Sari direct la conținut

Primul pas pentru construirea liniei de tramvai între Pipera și Pantelimon: Primăria Sectorului 2 va face studiul de fezabilitate

HotNews.ro
Harta tramvai Pantelimon - Pipera, Foto: Facebook / Radu Mihaiu
Harta tramvai Pantelimon - Pipera, Foto: Facebook / Radu Mihaiu

Primul pas pentru construirea liniei de tramvai între Pipera și Pantelimon a fost făcut. Consiliul general al Municipiului București a aprobat luni un protocol de colaborare între primăria Sectorului 2 și Primăria Capitalei pentru acest proiect. În baza protocolului, Primăria Sectorului 2 poate elabora studiul de fezabilitate necesar.

Reamintim că, în vremea primarului Sorin Oprescu, când s-a făcut străpungerea Doamna Ghica – Piața Delfinului, a fost lăsat loc pe mijloc pentru tramvai. La fel și pe pasajul de la Doamna Ghica, unde lucrările se vor finaliza la începutul lui 2023.

  • ”Astăzi, CGMB ne-a dat dreptul să plătim Studiul de Fezabilitate pentru realizarea acestui tramvai. E o veste extraordinară, aşteptam acest vot de la începutul anului.
  • Vă reamintesc, acest tramvai leagă nu unul, ci 2 cartiere-dormitor (Pantelimon şi Titan) de cartierul de business al României, Pipera.
  • Asta înseamnă că se va putea ajunge în 30 de minute, fără maşină, fără poluare de acasă la muncă şi de la muncă acasă. Mii de oameni vor putea astfel să îşi lase maşina acasă (sau şi mai bine, să renunțe la ea), în loc să aglomereze traficul, o oră dus – o oră întors, zilnic”, a scris primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu, pe pagina de Facebook.

Primarul spune că traseul va fi unul modern, pe modelul liniei 41, de metrou uşor, iar lucrările vor începe în 2024.

”12,2 km de linie de tramvai nouă, pe lângă linia existentă, care va fi modernizată. Ţintim să avem acest SF gata anul viitor, aşa încât în 2024 să ne putem apuca de execuţie”, a mai spus primarul.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro