Ce audiență a avut dezbaterea prezidențială de la Digi24? Aproape de patru ori mai mulți români s-au uitat la emisiunile culinare
- Maria Ionescu
Luni seară au fost difuzate la televizor dezbaterea prezidențială de la Digi24, meciul România – Cipru pe PrimaTV și Masterchef pe ProTV, cel din urmă ocupând primul loc în clasamentul național în audiențe.
Dezbaterea prezidențială dintre Mircea Geoană, Ludovic Orban, Kelemen Hunor, Elena Lasconi, George Simion și Cristian Diaconescu a început pe postul de știri Digi24 la ora 20:00 și s-a terminat la aproximativ 23:20. La nivelul întregii țări, aproximativ 460.000 de români s-au uitat în fiecare minut, notează Pagina de Media.
Digi24 a fost cel mai urmărit post de ştiri, conform Pagina de Media.
Audienţa posturilor de ştiri la nivel naţional pe intervalul dezbaterii:
- Digi 24: 460.000 de telespectatori (2,6 rating, 6,5 share)
- România TV: 420.000
- Antena 3: 285.000
- Realitatea Plus: 50.000
- B1 TV: 25.000
- EuroNews: 7.000
- TVR Info: 5.000
- Prima News: 2.000
Clasamentul general a fost însă condus de postul generalist ProTV, care a difuzat emisiunea culinară Masterchef, la care s-au uitat peste 1,1 milioane de români.
La Antena 1, care a difuzat Chefi la Cuțite, s-au uitat 625.000 de români pe intervalul dezbaterii cu candidații, audiențele fiind măsurate la nivel național.
Meciul naționalei României împotriva Ciprului a urcat PrimaTV pe primul loc la audiențe, la momentul începutului partidei de fotbal, adică la ora 21:45. Pe perioada dezbaterii de la Digi (orele 20:00-23:20), PrimaTV a ocupat al doilea loc la audiențe, cu 935.000 de urmăritori.
În paralel cu dezbaterea de la Digi24, anunțul dezbaterii dintre Marcel Ciolacu și Nicolae Ciucă de la Antena 3 a adus, pe segmentul național de audiențe, 285.000 de telespectatori pe postul de știri.
Un alt post de știri cu audiențe mari luni seară a fost RomâniaTV, care a adunat în fața televizorului 420.000 de telespectatori, pe segment național.