Netflix a publicat primul raport privind performanţa conţinutului; în frunte se află The Night Agent, urmat de Ginny & Georgia și The Glory
Netflix a inaugurat un nou tip de raport, mult mai detaliat decât orice a oferit până acum, care arată, în ore de vizionare, care sunt cele mai urmărite producţii din cadrul platformei, scrie news.ro
Engagement Report, cum îl numeşte compania americană, realizează o ierarhie a conţinutului disponibil pe Netflix, în funcţie de timpul alocat de abonaţi pentru vizionare.
Primul raport de acest gen conţine toate titlurile care au numărat peste 50.000 de ore de vizionare în primele şase luni ale acestui an şi este un simplu tabel, care mai include data lansării şi disponibilitatea.
În fruntea primului astfel de raport emis de Netflix se află The Night Agent: Season 1, care, cu 812.100.000 de ore, se află la mare distanţă de celelalte creaţii.
Acesta este urmat de Ginny & Georgia (665.100.000 de ore), The Glory (622.800,.000 de ore), Wednesday (507.700.000) şi Queen Charlotte: A Bridgerton Story (503.000.000).
Netflix va publica acesta gen de rapoarte de două ori pe an.