Sari direct la conținut

„RAReș”: Registrul Auto are de acum și chatbot pe site-ul propriu

HotNews.ro
„RAReș”: Registrul Auto are de acum și chatbot pe site-ul propriu
RAReș, chatbotul de pe site-ul Registrului Auto Român - FOTO: rarom.ro

Registrul Auto Român a anunțat luni că de acum are pe site-ul său disponibil Chatbotul RAReș, menit să ofere răspunsuri celor care au întrebări în privința serviciilor și procedurilor instituției.

„Vrei să verifici rapid când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii tale? *Vrei să știi cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obții o programare într-o reprezentanță? De acum poți vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro)”, se spune într-un comunicat RAR.

Potrivit instituției, „chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate.”

Cu ajutorul lui RAReș simplificăm accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că accesați site-ul de pe un computer de birou sau de pe un smartphone, se mai spune în comunicat.

INTERVIURILE HotNews.ro