Sari direct la conținut

De ce a vândut de fapt eMag televizoare la prețul de 1.5 lei de Black Friday: „Toata lumea spunea că a fost marketing”

HotNews.ro
De ce a vândut de fapt eMag televizoare la prețul de 1.5 lei de Black Friday: „Toata lumea spunea că a fost marketing”
eMag. Foto: Inquam Photos / George Călin

Lipsa de atenție la datele pe care se bazează o afacere poate avea consecințe grave, a declarat Sorin-Gabriel Rotaru, Business Intelligence Manager la Tazz, în cadrul unei dezbateri care a avut loc la evenimentului „AI Reality Tour”, organizat la Bucureşti de compania Qlik, scrie Ziarul Financiar.

Acesta a oferit și un exemplu de acum un deceniu care a stârnit multe valuri. 

„O să vă dau un exemplu. Toată lumea ştie în 2015 (n. red. – de fapt 2014), când eMAG a avut preţuri bombă, de 1,5 lei pe televizor şi toată lumea (spunea) că nu, nu, (a fost) marketing. Nu. Cineva care a venit din altă companie şi era pe sales, avea Excel-ul pus în limba română. (…) şi  a confundat virgula cu punctul. Şi în loc de 1.500 de lei (televizorul) a fost 1,5 lei”.

Potrivit ZF, eMAG a comunicat atunci că în intervalul 20:30 şi 22:59, a apărut o eroare de încărcare a preţurilor pentru anumite produse resigilate comercializate de companie, acestea fiind disponibile la vânzare la 1-8 lei, pentru care s-au înregistrat 730 de comenzi.

Black Friday 2024 la eMag, pe 8 noiembrie

În acest an, eMag a anunțat că ține Black Friday pe 8 noiembrie. Alte companii concurente vor demara chiar mai repede promoțiile, spre exemplu, Altex lansează Black Friday pe 31 octombrie. Flanco a început vineri, 25 octombrie.

INTERVIURILE HotNews.ro