Sari direct la conținut

VIDEO Seful DIICOT: Mihail Boldea a parasit Romania cu destinatia Turcia. Din Turcia, el s-a imbarcat spre o destinatie necunoscuta/ Vom indisponibiliza tot ce inseamna imobil care ii apartine lui Boldea si sume de bani care vor fi gasite in locuintele lui/ Un vid legislativ, de vina pentru fuga lui Boldea

HotNews.ro

Deputatul Mihail Boldea a parasit teritoriul Romaniei pe cale terestra, prin vama Giurgiu, iar ulterior s-a imbarcat de pe aeroportul Ataturk din Istanbul spre o destinatie necunoscuta, a anuntat joi dimineata Codrut Olaru, procurorul sef al DIICOT. Autoritatile romane nu stiu in acest moment unde se afla deputatul, insa se fac investigatii, impreuna cu autoritatile din Turcia, pentru a identifica destinatia acestuia, a mai precizat seful DIICOT.

UPDATE: Valentin Boldea, fratele lui Mihail Boldea, a fost ridicat de procurorii DIICOT si dus la audieri, dupa perchezitiile facute joi dimineata la Bucuresti si Galati, la imobile ce ii apartin deputatului.

Primele informatii privind plecarea din Romania a lui Mihail Boldea au fost obtinute de DIICOT miercuri, in jurul orelor 15.00, a mai spus seful DIICOT.

Mihail Boldea ar fi parasit Romania sambata, 17 martie, iar duminica, 18 martie, ar fi parasit Turcia, potrivit informatiilor primite de DIICOT de la autoritatile judiciare din Turcia.

Seful DIICOT mai spune ca fuga din tara a lui Mihail Boldea ar fi un tertip de a se sustrage de la arestarea preventiva, si nu de la urmarirea penala, care merge mai departe.

Cooperarea cu SRI este una corecta, nu se pune problema unei tradari. Excludem complicitatea materiala sau morala a autoritatilor in acest caz. Prioritatea este recuperarea prejudiciului creat de gruparea condusa de Mihail Boldea, astfel ca s-a dispus indisponibilizarea bunurilor ce ii apartin deputatului”, a mai anuntat Codrut Olaru. „Vom indisponibiliza tot ce inseamna imobil si sume de bani care vor fi gasite in locuintele acestuia”, a precizat Olaru.

Potrivit lui Codrut Olaru, in perioada 16-21 martie, orele 14:00, DIICOT nu a detinut niciun fel de informatii privind plecarea din tara a lui Boldea. El a mai spus ca in 20 martie, la ora 17:00, s-a obtinut avizul privind perchezitia, retinerea si arestarea lui Boldea, acesta fiind trimis la DIICOT Galati. In aceeasi zi, la ora 19.00, s-a dispus darea in consemn si retinerea lui Mihail Boldea. Pe 21 martie, la ora 16:35, DIICOT a primit confirmarea ca Boldea a fost in Turcia.

Anchetatorii nu au solicitat instituirea interdictiei de a parasi tara in cazul deputatului Mihail Boldea pentru ca avizul privind retinerea si arestarea acestuia ramanea fara obiect, in conditiile in care nu pot fi dispuse doua masuri preventive, a mai declarat seful DIICOT, Codrut Olaru. El a dat vina pe „un vid legislativ” pentru fuga din tara a deputatului.

www_server_root = ‘http://worker.contentchannel.ro/player’; if(typeof flowplayer == ‘undefined’) { document.write(”); } var domain = document.domain; var domain_split = domain.split(‘.’); var cHannel_domain = domain_split[domain_split.length-2] + „.” + domain_split[domain_split.length-1]; document.write(unescape(„%3Cscript src=’http://worker.contentchannel.ro/player/singleplayer_max/7496e7f653b2550f0c8a1840e19b6d6d/”+ cHannel_domain +”‘ type=’text/javascript’%3E%3C/script%3E”)); content channel

Deputatul Mihail Boldea, ramas marti fara imunitate parlamentara, este cercetat pentru inselaciune si constituire a unui grup infractional care ar fi produs un prejudiciu de peste un milion de euro.

Cotidianul Romania libera scria miercuri, citand specialisti in domeniu, ca „Boldea a aflat vineri ca procurorii au cerut ridicarea imunitatii sale parlamentare in vederea perchezitionarii, retinerii si arestarii. De vineri si pana marti, cand i s-a ridicat imunitatea, Boldea putea parasi Romania si de zece ori, ca nimeni nu putea sa-l opreasca. Boldea putea sa faca si o conferinta de presa pe aeroport, in care sa-si anunte plecarea din tara, si tot nu putea sa fie retinut deoarece avea imunitate”.

Potrivit Romania libera, anchetatorii nu puteau sa-l dea in consemn la frontiera pentru a fi oprit la granita, deoarece aceasta masura echivala cu retinerea (de care Boldea era protejat prin imunitate).

„Nu i s-a impus nici interdictia de a parasi tara pentru ca nu mai putea fi arestat dupa ridicarea imunitatii decat daca de vineri pana marti i se gaseau alte fapte si probe noi” (legea nu permite doua masuri restrictive pe aceleasi fapte si probe, iar arestarea era necesara deoarece Boldea facea presiuni pentru schimbarea declaratiilor inclusiv chiar asupra victimelor, spun sursele RL).

De asemenea, parlamentarul cu imunitate nu poate fi nici macar monitorizat de la distanta, pentru a se cunoaste pe unde a iesit din tara, decat cu un mandat de la un judecator. Cu alte cuvinte, scrie Romania libera, procurorii, Politia de Frontiera, serviciile secrete nu pot fi facute responsabile de „disparitia” deputatului Boldea.

Citeste si :

ARHIVĂ COMENTARII
Zummm • 2012-03-22 10:01:19
Ma da astia sunt asa de INCOMPETENTI ?!? Nu il pune nimeni sub urmarire il lasa asa liber sa plece in Tanzania ?
3 5
pehash • 2012-03-22 11:12:18
nu mai vedem procese intinse pe ani de zile cu exceptii de neconstitutionalitate. in lipsa, Boldea va fi judecat si condamnat rapid, bunurile confiscate vor acoperi cu siguranta cheltuielile, banii de prin conturi vor putea fi urmariti/blocati si in lipsa lui. din momentul condamnarii, de cautare se ocupa Interpolul, deci nu va avea o viata prea usoara. pe de alta parte se demonstreaza inca o data ca imunitatea oferita parlamentarilor este o aberatie.
2 7
maria • 2012-03-22 12:06:35
Cita avere crezi tu ca mai are ? ! La A3 a spus vineri ca vinde TOT si pleaca din tara ! NU-TI ESTE CLAR CA A FOST ,, SCAPAT '' ? !
2 2
pehash • 2012-03-22 12:49:02
cum "a fost scapat"? legea e lege. imunitatea parlamentara e in constitutie. pana cand parlamentul nu a votat ridicarea imunitatii, procurorii nu au putut face nimic. era imposibili ca parlamentul sa voteze fara ca Boldea sa afle ca e urmarit si care sunt probele. tu ce ai fi facut daca erai procurorul de caz? uita-te in continuare la A3... o sa fie bine....... eventual, daca tot te uiti, intreaba-i pe invitatii USL de ce nu se duc la munca si de ce nu propun eliminarea imunitatii parlamentare acum, cand se dezbate modificarea constitutiei.
1 3
Xu • 2012-03-22 13:02:26
Art 72, alin 3 din Constitutia Romaniei "(3) În caz de infracţiune flagrantă, deputaţii sau senatorii pot fi reţinuţi şi supuşi percheziţiei. Ministrul justiţiei îl va informa neîntârziat pe preşedintele Camerei asupra reţinerii şi a percheziţiei. În cazul în care Camera sesizată constată că nu există temei pentru reţinere, va dispune imediat revocarea acestei măsuri." Daca se dorea, domnul Boldea era prins. Inainte sa le dai cu aburelile politico-penibile de genul "uita-te in continuare la A3", mai bine te-ai informa putin. Nu strica!
2 1
2012-03-22 13:32:37
0 1
curios • 2012-03-22 13:49:17
ce scrii tu se aplica si la Nastase (cu invinuiri mai grave si mai multe)? dar la Mitrea? dar la Felix? dar la Seres, Zsolt nagy, Copos etc???? vezi ce-ti doresti sa nu ramaie fara sefi partidul tau drag!
1 0
gigi • 2012-03-22 12:10:12
inca o dovada ca parlamentarii USL sint niste hoti, veniti in parlament doar ca sa fure mai usor din avutia poporului rusine USL sa speram ca dupa alegerile din toamna USL nu va mai intra in parlament
3 2
if0014 • 2012-03-22 12:33:38
.
1 2
anonim • 2012-03-22 13:03:22
vezi ca ala era de la PDL, mai citeste odata, daca era de la USL intai ii dadeau interdictie de iesire din tara si abia dupa cerea ridicarea imunitari. dupa parerea mea toti sunt la fel numai ca uni mai prostiu stiu pe cine sa unga sa fie lasati liberi si alti mai prosti care cred ca pot face bani fara sa cotizeze la sefi drept urmate......
0 1
ginel oboreanu • 2012-03-23 08:57:37
ca partidele nu se vor reformante, ca nu apreciaza valorile, ca in partie legea este facuta de baronii locali si mai alesi plesuvii de prada de la centru. ca ajungerea si mentinerea puterii sunt principalele scopuri ale activitatii politice. adica, sa ajunga in fruntea bucatelor, sa vare mana, adanc, in haznaua tzarii, in banul public. nu tu ideologii, programe serioase, nu doctrine politice, nu decenta, cinste, responsabilitate fatza de alegator. partidele sunt gasti de furi, de pasari de prada, haite de lumi hamesiti. boldea este numai un lup ratacit de haita, oleaca prea hamesit. asta vede toata lumea.
0 0
goto • 2012-03-22 11:15:48
si parlamentarii au imunitate. cat timp are imunitate nu se poate face nimic impotriva lui. cum poti sa ii interzici unui parlamentar sa paraseasca tara? daca se intampla asa toti erua destituiti. de anuntat nu trebuia sa il anunte nimeni. a vazut si in presa. apoi cand s-a facut cererea de ridicare a imunitatii a fost anuntat si el de catre parlament, ba chiar invitat la sedinta in care s-a votat, si inainte de sedinta a fost chemat si la comisia parlamentara. din pacate legea a fost facuta de parlamanentari tocmai pentru a-i avantaja. iar legea este facuta de ceva timp, nu de catre politicienii actuali. deci daca cautati vinovati, cautati printre cei care au facut si au votat legea actuala. iar legat de locatia unde a plecat din turcia, va dati seama ca e vorba de birocratie. nu poti sa te duci la casa de bilete si sa intrebi unde a plecat. trebuie sa prezinti in mod oficial actele justificative la ministerul tarii respective si cei de acolo sa se ocupe mai departe de a verifica unde a plecat. deci o sa mai dureze cateva zile pina se afla unde a plecat, timp in care poate sa faca si nconjurul lumii.
2 6
albescu • 2012-03-22 11:45:13
Ceea ce s-a intamplat este cea mai profitabila solutie. Procuratura nu a cedat la interventiile lui Boldea si a mers mai departe pe o solutie care i-a dat posibilitatea sa scape prin fuga si deci sa nu spuna lucruri deosebit de delicate pentru colegii lui din PDL.
3 2
Un roman din exil • 2012-03-23 06:23:17
Daca il urmareste penalul,nu are libertate.daca ii asculta la telefon, este dictatura lui Basescu! Daca pleaca din tara ca are imunitate, est vina Politiei, SRI-ului ca l-au scapat. Romania Libera explica pentru oameni care au un dram de minte si stiu sa citeasca. In rest,este numai mizerie politica . Romania ar trbui monitorizata si fiecare sa accepte sa fie controlat la telefon si pe strada. Daca nu ai nimic de ascuns, de ce te sperii frate. Controalele si minitorizarea,este numai pentru hoti si criminali.
0 0
vio • 2012-03-22 10:01:26
in interviul dat mai saptamana trecuta la Antena 3, Boldea spunea clar ca in Romnaia nu mai e de trait si ca va pleca din tara !! S-ar parea ca organele astea l-au lasat sa plece linistit !!! Oare ?!!!!
2 8
pointless man • 2012-03-22 10:05:04
de pe un mare aeroport FARA destinatie anuntata ? Si daca e privat ceva tot trebuie sa spuna. Problema e ca DIICOT STIE ca nu sintem prosti, dar mizeaza pe mass media ticaloasa care va ingropa discutia sub un morman de palavre.
2 3
io • 2012-03-22 12:19:02
unde a plecat Boldea din Turcia. ideea e ca, in faza preliminara urmaririi penale, unele informatii din dosar sunt pastrate in secret, tocmai pentru a nu dauna anchetei. Boldea a plecat profitand de faptul ca avea imunitate. Cand o sa-l prinda, o sa spuna ca a fost in concediu, ca n-a stiut ca urmeaza sa fie arestat etc ...
1 1
marius • 2012-03-22 10:05:21
cu ce partid a intrat asta in Parlament??
1 7
maria • 2012-03-22 12:08:38
GHICI GHICITOAREA MEA !
0 2
sandu • 2012-03-22 10:16:31
intrebat " Cine suporta costurile extradarii lui Boldea?" seful DIICOT raspunde ca are speranta ca Boldea se va intoarce singur.... :)))))))))))))))
1 3
Mihai • 2012-03-22 10:20:53
In Turcia in aeroport te cauta de 3 ori in bagaje si treci prin vreo 3 filtre pana te urci in avion. Cum nu stiu astia in ce directie a zburat cand stiu ca s-a urcat intr-un avion?
0 6
tomaso • 2012-03-22 11:17:52
pai nu?
1 4
yellowdog • 2012-03-22 10:23:32
inseamna ca a folosit alta identitate...
0 0
vasilache • 2012-03-22 10:23:47
asta e momentul perfect pentru a mai regla sistemul imunitatilor din romania. e fereastra de oportunitate care sa ii faca pe alesi sa accepte presiuni de a modifica sistemul.
1 5
yellowdog • 2012-03-22 10:26:00
cum poate sa faca o asemenea afirmatie: "Seful DIICOT mai spune ca fuga din tara a lui Mihail Boldea ar fi un tertip de a se sustrage de la arestarea preventiva, si nu de la ancheta in sine."
2 2
eu • 2012-03-22 10:28:10
cum se poate sa te imbarci intr-un avion cu destinatie necunoscuta????
0 6
eu • 2012-03-22 10:32:56
adio dar raman cu tine a primit pontul saptamana trecuta de la cei care il ancheteaza.. posibil chiar procurorul sa-l fi sunat sa-i zica "vezi ca vin sa te arestez" asa ca omul evident ca a taiat-o
2 3
Straistaru Eugen • 2012-03-22 12:09:32
Din momentul in care peste 160 oameni si-au dat acordul la ridicarea imunitatii.... Vina este a procurorilor ca nu au cerut ajutorul SRI sa fie tinut sub supraveghere pentru ca este o persoana cu relatii si era clar ca putea fugi oricand cu usurinta....si mai e si caz sensibil pentru opinia publica
0 1
ion • 2012-03-22 13:46:19
Chiar nu intelegeti ca NIMENI nu avea voie sa il retina? Nici SRI, nici mama lui SRI, nici DIICOT, nici tata lui DIICOT? Nu aveau niciun temei legal. Parlamentul a votat marti, el sambata era deja plecat. Asa functioneaza imunitatea parlamentara. De gandit cat si cum renuntam la ea. Si inca ceva: e frustant sa vezi ca omul a reusit sa fuga. DAR E UN PAS IN FATA. Sa ma explic: Secenariul A, valabil acum 4-5-6 ani: se deschide o ancheta asupra unui om politic. Mai intai dureaza 2 ani pana cand paralemntul isi da acordul (daca si-l da!) . Apoi inca 2 ani de exceptii de neconstitutionalitate, apoi inca 3-4 ani de procese amanate si ras-amanate, pana la prescriere. Asta in cazul in care ICCJ nu te scoate basma curata prin nesimtire pe fata (vezi cazul senatrului PSD Dumitru, sef Romsilva) Oamenii politici se simteau IN SIGURANTA in toti acesti ani, faceau politica, isi papau banii, faceau alte aranjamente. "haide bai, mai lasati-ma cu procesele voastre, ca eu merg sa dansez samba in Brazilia". Caz real: Mazare, aproape 2 ani procesul blocat pe chestii de "neconstitutionalitate". Alte cazuri: Nastase, Voiculescu, Copos si lista poate sa continue. Ei, acum situatia nu mai pare deloc aceiasi, dar deloc. Baiatul asta a fugit chiar inainte de ridicarea imunitatii. Procesul va fi scurt si el va fi condamnat, se va recupera ce se va gasi din avere, se va da in urmarire prin Interpol si e posibil ca dupa 3-4 ani sa il vedeti chiar la mitica, fara drept de apel. Ce s-a intamplat intre timp? A INTERVENIT FRICA. E o mare diferenta. Si e o diferenta in bine.
0 3
evoque • 2012-03-22 10:34:30
cum adica: se stie ca a plecat spre turcia, se stie ca a ajuns pe ataturk dar nu se stie spre ce directie a plecat. O fi urcat in avion pe la bagaje in vreo valiza, sau turcii nu cer documente de imbarcare. Nu cumva asta cu ataturk-ul este vrajeala sa il faca scapat, nu cumva o fi plecat pe la haysam ca tot este vanzoleala in siria si haysam este prieten bun cu a alde baselu si codruta.
2 3
naiv • 2012-03-22 13:52:50
intram cu forta in Turcia si-i obligam sa ne dezvaluie date? perchezitionam aeroportul Istanbulului? cum ai vrea sa se faca? dar da-mi tu un raspuns,nu-l intreba pe instructorul de partid ca acela habar n-are! PS. ia du-te du pe orice aeroport si intreaba daca dl.X e la bordul unei curse aeriene si daca scapi nearestat de anti-tero esti baftos!
0 0
Atena • 2012-03-22 10:34:35
Pai cum a fugit? Avea cumva interdictie de a parasi tara? Arestare preventiva? Pai cat timp iti ia, draga DIICOT, sa arestezi pe cineva? Si acum ce faceti, asteptati sa il prinda interpolul, iar dup-aia sa il faceti scapat, ca si pe Dinel Staicu? Eu una asa vad problema: ori ai probe imbatabile si il salti in prima jumatate de ora de ancheta, ori daca nu, lasi omul in pace conform principiului "hotul neprins e negustor cinstit". Dar asa, circ in presa o luna de zile, timp in care infractorul isi poate face un milion de planuri de scapare......asta pune intr-o lumina proasta si DIICOTUL, si magistratii, si pe noi, ca tara. Rusine autoritatilor (in)competente.
2 4
Confuzatul • 2012-03-22 10:47:21
... ne arata un procuror sef care ne crede prosti :orice cursa aeriana are o evidenta a calatorilor imbarcati ; orice avion (in care se urca cineva) are o destinatie publica (si eventual o escala). Este de neingaduit dlui procuror sef sa sustina ca inca nu stiu destinatia avionului in care s-a imbarcat deputatul. Sau nu o fi avand voie?
1 2
finlandezul • 2012-03-22 17:54:59
Ia zi, tu cum crezi ca se procedeaza? da telefon procurorul din Romania la aeroportul din Turcia si ii intreaba daca pot sa-i spuna cu ce avion a plecat Boldea? Iar aia zic "da, sa traiti, imediat, sa verificam..". Asa crezi tu? Astfel de informatii se obtin pe canale oficiale care presupun comunicatii oficiale, autoritatile romane trebuie sa dovedeasca ca au un temei legal, cineva de acolo trebuie sa verifice etc. Ma indoiesc ca astea se rezolva intr-o singura zi. Poate in interiorul UE sa mearga mai repede da' tu de ce crezi Boldea a ales Turcia ca destinatie intermediara?
0 0
bors cu miere • 2012-03-22 10:52:36
Inca o data avem dovada ca aderarea la Schengen si anularea MCV trebuie amanate pe termen nelimitat! P.S.Boldea asta se incadreaza la exodul creierelor ?
1 6
[deleted] • 2012-03-22 11:15:50
Acest comentariu a fost șters.
0 2
anonim • 2012-03-22 11:33:18
"bravo olanda' ai perfecta dreptate. din cauza acestor parlamentari de toata rusinea trebuie amanata aderarea scheng. sine die.
0 2
maria • 2012-03-22 12:11:21
E UNINOMINAL !
1 0
toader m sughite? • 2012-03-22 10:58:06
daca totul e vandut, donat etc? Ce vor face?
1 2
g • 2012-03-22 11:05:58
sunt o gramada de viduri legislative .. de care stiu toti .... dar nu se incearca nimic tocmai ca sa poata beneficia de chestiiel astea....
1 4
Moldovean • 2012-03-22 11:19:24
In persoana, este tipul de om care spune ceva si urmareste altceva, plin de pretentii si cu gusturi dupa lux. Genul de om care vorbeste in sictir si crede ca le stie pe toate. Si pe mine si pe colegii mei ne facea sa stam incordati cand stiam ca o sa ne vedem cu el, ne anuntam din timp, ne sunam, ne ziceam " vezi ca vine deputatu' nebun....care ma? Ala....Boldea"
0 5
tic • 2012-03-22 11:24:01
Pai sigur, acelasi vid legislativ care permite ca: - Marile averi facute prin frauda sa nu poata fi confiscate; - Dosare penale de mare coruptie (Nastase, Voicu, Vantu, Patriciu, etc.) sa zaca in instante cu anii, pana cand faptele se prescriu; - Misterele mortilor de la "revolutie" si de la mineriade sa nu fie niciodata elucidate, iar criminali gen Iliescu sa-si manance linistiti pensiile; - Judecatori corupti (gen Costiniu, judecatoarea beata, etc.) sa nu raspunda niciodata pentru faptele lor, ba chiar sa manance pensii de 20000 Ron lunar; - Parlamentari spagari, gen Severin, ala cu caltabosii, etc., sa nu dea niciodata socoteala pentru faptele lor; - Securisti turnatori dovediti, gen Voiculescu, sa primeasca in continuare cele mai inalte functii in parlamentul tarii; - Politisti si vamesi corupti sa nu pateasca nimic, chiar daca sunt prinsi in flagrant; Lista poate continua... Vidul asta legislativ a fost inventat inca din anii '90, de catre neo-comunistii ajunsi la putere, sub obladuirea lui Iliescu. Si, din pacate, continua si acum, dupa 22 de ani, spre prosperitatea baietilor destepti si pauperizarea prostimii.
0 7
.... • 2012-03-22 13:18:22
Videanu, Berceanu, Udrea, Anastase, etc, etc, etc .......
0 0
ticbis • 2012-03-22 16:45:26
Sunt de acord cu tine. Am scris ca lista poate continua, dar probabil ai probleme de citire si de intelegere. Problema este nascuta in decembrie 1989, cand Videanu, Udrea Anastase, etc., abia terminau liceul. Asta nu inseamna ca trebuiesc exclusi din lista, dar problema de fond este a acelora care au pus bazele unui stat corupt si mafiot, dupa 1989. Iar aici tartorii sunt Iliescu, Roman, Nastase, Vacaroiu, sustinuti de securisti ca si Patriciu, Gelu Voican sau Dan Voiculescu, de borfasi de genul Vantu, Miron Cosma si Dan Iosif, sau de agenti sovietici de teapa lui Militaru. Asta este o realitate cam greu de contestat, chiar si de catre USL-istii din zilele noastre!
0 0
anonim • 2012-03-22 11:28:10
faptul ca boldea s-a putut sustrage anchetarii demonstreaza ca pt parlamentari sunt alte masuri in fata legii. de ce un om de rand poate fi retinut pt cercetari iar pt un parlamentar e necesar avizul parlamentului ? parlamentarii si-au votat privilegii. privilegiul votat viza chiar cazurile penale. asa ceva trebuie corectat de urgenta. iata una din cauzele pt care romania a ramas intr-o cloaca de unde se va putea cu greu iesi. regulamentul parlamentului trebuie intocmit de societatea civila, de acolo de unde vin voturile.
1 1
costache • 2012-03-22 11:32:59
Doar astazi se discuta la Inalta Curte o cerere de arestare preventiva pe motiv de sustragere de la urmarirea penala! Nu are nici acum interdictie de a parasi tara! De ce l-ar fi "urmarit" autoritatile turce duminica? Daca s-ar fi urcat intr-un avion cu pasaportul personal, ar fi simplu de aflat destinatia. Daca a folosit alt pasaport, de unde ar sti acum autoritatile ca a parasit Turcia duminica? Sa inteleg ca serviciile turce fileaza strainii om-la-om, asa, preventiv? Ce motic ar avea autoritatile turce, chiar si astazi, de a urmari/furniza date despre un cetatean strain care se afla "in vacanta" in Turcia si pentru care nu exista inca nici macar mandat de arest preventiv in tara sa natala (nu mai vorbim de proces, condamnare, etc)? Nu credeti ca cineva ne abureste intentionat?
0 1
geo12 • 2012-03-22 11:34:43
Sa-l aresteze pe "vid" asta ! Incompetenta e la ea acasa.
0 4
moromete • 2012-03-22 11:37:34
Problema ar fi...cum a ajuns un asemenea derbedeu de doi bani in parlament ? Cine l-a propus pe liste ? Cine l-a promovat ? Orice gainar poate fi prezent in parlament ? Se pare ca DA !...O natiune formata in majoritate din gainari, nu poate fi reprezentata decat de catre o "dejectie aviara" precum deputatul in cauza...Si ne mai plangem ca frantujii isi bat joc de noi sau ca olandezii ne obstructioneaza. Avem exact ce meritam ! Pana cand n-o sa invatam macar sa traversam strada civilizat, o sa fim "reprezentati" in continuare de asemenea gainari.
0 2
triton • 2012-03-22 11:39:24
statu' palma diicot... lasa ca se bat cu caramida in piept cind il prind pe cite un nenorocit cu un joint... droguri de mare risc si alte cacaturi. asa se intimpla intr-o tara in care toata lumea se pricepe la tot si nimeni nu raspunde pentru nimic.
0 2
geo • 2012-03-22 11:40:49
... Mai e cineva care sa sustina ca este o lucratura politica?
2 0
cocotim • 2012-03-22 11:59:10
O coalaborare perfecta intre procuratura, ministerul de interne si serviciile secrete, astia toti trebuie decorati cit mai repede de presedintele Basescu .Boldea face aluzie clara la televizor ca pleaca si ce sa vezi....nimeni nu e de vina..!. de cascadorii risului daca nu cumva plecarea lui a avut loc tocmai cu concursul institutiilor mai sus mentionate. Am securizat granitele ,sintem pregatiti pentru Schengen,dar daca avem protectia partidului de guvernamint in buzunar spargem toate barieerele.Oare ambasadorii acreditati la Bucuresti respectiv cel al Olandei au aflat deja de ispraviile institutiilor statului roman ce se vrea modern si reformat ?
0 2
Desteptu • 2012-03-22 12:00:34
Pe ce criterii a selectionat PDL Galati un asa personaj pentru alegerile parlamentare ? Va multumesc !
0 3
.... • 2012-03-22 13:24:17
(fostul mecanic de pe vaporul capitanului Base) la ce te-ai fi asteptat?
0 1
prudent • 2012-03-22 17:04:07
cine i-a selectat pe Boldea, banicioiu, robert negoita, catalin voicu, seres, felix, pasat, severin, bivolaru, pacuraru, ridzi, copos, miki spaga, ristea priboi, (insusi)Nastase, Sova (smenul de la rovinari), si mai scriem.... Vorba e cine i-a votat?
0 1
gogo12 • 2012-03-23 08:32:14
DESTEPTULE! tu trebuie sa raspunzi nu sa pui intrebari;daca ai bani sa-ti platesti mandatul la partid si tu ajungi parlamentar.Forteaza-te ca nu-i greu!
0 0
Trojan.H • 2012-03-22 12:00:42
Vid legislativ? Nu e nici un vid. E exact cum au vrut borfasii.
0 2
data • 2012-03-22 12:14:20
to Boldea go where no one has gone before.
0 2
Velociraptor • 2012-03-22 13:04:47
Poate sa imi explice cineva de ce au imunitate politicienii? Ca mai sunt tari pe lumea asta unde nu conteaza ce esti, politai, judecator, ministru sau senator, toti cetatenii is egali in fata legii.
0 1
ddd • 2012-03-22 14:02:48
Pentru a putea sa-si exercite corect mandatul fara frica de a fi arestati/santajati ca vor fi arestati de "putere".
1 0
Omar Hayssam • 2012-03-22 15:45:36
"Ce se vede pe obrazul României Parlamentarii opoziţiei au spart greva alăturându-se puterii ca să pună de un cvorum pentru ridicarea imunităţii infractorului periculos Boldea. Motivul? Pata pe obrazul ţării care s-ar fi văzut de la Bruxelles dacă Boldea rămânea imunizat. În timp ce autorităţile îi puneau sare pe coadă, infractorul periculos Boldea a penetrat liniştit frontiera României intrând, poate, în UE. O Românie care învinuieşte pe cine găseşte că nu e primită în spaţiul Schengen. Întrebare: ce se vede acum pe obrazul României? O PATĂ SAU O GAURĂ?" http://www.gandul.info/puterea-gandului/chestia-zilei-cu-ctp-9425035
0 0
kllaus • 2012-03-22 16:02:16
Eu unul l-as lasa pe Boldea in pace si i-as aresta pe cei care l-au lasat sa plece. Este imatur din partea lor sa prezinte rechizitorii in Parlament, sa se ajunga la dezbatere publica chiar, iar cetateanul respectiv sa nu aiba niciun fel de restrictii. Pana la urma ce rost au toate schimbarile de coduri legislative, daca in anul de gratie 2012 suntem plini de viduri legislative. De fapt nu sunt viduri, sunt goluri umplute cu rahat.
0 1
jib • 2012-03-22 16:42:47
Tuturor implicati : parlamentul (?? dece mai functioneaza nerusinatii astia ..) procurorii si cei care TREBUIAU sal puna in urmarire inainte..chiar si Dna Proc General : dece nu a pregatit "vidul" ? Halal Romania pe mina cui ai ajuns !? jib
0 0
cetateanu_de_serviciu • 2012-03-22 17:54:10
Ni se spunea de un personaj, care cica e si presedinte, ca vom asista la tepe in piata Victoriei! Ca va fi ceva nemaivazut! De atunci tot asteptam ca prostii sa vedem tepele alea! Politicieni ce sunteti voi, chiar ne credeti prosti ? Chiar credeti ca ne mai duceti de nas, ca ne pacaliti la nesfarsit cu partidele voastre de 2 bani ? Este clar ca toata clasa politica trebuie schimbata! Ne au mintit toti, ne au pacalit, ne au furat... ce sa mai scriu ca simtim toti pe pielea noastra ce a mai ramas din salarii, ce putem face cu aceste salarii... vedem cu totii cum este in industrie, turism, domeniul sanatatii, invatamantului, functionarii publici, ce a mai ramas din politie, armata... ce sa mai vorbim de pensionari. Si acum vine ala de le pdl (Mircea Toader) sa-mi spuna ca daca se faceau mai multe ca sa-l prinda, se incalcau drepturile omului! Ha, ha! Jalnic! Jalnic! Sa votati bine!
0 0
ionescu • 2012-03-23 09:58:23
prins si executat public ,: acelasi tratament si pentru cei care l-au ajutat sa scape si sa fuga.
0 0
marius • 2012-03-23 10:16:19
.... la voicu nu a mai fost vid legislativ??????????/ la asta, daca a platit, pardon, a intrat in unpr, a fost vid legislativ !!!!!!!!!!!!!!
0 0
Navy.007 • 2012-03-23 11:33:48
auzi declaratie a unui sef DIICOT !!! ce inseaman d-le destinatie necunoscuta, ca fiecare aeronava care decoleaza se stie si unde trebuie sa ajunga !!! sau asta asa pentru deliciul presei sa fie subiectul mai interesant ! pentru fiecare zbor se stie lista cu toti pasagerii, sau boldea este agentul 007 si are nume conspirativ !!!
0 0
John M. • 2012-03-23 17:27:50
fara toate formalitatile indeplinite, astazi toata gradina zoologica: Antene, PP, PNG, PRM (mai este?!), ONG, etc strigau ca lui Boldea i s-a violat un drept constitutional.
0 0
INTERVIURILE HotNews.ro