Brandul Harvard este afectat de criza economica
Criza economica a afectat imaginea prestigioasei universitati americane in ultimele noua luni, aceasta fiind surclasata in topul universitatilor americane de Michigan-Ann Arbor si Massachusetts Institute of Technology (MIT).
Global Language Monitor, care realizeaza un clasament al universitatilor americane pe baza aparitiilor acestora in media sustine ca Harvard s-a bucurat tot mai putin de atentia mass-media in ultimele noua luni, coborand de pe primul pe al treilea loc al clasamentului.
Se pare ca Harvard a fost afectata de stirile despre scaderea fondurilor universitatii cu 27,3%. Astfel, fondurile au ajuns de la 37 de miliarde de dolari, la 26 de miliarde. Scaderea investitiilor la Harvard, cea mai mare din ultimii 40 de ani, a determinat si intreruperea constructiilor de extindere a campusului.
In acelasi clasament, Yale a cazut de pe pozitia 9 pe 11, iar Columbia de pe 2 pe 4. In schimb, universitatea Berkeley din California a urcat de pe locul 10 pe 6, scrie Reuters.