Scandalul Russell Brand: YouTube i-a blocat veniturile din publicitate
YouTube a decis să suspende difuzarea de reclame pe canalul deţinut de Russell Brand pe această platformă video online, a anunţat Sky News marţi, în urma acuzaţiilor de agresiune sexuală formulate împotriva actorului britanic, informează Reuters.
Russell Brand, în trecut unul dintre cei mai cunoscuţi actori de comedie şi prezentatori TV din Regatul Unit, are peste 6 milioane de abonaţi pe canalul său de YouTube.
Potrivit DPA, YouTube a luat această decizie întrucât canalul lui Russell Brand a încălcat „politica de responsabilitate a creatorului său”.
„Atunci când comportamentul unui creator de conţinuturi în afara platformei lezează utilizatori, angajaţi sau ecosistemul online, noi luăm măsuri pentru a proteja comunitatea”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei YouTube, deţinută de grupul Google.
Artistul britanic, în vârstă de 48 de ani, a negat că ar fi întreţinut raporturi sexuale neconsimţite după ce o anchetă jurnalistică realizată de publicaţia Sunday Times şi de postul de televiziune Channel 4 a dezvăluit că starul a fost acuzat de patru femei de comiterea unor agresiuni sexuale, inclusiv a unui viol, între 2006 şi 2013, precizează Reuters.
Poliţia din Londra a precizat luni că a primit o plângere pentru o presupusă agresiune sexuală ce datează din 2003. Spectacolele live care urmau să fie susţinute de Russell Brand în perioada următoare au fost anulate după apariţia acestor acuzaţii în mass-media. (Agerpres)
Citește și:
- BBC investighează acuzațiile de agresiune sexuală aduse actorului Russell Brand / Poliția spune că nu există nicio plângere depusă
- VIDEO Actorul Russell Brand neagă într-un clip „acuzații penale foarte grave” / Ce i-au transmis Andrew Tate și Elon Musk
- „După 20 de ani”: Încă o plângere de agresiune sexuală pe numele lui Russell Brand