FOTOGALERIE Sindromul parchez unde vrea muschiul meu: Smecherii de Dorobanti vs banda unica pentru transportul in comun
Administratia Strazilor Bucuresti a introdus, acum doua saptamani, sens unic pe Calea Dorobanti, dinspre Piata Lahovari spre Stefan cel Mare, si a amenajat banda unica pentru transportul in comun. Desi o bucata din aceasta banda este despartita cu stalpisori de restul strazii, in zona cafenelelor de fite, unde este mai mult loc, soferii parcheaza pe marginea drumului, iar banda este folosita si de celelalte masini, nu doar de transportul public.
Daca nu mai au loc pe banda de autobuz, acestia parcheaza in statie sau pe trotuar si blocheaza circulatia pietonilor. Reprezentantii Administratiei Strazilor Bucuresti, institutia care a facut lucrarea, spun ca nu au ce sa faca si ca Politia Rutiera trebuie sa ii sanctioneze pe soferii indisciplinati.
„Nu este treaba Administratiei Strazilor Bucuresti sa sanctioneze soferii care parcheaza neregulamentar. Este atributia Politiei Rutiere. Atat timp cat nu dau amenzi vom avea in continuare masini parcate pe trotuar si pe carosabil, in locuri in care incurca circulatia rutiera”, a declarat pentru HotNews.ro Carmen Dinca, purtator de cuvant Administratia Strazilor Bucuresti.
La fel s-a intamplat si cu banda RATB amenajata pe cheiul Dambovitei, intre Hanul lui Manuc si Podul Natiunile Unite care imediat ce a fost data in folosinta a fost ocupata de masini parcate. Problema a fost rezolvata cu detasarea unui echipaj de politie la fata locului care sa ii amendeze si sa ii goneasca pe soferii care incalcau legea. Chiar si asa, exista curajosi care sfideaza politia si vor cu orice pret sa opreasca pe banda de autobuz, la intrarea in Centrul Istoric
Un alt exemplu, este banda pentru transport in comun amenajata in august 2014 pe Splaiul Independentei in dreptul Spitalului Universitar din Bucuresti. HotNews.ro a scris aici ce s-a intamplat.
FOTOGALERIE Banda RATB de pe Calea Dorobanti