DEZBATEREA PREZIDENȚIALĂ – audiența. Câți români s-au uitat aseară la Digi 24. Surpriză mare

Doar 9,7% dintre telespectatorii care s-au uitat luni seară la TV au preferat dezbaterea candidaților la alegerile prezidențiale.
602.000 de oameni s-au uitat la Digi 24, la ora 22:58, minutul de vârf al audienței dezbaterii electorale de luni seara. Aceasta este audiența pe publicul all național, care reprezintă telespectatorii în vârstă de peste 4 ani, din toate localitățile țării, indiferent de dimensiunea acestora.
Iar share-ul (adică proporția televizoarelor deschise pe dezbatere, din toate aparatele deschise) a fost cel mult de 9,7%, conform datelor consultate de HotNews. Nu discutăm despre toți românii care au televizor, ci despre cei care aveau televizorul deschis. Din 10 telespectatori români, 1 a umărit dezbaterea prezidențială, 9 au urmărit alte programe.
Audiența include doar televizoarele, nu și vizionarea în direct pe online.
În all urban, adică în orașe, vârful de audiență a fost de 472.000, o cifră excelentă pentru Digi, dar nici aici share-ul nu a depășit 12,8%.
Audiența medie de luni a fost aproape la fel ca cea din noiembrie 2024
La ora 20:58, pe vârful său de audiență all național, dezbaterea candidaților a ocupat locul 3, după Antena 1 și ProTV.
La dezbaterea prezidențială din noiembrie 2024, media Digi între orele 20 și 23 a fost de 460.000 de persoane all național, conform Pagina de Media. Acum a fost de 478.000 de persoane, în același interval orar, 20-23.
HotNews a lansat, pentru perioada alegerilor, un newsletter în care jurnalistul Gabriel Bejan explică contextul din spatele știrilor, dincolo de breaking news. Dacă vreți să citiți ultima ediție, în care analizează recenta dezbatere, vă puteți abona aici.