Facebook doreste sa imbunatateasca continutul News Feed-ului, prin plasarea anunturilor inselatoare la sfarsitul paginii
Facebook intentioneaza sa isi intensifice represiunea pe asa-numitele site-uri clickbait si va oferi mai putina importanta link-urilor care duc la pagini pline de reclame inselatoare sau enervante, anunta Reuters.
Reducerea acestor link-uri ar fi trebuit sa produca efecte pe News Feed – pagina de pornire unde oamenii pot vedea postarile prietenilor – incepand de astazi.
Facebook a declarat ca doreste sa atenueze importanta link-urilor pe care oamenii le posteaza pe site-urile care au un volum disproportionat de anunturi in raport cu continutul lor, ca de exemplu „5 sfaturi pentru a fi uimitoare in pat” sau „Slabeste peste noapte”.
Link-urile catre site-urile web cu anunturi pop-up sau anunturi pe intregul ecran ar putea fi, de asemenea, reduse.
Oamenii care navigheaza prin News Feed sunt deseori dezamagiti atunci cand deschid astfel de link-uri si nu gasesc informatii valoroase pentru ei, a declarat vicepresedintele Facebook, Andrew Bosworth.
„Oamenii nu vor sa vada aceste lucruri. Incercam sa ne dam seama cum sa le depistam si le pozitionam undeva in josul News Feed-ului”, a spus acesta.
Facebook foloseste un algoritm pentru a determina care sunt postarile pe care oamenii le vad mai intai, iar acesta este adesea imbunatatit pentru a tine pasul cu mesajele spam sau alte probleme.
Bosworth a refuzat sa numeasca orice site pe care Facebook il vizeaza si a declarat ca doar editorii de spam ar trebui sa isi faca griji din cauza traficului mai redus si ca alti editori ar putea avea parte de un trafic in crestere.