Sari direct la conținut

[P] Lay's a lansat primul NFT realizat din peste 3.000 de zâmbete ale oamenilor care au ales să sprijine comunitatea

Smile Media
Smiles by Lay's NFT, Foto: lays.ro
Smiles by Lay's NFT, Foto: lays.ro

În cadrul primei campanii cu o componentă socială, Lay’s ne inspiră să sprijinim patru cauze care luptă pentru binele comunității. Campania “Deschide Lay’s. Daruiește zâmbete!” invită consumatorii să își aleagă cauza pentru care vor să zâmbească, iar la final fiecare zâmbet va fi transformat în donații către patru organizații non-guvernamentale: Asociația Teach for Romania, Asociația Let’s do it, România!, Asociația Green Revolution și Asociația Adi Hădean. Mai mult, Lay’s utilizează tehnologia blockchain și arta digitală pentru a celebra ambasadorii campaniei și pentru a sprijini în continuare comunitatea și lansează primul NFT realizat din peste 3.000 de zambete dăruite pentru comunitate.

NFT-ul „Smiles by Lay’s”

Pe 1 septembrie, Lay’s a lansat primul NFT realizat din peste 3.000 de zâmbete dăruite de consumatori pentru cauzele în care cred. NFT-ul Lay’s este un mozaic unicat, creat în colaborare cu artistul multidisciplinar Harto si a fost conceput de Project Ark pentru a evidenția misiunea Lay’s de a aduce oameni împreună pentru un viitor mai bun.

Suma colectată prin licitarea NFT-ului pe OpenSea va fi donată în mod egal celor 4 ONG-uri selectate în campania „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”, Lay’s contribuind astfel la combaterea problemelor ecologice și sociale care constituie misiunea acestor organizații.

Pentru ca amprenta de carbon a NFT-ului Lay’s să fie minimală, Project Ark a realizat procesul de publicare (minting) prin platforma Polygon, pentru tranzacții extrem de eficiente energetic ce păstrează securitatea Ethereum.

„NFT-ul “Smiles by Lay’s” este o celebrare a tuturor oamenilor și comunităților care s-au strâns în jurul campaniei noastre „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”. Cei ce iubesc gustul Lay’s, fie că vorbim despre consumatori, angajați, parteneri, susținători ai ONG-urilor sau vedete locale, cu toții și-au dăruit zâmbetele pentru a susține cauzele în care cred. Iar noi ne bucurăm că putem transforma această campanie pentru bine într-o creație digitală unică ale cărei încasări se vor îndrepta tot către ONG-uri”, a declarat Vlad Vlădescu, Senior Brand Manager Lay’s.

“Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!” este o campanie care se desfășoară la nivel național și care are la bază o componentă socială, transformând interacțiunile consumatorilor cu brandul în donații pentru proiecte cu un impact real în comunitate.

Mecanismul campaniei

Consumatorii care achiziționează produse Lay’s cu zâmbet pe ambalaj pot selecta una dintre cele patru asociații partenere:

  • Teach for Romania – zâmbete pentru educația copiilor în medii defavorizate
  • Let’s do it, România! – zâmbete pentru un mediu curat
  • I’Velo by Green Revolution – zâmbete pentru orașe fără poluare
  • Asociația Adi Hădean – zâmbete pentru o masă caldă

La finalul campaniei, Lay’s va transforma toate zâmbetele consumatorilor în donații, pentru a susține cauzele acestor organizații.

Prin campania „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”, Lay’s își propune să aducă împreună consumatorii, partenerii din retail și ONG-uri din România pentru a face lumea să zâmbească.

Zâmbește și tu pentru o lume mai bună și hai pe www.lays.ro. Ai timp până pe 30.09.2021.

Încă nu te-ai hotărât cu care dintre cele patru cauze te identifici cel mai bine? Vezi mai jos o scurta descriere pentru fiecare:

Teach for Romania

Teach for Romania luptă pentru zâmbetele și educația copiilor din mediile defavorizate ale țării. ONG-ul pregătește oameni valoroși pentru a deveni profesori la școlile de stat din zonele rurale.

i’Velo

i’Velo adună zâmbete pe bicicletă de peste 11 ani si a convins peste 1,7 milioane de locuitori ai marilor orașe să pedaleze zâmbind pentru un scop comun: eliminarea poluării din mediul urban prin utilizarea soluțiilor de transport alternativ.

Let’s do it, Romania

Let’s Do It, Romania! este cea mai mare mișcare socială din România, care a mobilizat peste 1.900 000 de voluntari ce și-au unit zâmbetele cu scopul de a educa și implica românii în activități ecologice.

Asociația Adi Hadean

De mai bine de 6 ani, Asociația Adi Hădean promovează educația gastronomică, în special bucătăria românească și aduce zâmbete comunității prin proiecte umanitare, culinare și de nutriție.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro