Sari direct la conținut

Parcare uriasa la Gara de Nord, cu complex comercial inclus

HotNews.ro

Primaria Capitalei a decis construirea in zona Garii de Nord a unei parcari subterane, pe trei niveluri, cu o capacitate de peste 1500 de locuri. Valoarea totala a investitiilor ajunge la peste 41 de milioane de euro, proiectul urmand sa fie incheiat la doi ani de la data demararii lucrarilor. CGMB urmeaza sa lanseze licitatia pentru aceste lucrari, care ar putea incepe peste un an.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat, in sedinta de joi, indicatorii tehnico-economici aferenti studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investitii „Parcaj subteran Gara de Nord”.

Parcarea Gara de Nord:

  • Se va intinde pe trei niveluri
  • Va putea adaposti peste 1.500 de masini
  • Va fi legata la reetelele de apa, curent electric, telefon, etc
  • Va costa 42 de milioane de euro
  • Primul nivel al parcarii ar trebui sa adaposteasca terminalul pentru microbuzele ce asigura transportul interurban, precum si o parcare pentru 222 de masini.

    Al doilea nivel va asigura parcarea pentru 595 de autoturisme, ca si nivelul trei. Un loc de parcare din zece este asigurat persoanelor cu handicap locomotor.

    Proiectul postat pe site-ul CGMB arata ca pasajul va fi racordat la retelele edilitare din zona pentru alimentare cu apa, canalizare, energie electrica, telefoane, etc.

    In pasaj va fi construit si un complex comercial, acesta avand 3.500 mp afectati pentru magazine si spatii de servicii.

    Deasupra parcarii, garduri vii

    “Investitorul este obligat, dupa terminarea si punerea in functiune a proiectului, sa refaca spatiul verde, sa planteze arbusti cu inaltime medie, garduri vii, gazon, alei pietonale si va monta mobilier urban”, arata proiectul.

    Astfel, dupa ce lucrarile subterane vor fi fost incheiate, investitorul va trebui sa inceapa refacerea aleilor din parc si aleea care are rol de trotuar la B-dul Garii de Nord.

    Refacerea trotuarelor din Piata Garii de Nord si b-dul Dinicu Golescu, a bordurilor si a parcarii din fata Ministerului Transporturilor sunt tot responsabilitati ale companiei care va castiga licitatia.

    Lucrarile vor dura doi ani. Costul total al proiectului este de 41.951.297 euro cu TVA.

    Parking pentru tot Bucurestiul

    Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) are mai multe astfel de proiecte pentru constructia de parcari subterane in alte zone ale capitalei.

    Iata lista completa a acestora:

  • Parcaj subteran Piata Salii Palatului
  • Parcaj subteran Soseaua Stefan cel Mare-Bloc Perla
  • Parcaj subteran Soseaua Stefan cel Mare-Aleea Circului
  • Parcaj subteran Strada Barbu Vacarescu- Bulevardul Lacul Tei-Circul Globus
  • Parcaj subteran Esplanada Gara Baneasa
  • Parcaj subteran Parcul Herastrau-Pavilionul H
  • Parcaj subteran Piata Walter Maracineanu
  • Parcaj subteran Piata Alba lulia
  • Parcaj subteran Piata Sudului
  • Parcaj subteran Piata Hurmuzachi
  • Parcaj subteran Piata Obor
  • Parcaj subteran Piata Amzei
  • Parcaj subteran Restaurant Pescarus
  • Parcaj subteran Piata Dorobanti
  • ARHIVĂ COMENTARII
    Dodel540 • 2024-03-05 15:22:20
    evident ca era in "misiune". eu nu mai cred nimic din declaratiile astea ale organelor dupa cover up ul facut cu moartea Raisei.
    2 22
    TICALOSU • 2024-03-05 18:19:21
    Și dacă chiar era în misiune? E treaba dvs sa nu mai credeți nimic dar dacă ar fi în misiune și ar fi trebuit să intervină pt dvs? Pietonii nu mai au de mult grijă propriei persoane așa cum șoferii nu mai respectă regulile dd circulație….
    6 0
    qwerasdf • 2024-03-05 19:30:26
    dupa ce jigodia de militian omoara o fetita pe trecerea de pieton si nu pateste nimic? crezi ca mai pune cineva botul? doar prostii
    2 2
    pamiproject • 2024-03-05 15:34:30
    Din nou? :)
    2 14
    Mihail. • 2024-03-05 15:47:37
    Parintii n-au invatat-o sa se fereasca de militieni, magistrati, eroi in halate albe etc.?
    3 14
    RobertRO • 2024-03-05 16:21:30
    1. Pentru Politia Romana, a fi in misiune este totuna cu dreptul de a ucide. 2. Fara exceptie, cand un echipaj al Politiei este implicat intr-un accident, acel echipaj se descupla sub acoperirea misiunii - fie ea reala sau inventata ad-hoc.
    2 11
    lsorin • 2024-03-05 17:00:19
    To be or not to be ... în misiune? Aceasta-i întrebarea la care s-au grăbit să răspundă, deși nu le-a pus-o nimeni. Să spună atât: mașina avea pornite semnalizările optică și acustică? E un abuz obișnuit, ”justificat” cu ”să nu nederanjarăm”, să circule doar cu girofarurile/luminile aprinse nu doar poliția, ci și salvarea. Un abuz obișnuit, foarte periculos, care poate conduce la astfel de situații.
    2 2
    H2SO4 • 2024-03-05 17:33:28
    Dacă chiar se afla în misiune atunci înseamnă că avea semnalele acustice și vizuale pornite și atunci s-ar pune întrebarea cum de a pășit pe trecere tânăra. Dacă tânăra respectivă nu era cu capul în telefon și cu căștile puse pe urechi, atunci ar fi fost imposibil să nu observe că se apropie o mașină de poliție cu sistemul de avertizare pornit, nu? Sau de fapt mașina nu avea sistemul de avertizare pornit?
    0 3
    INTERVIURILE HotNews.ro