18 apr. • Articol susținut de RetuRO Comercianții și operatorii HoReCa sunt actori importanți în "Hora Reciclării". Gemma Webb, CEO RetuRO, explică cum îi susține administratorul Sistemului Garanție – Returnare în implementarea programului Înscrierea în SGR este o obligație legală pentru toți comercianții și sunt câțiva pași pe care aceștia trebuie să îi urmeze. Pe site-ul RetuRO se regăsesc informații detaliate în acest sens, pe care le reluăm… Share
16 apr. • Articol susținut de RetuRO RetuRO vine în sprijinul comercianților pentru gestionarea rapidă și eficientă a ambalajelor SGR colectate manual Share
12 apr. • Articol susținut de RetuRO RetuRO lansează o procedură de selecție în vederea achiziționării de saci de plastic pentru colectarea ambalajelor SGR în cadrul punctelor de returnare Share
9 apr. • Articol susținut de RetuRO Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare Share
2 apr. • Articol susținut de RetuRO RetuRO deschide la Brașov un nou centru pentru colectarea ambalajelor SGR Share
21 mart. • Articol susținut de RetuRO Trei luni de la lansarea Sistemului de Garanție-Returnare în România. Impact. Provocări. Rezultate Share
15 mart. • Articol susținut de RetuRO RetuRO extinde capacitatea centrului regional din Bonțida, județul Cluj Share
21 feb. • Articol susținut de RetuRO 7,3 milioane de ambalaje colectate prin SGR. 1000 de saci de ambalaje colectați într-o singură zi. De ce aceste date reprezintă un succes al Sistemului de Garanție-Returnare pentru România? Share
24 ian. • Articol susținut de RetuRO Reciclarea în realitate: evaluarea Sistemului de Garanție-Returnare la o lună și jumătate de funcționare în România Share
30 nov. • Articol susținut de RetuRO Sistemul Garanție-Returnare s-a lansat oficial în România. Află cum funcționează Share
13 nov. • Articol susținut de RetuRO Sistemul de Garanție-Returnare și miza celor 7 miliarde de ambalaje reciclate anual. Ce trebuie să știe toti comercianții de băuturi din România Share