Sari direct la conținut

HARTĂ INTERACTIVĂ Cele cinci coridoare rutiere de tranzit prin România pentru transportul de marfă internațional

HotNews.ro
Transit corridors in Romania - COVDI-19, Foto: Hotnews
Transit corridors in Romania - COVDI-19, Foto: Hotnews

Cinci culoare rutiere care traversează România au la dispoziție transportatorii internaționali de marfă din statele membre UE și non-UE. Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor pune la dispoziția tuturor operatorilor de transport rutier de marfă din Statele Membre UE sau NON UE harta interactivă a traseelor de tranzit de pe teritoriul României. Această hartă, pe lângă traseul propriu-zis, conține și o serie de informații privind stațiile de alimentare cu carburant și parcările destinate celor aflați în tranzit.

Această hartă a fost realizată cu sprijinul Centrului de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică – CESTRIN și poate fi accesată la următorul link:

Culoarul 1

  • Varianta 1 Nădlac (punct trecere frontieră) –Arad – Timișoara – Lugoj- Ilia – Deva – Simeria – Sebeș -Sibiu- Râmnicu Vâlcea – Pitești – București – Giurgiu (punct trecere frontieră)
  • Varianta 2 Borș (punct trecere frontiera) – Oradea – Cluj Napoca – Alba Iulia – Sebeș -Sibiu- Râmnicu Vâlcea – Pitești – București – Giurgiu (punct trecere frontieră)
  • Culoar suplimentar de la București la Constanța A2

Culoarul 2

  • Giurgiu(punct trecere frontiera) – București – Urziceni – Buzău – Focșani – Bacău – Suceava – Siret (punct trecere frontieră)

Culoarul 3

  • Nădlac (punct trecere frontieră) – Arad – Timișoara – Lugoj – Caransebeș – Orșova- Drobeta Turnu Severin – Șimian – Maglavit- Calafat (punct trecere frontieră).

Culoarul 4

  • Moravița (punct trecere frontieră) – Timișoara – Arad – Oradea- Satu Mare – Halmeu (punct trecere frontieră).

Culoarul 5

  • Nădlac (punct trecere frontieră)- Arad – Timișoara – Lugoj – Ilia – Deva – Simeria – Sebeș – Sibiu – Brașov – Târgu Secuiesc – Lepșa – Focșani – Tesila – Tecuci – Bârlad – Huși – Albița (punct trecere frontieră).
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro