfășoară programul Seniorii JTI, prin care 45 de vârstnici din Sectorul 2 primesc zilnic alimente și medicamente, iar de-a lungul anilor compania a colaborat și colaborează cu Samusocial, Ateliere fără frontiere, ARC, SoSiSeSa și alte organizații neguvernamentale, sprijinind proiecte sociale prin care sunt susținute persoane din categorii defavorizate în diverse zone ale țării.

JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun și produse pentru vapat, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are peste 48.000 de angajați, fiind membră a grupului Japan Tobacco. Pentru mai multe informații, vizitați www.jti.com.

Articol susținut de JTI

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro