Sari direct la conținut

Dezbaterea televizata dintre Trump si Clinton a fost urmarita de 84 de milioane de telespectatori, un record al erei transmisiunilor live

HotNews.ro
Dezbaterea televizata dintre Trump si Clinton a fost urmarita de 84 de milioane de telespectatori, un record al erei transmisiunilor live

Un record de 84 de milioane de oameni din SUA au urmarit, luni seara, prima dezbatere prezidentiala dintre Donald Trump si Hillary Clinton. Un public imens, rar vazut la televizor in era mass media si a transmisiunilor live. Ratingurile estimate de Nieslen includ si oamenii care au urmarit confruntarea in cele 13 retele de cablu din SUA si al postului public de televiziune PBS. Potrivit Reuters, dezbaterea a batut recordul stabilit de dezbaterea lui Jimmy Carter-Ronald din anul 1980, urmarita de 80.6 milioane de oameni, dar audienta este mica, contrar asteptarilor unor analisti care au prezis ca audientele vor depasi 100 de miliaone de telespectatori.

Cifrele nu includ si oamenii care au urmarit dezbaterea on-line prin intermediul Facebook, Twitter si alte retele de socializare, inclusiv grupurile mari de oameni adunate in baruri si restaurante.

Super Bowl, cea mai importanta competitie a fotbalului american, atrage anual peste 100 de milioane de telespectatori, fiind cel mai urmarit program TV din SUA.

Dezbaterea de luni seara (ora locala) a fost prima dintre cele trei dezbateri programate intre Donald Trump, candidatul Republican la Casa Alba si Hillary Clinton, candidata Democraticilor. Celelalte doua dezbateri sunt programate pe 9, respectiv 19 octombrie.

Canalul FoxNews a avut cea mai mare audienta prin cablu, cu o medie de 11.4 milioane de telespectatori. Postul NBC a transims schimburile de replici pe baze rasiale dintre cei doi candidati, discutiile despre economie si siguranta nationala, cu un public estimat la 18.2 milioane de telespectatori.

CNN a taxat cu mai mult de 55 de mii dolari spoturile publicitare de 30 de secunde, ca parte a pachtelor variate de la 800 de mii dolari, pana la 1 milion de dolari, acestea incluzand urmatoarele dezbateri si noaptea alegerilor, potrivit unei surse.

CBS a taxat spoturile publicitare cu sume cuprinse intre 200-225 de mii de dolari, potrivit unei alte surse.

Sursele mai precizeaza ca CNN si CBS au disponibilitate limitata pentru dezbaterile de pe 9 si 19 octombrie.

„In mod evident, dezbaterea a facut bine azi-noapte”, a declarat Michael Law, directorul general al investițiilor video de la Aegis Group.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro