Compania Națională de Investiții vrea să se promoveze pe TV, media online, Facebook și LinkedIn. Câți bani a alocat
Compania Națională de Investiții (CNI) vrea să cumpere servicii de promovare pe TV, media online și social media cu privire la activitatea instituției, ca structură de implementare pentru anumite obiective de investiţii din cadrul PNRR, potrivit unui anunț de licitație publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).
Contractul de promovare pe un an, care va fi finanțat din fonduri proprii, are o valoare estimată de 1,7 milioane de lei (fără TVA), conform unui anunț de licitație publicat sâmbătă, 8 octombrie în SEAP.
De ce vrea CNI să cumpere aceste servicii de promovare media
În caietul de sarcini al licitației, CNI subliniază că, în 20 de ani de funcționare, a finalizat și predat către diverse instituții beneficiare peste 2.150 de investiții cu o valoare de peste 7,83 miliarde de lei.
CNI funcționează cu o structură de 395 de persoane și se autofinanțează dintr-o cota forfetară la proiect de 8%, ce se încasează după contractarea lucrărilor și până la finalizarea acestora.
- „Totodată, CNI a fost inclusă în Planul Naţional de Redresare și Rezilienţă (PNRR) ca structură de implementare pentru anumite obiective de investiţii din cadrul componentelor PNRR, în numele beneficiarilor.
- Cu toate acestea, beneficiarii reali, utilizatori ai obiectivelor de investiții realizate de către CNI SA, nu cunosc cine este de drept în spatele acestor realizări și eforturile depuse pentru ca ei să se bucure de beneficiile obiectivelor de investiții.
- În ceea ce privește potențialii beneficiari ai investițiilor pe care CNI le realizează, aceștia nu sunt la curent cu modalitatea de accesare a subprogramelor din PNCIPS, nu sunt la curent cu procedura facilă de a depune o solicitare (template pus la dispoziția oricui pe site-ul CNI) și sunt cazuri în care nu depun solicitări fiind convinși că este vorba de sume importante de accesat pentru servicii de consultanță, în vederea completării unui dosar de solicitare.”, se arată în document.
Principalele obiective ale campaniei media
Drept urmare, CNI vrea să cumpere servicii de informare publică, promovare şi publicitate privind aducerea la cunoștința publicului a activității companiei cu accent pe proiectele care vizează implementarea de obiective de investiții din cadrul componentelor PNRR.
Principalele obiective:
- Informarea eficientă despre activitatea CNI SA, ca structură de implementare pentru anumite obiective de investiţii din cadrul componentelor PNRR, în numele beneficiarilor;
- Transmiterea celor mai relevante informații pentru potențialii beneficiari cu privire la accesarea PNCIPS și componente PNRR precum și cu privire la buna îndeplinire a obiectivelor de investiții realizate;
- Creşterea încrederii beneficiarilor și utilizatorilor finali în instituția CNI;
- Creșterea numărului de vizitatori pe site-ul www.cni.ro pe perioada campaniei de promovare cu minim 20%;
- Creșterea cu minim 30% a numărului de urmăritori constanți pe conturile de social media Facebook şi LinkedIn, față de momentul începerii derulării campaniei de promovare;
Campania va include:
- 1. Creație și productie a 2 spoturi video a câte 30 secunde pentru difuzarea pe televiziunile solicitate în campania media TV;
- 2. Difuzarea spoturilor video la stațiile TV solicitate în campania media TV;
- 3. Creația și producția de minim 5 articole/advertoriale care sa fie difuzate în spațiul online, inclusiv în postări pe rețelele de social media (Facebook, LinkedIn)
- 4. Difuzarea articolelor/advertorialelor pe website-urile solicitate în campania media Online.
Pentru campania media la TV, CNI solicită difuzarea a minim 5 campanii TV cu durată de o săptămână fiecare (7 zile) care să includă în mix un număr de 5 stații TV cu profil de știri care pe parcursul anului 2021 au înregistrat o cota de piață mai mare de 1% pe intervalul orar 8:00-24:00, pe publicul țintă cu vârsta mai mare de 18 ani. (..) Se solicită difuzarea a minim 2 spoturi pe zi, pentru fiecare stație, difuzate în intervalul 19:00-23:00, pe fiecare stație în parte.
Fiecare dintre sporturi vor fi folosite de CNI și pentru difuzare în mediul online, pe rețelele de socializare (Facebook și LinkedIn).
Pentru campania media online, CNI solicită difuzarea a minim 5 campanii Online cu durata de o săptămână fiecare (7 zile) care să includă în mix un număr de 7 website-uri monitorizate SATI.
4 din aceste 7 website-uri solicitate trebuie să fie website-urile stațiilor TV cu profil de știri propuse în campania TV (website-urile a 4 stații din cele 5 propuse). Restul de 3 website-uri să fie din categoria Știri Generale cu minim 20 milioane de afișări/lună, conform SATI, în luna precedenta publicării acestui anunț. (..) Se solicită difuzarea a minim 1 advertorial pe campanie pentru fiecare website în parte, advertorialul sa fie publicat pe Homepage pentru minim 24h.
- VEZI AICI CAIETUL DE SARCINI AL LICITAȚIEI
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare la această licitație este 15 noiembrie 2022.