Cum a reușit un copil de 2 ani să plaseze o comandă de zeci de hamburgeri cu livrare la domiciliu
O femeie din Texas (SUA) s-a trezit la uşă cu o comandă de 31 de hamburgeri, pe care aparent îi comandase cu telefonul de la un cunoscut fast food, dar despre care nu ştia nimic, scrie EFE.
Kelsey Golden, care lucrează la o şcoală locală, a crezut că această comandă a fost livrată la adresa ei din greşeală, dar când s-a uitat la fiul ei Barret, în vârstă de 2 ani şi-a amintit că l-a văzut jucându-se cu telefonul său, a declarat ea pentru postul CNN.
„Am intrat, m-am uitat în telefon şi am verificat că se făcuse într-adevăr comanda în momentul în care Barret s-a jucat cu telefonul. Mi-am zis, vai Doamne nu se poate, chiar a făcut acest lucru!”, a spus Golden.
Comanda plasată accidental era total nepotrivită, mai ales că „nimănui din familia mea nu-i place hamburgerul cu brânză”, a explicat mama copilului.
Ea a decis să posteze pe pagina sa de Facebook un anunţ în care oferea gratis hamburgeri cu brânză.
În total, comanda a costat 91,70 de dolari, o sumă care ar fi fost mai mică dacă micul Barret nu ar fi adăugat şi „un bacşiş generos” de 25%.
Lui Barret îi place să se joace cu telefonul mamei şi, având în vedere că nu era blocat, el a apăsat pe o aplicaţie de comandă online şi a cerut 31 de hamburgeri.
Ştirea a devenit virală, iar proprietarii fast-food-ului au invitat întreaga familie să viziteze localul, oferindu-le o masă pe bază de „chicken nuggets”. (Sursa: Agerpres)