Sari direct la conținut

Facebook doreste sa imbunatateasca continutul News Feed-ului, prin plasarea anunturilor inselatoare la sfarsitul paginii

HotNews.ro
Facebook doreste sa imbunatateasca continutul News Feed-ului, prin plasarea anunturilor inselatoare la sfarsitul paginii

Facebook intentioneaza sa isi intensifice represiunea pe asa-numitele site-uri clickbait si va oferi mai putina importanta link-urilor care duc la pagini pline de reclame inselatoare sau enervante, anunta Reuters.

Reducerea acestor link-uri ar fi trebuit sa produca efecte pe News Feed – pagina de pornire unde oamenii pot vedea postarile prietenilor – incepand de astazi.

Facebook a declarat ca doreste sa atenueze importanta link-urilor pe care oamenii le posteaza pe site-urile care au un volum disproportionat de anunturi in raport cu continutul lor, ca de exemplu „5 sfaturi pentru a fi uimitoare in pat” sau „Slabeste peste noapte”.

Link-urile catre site-urile web cu anunturi pop-up sau anunturi pe intregul ecran ar putea fi, de asemenea, reduse.

Oamenii care navigheaza prin News Feed sunt deseori dezamagiti atunci cand deschid astfel de link-uri si nu gasesc informatii valoroase pentru ei, a declarat vicepresedintele Facebook, Andrew Bosworth.

„Oamenii nu vor sa vada aceste lucruri. Incercam sa ne dam seama cum sa le depistam si le pozitionam undeva in josul News Feed-ului”, a spus acesta.

Facebook foloseste un algoritm pentru a determina care sunt postarile pe care oamenii le vad mai intai, iar acesta este adesea imbunatatit pentru a tine pasul cu mesajele spam sau alte probleme.

Bosworth a refuzat sa numeasca orice site pe care Facebook il vizeaza si a declarat ca doar editorii de spam ar trebui sa isi faca griji din cauza traficului mai redus si ca alti editori ar putea avea parte de un trafic in crestere.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro