Sari direct la conținut

Modernizarea Caii Victoriei se va finaliza integral anul acesta. Largirea strazii Fabrica de Glucoza s-a transformat dintr-o problema cronica in una acuta. Directorul directiei de Infrastructura din Primaria Capitalei, Madalin Dumitru, a discutat online cu cititorii

HotNews.ro
Madalin Dumitru, Foto: Mediafax
Madalin Dumitru, Foto: Mediafax

Cand vor incepe lucrarile de largire a strazii Fabrica de Glucoza si cat vor costa exproprierile? Cand vor putea circula bucurestenii pe pasajul de la Mihai Bravu, peste Dambovita? De ce avem nevoie de un pasaj subteran de 18 milioane de euro la Piata Presei Libere? Cum va arata Soseaua Pantelimon dupa modernizare? Cand vor incepe lucrarile la penetratia Timisoara, pasajul subteran de la Piata Sudului, pasajul de sub Palatul Parlamentului si supralargirea strazii Brasov pana la intersectia cu Sos Alexandriei plus pasajul de la intersectia str. Brasov cu bd. Ghencea? Ce se intampla cu drumul expres spre autostrada Bucuresti-Pitesti? Directorul directiei de Infrastructura din Primaria Capitalei, Madalin Dumitru, a discutat online cu cititorii.

  •     Puneti intrebari prin formularul de comentarii de la sfarsitul articolului.
  •     Nota redactiei: Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.
  •     Va rugam sa va limitati la maximum doua intrebari, pentru a da posibilitatea invitatului sa dialogheze cu cat mai multi cititori
  • Citeste aici mai mult despre marile proiecte de infrastructura:

strapungerea bd. Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu, unde Primaria a finalizat exproprierile pentru a putea incepe lucrarea;

bulevardul Buzesti-Berzei-Uranus;

Penetratia Splaiul Independentei – Ciurel – A1;

modernizarea bd. Liviu Rebreanu;

pasajul suprateran Splaiul Unirii – Mihai Bravu;

modernizarea Soselei Pantelimon si Iancului;

pasajul rutier subteran de la Piata Presei;

pasajul pietonal de la piata Romana;

largirea strazii Fabrica de Glucoza.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro