Sari direct la conținut

Royal Bank of Scotland. Manualul agentului de vanzari

Dan Popa's Weblog

„Militarie, frate. Barbatii au interzis la cercei. Telefonul nu are voie sa sune mai mult de trei ori. In schimb, banca nationalizata iti da, citez, <>”, se spune in manualul de training, citat de Dan Popa pe blogul sau.

Cat despre bazinul din care se pot recruta clientii, profesionalismul e la el acasa: “Cauta in surse publice (internet, carti de telefoane etc.) numerele de telefon (de preferat ar fi telefonul mobil) ale persoanelor ce pot fi clienti ai RBS. O sursa extraordinara de nume de persoane care lucreaza intr-o anumita companie gasesti in publicatiile respectivei companii si/sau pe internet. Cautand pe Google in paginile scrise in limba romana numele companiei respective + numele unei functii. Spre exemplu, cauta Rompetrol + manager” sau “Rompetrol + director” sau “Rompetrol + asistent.”

Dan Popa scrie si despre modul in care li se cere sa abordeze persoanele necunoscute. ”Ori de cate ori intri in contact cu potentiali clienti ai RBS (pe strada, la cumparaturi etc.) spune-le ca ii poti ajuta sa obtina un credit atunci cand vor avea nevoie de unul.” Asa, din senin. Vezi o batrana la o coada? Te apropii si`i soptesti subtil, facandu`i cu ochiul: ”Te pot ajuta sa obtii niste bani”…

Citeste si comenteaza pe Dan Popa’s Weblog.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro