Campania “Ziua Bradului Ovidiu”: Bergenbier încurajează împrietenirea cu natura
Conform ultimelor date Eurostat, România este printre țările cu cea mai redusă suprafață împădurită din UE. În 2020, țara noastră avea 29% fond forestier, iar suprafața împădurită a scăzut treptat din 2016 când aveam peste 7 milioane de hectare de păduri, la 6,9 milioane, în 2020. În acest efort de reîmpădurire, Bergenbier se implică de mai bine de cinci ani, iar anul acesta vine cu o nouă campanie „Ziua Bradului Ovidiu” dedicată consumatorilor, care cuprinde o componentă de sustenabilitate.
„Ziua Bradului Ovidiu”, lansată de brand, aduce consumatorul de bere Bergenbier nu doar mai aproape de prieteni, dar și mai aproape de mediul înconjurător. Campania continuă inițiativa plantării de brazi, demarată în urmă cu cinci ani prin campania „Te răcorești și reîmpădurești”, ce a intermediat plantarea a peste 150.000 de puieți de brad.
Prin “Ziua Bradului Ovidiu” Bergenbier își exprimă grija față de mediu, acesta fiind una dintre direcțiile clare de dezvoltare ale companiei. Inițiativa Bergenbier creează o punte între povestea cotidiană a celor ce se bucură de gustul berii Bergenbier și a bradului aflat în izolare, care are nevoie de ajutorul prietenilor. În acest fel, prin simpla achiziție a unei beri Bergenbier, consumatorii se bucură în mod responsabil de o bere filtrată și maturată la rece, cu CO2 din fermentație naturală și susțin, deopotrivă, eforturile brandului de a aduce mai mulți puieți de brad în pădure. Inițiativa brandului va contribui laplantarea a 15.000 de puieți, cu sprijinul unei asociații, pentru ca Ovidiu să aibă o petrecere alături de noii prieteni.
Campania “Ziua Bradului Ovidiu” reprezintă noua poveste prin care Bergenbier își exprimă grija față de mediu, într-un mod prietenos față de acesta, ca parte integrantă din obiectivele de business ale companiei. Bradul Ovidiu poate fi povestea noastră a tuturor, însă este mai mult de atât: este un manifest prin care îndemnăm românii să facă o faptă bună în stilul nostru unic.”, punctează Elena Ion- Bălescu, Brand Manager Bergenbier.
Campania de responsabilitate Bergenbier vine în baza strategiilor globale, regionale și locale, aliniate cu obiectivele pentru dezvoltare durabilă ale Națiunilor Unite. De asemenea, consumul responsabil face parte din core business-ul Bergenbier. Campania se adresează persoanelor peste 18 ani, iar mai multe informații pot fi consultate și pe https://bergenbier.ro/.
Articol susținut de Bergenbier