Sari direct la conținut

Campanie inedită de marketing – sortimente de pizza cu numele candidaților la Primăria Capitalei: Nicușor Parmezan, Popescu Pepperoni

HotNews.ro
Pizza, Foto: Liv Friis Larsen | Dreamstime.com
Pizza, Foto: Liv Friis Larsen | Dreamstime.com

O pizzerie din București a lansat cinci sortimente de pizza care poartă numele principalilor cinci candidați la Primăria Capitalei. Clienții sunt îndemnați să voteze fiecare tip, iar în funcție de rezultate, sortimentul câștigător va intra în meniul standard pentru următorii patru ani.

„Singurul loc în care ai ce să alegi. Votează pizza preferată care va intra în meniul nostru pentru un mandat de 4 ani. E datoria ta să decizi ce mănânci, nu îi lăsa pe alții să aleagă pentru tine”, se spune pe pagina pizzeriei care îi invită pe clienți să combine preferințele politice cu cele culinare.

Astfel, sunt cinci tipuri distincte de pizza, fiecare dintre ele fiind inspirat de numele unui candidat. Totodată, pe lângă o scurtă descriere sunt trecute și ingredientele astfel încât decizia să nu fie influențată doar de preferințele electorale:

  • Pizza Gabriela Fior di Latte – Alege o pizza cu blat de Ilfov. Ingredientele atent selectate vin doar de la producători care poartă ie.
  • Pizza Nicușor Parmezan – Alege pizza preferată a chiriașului. Ingredientele aranjate conform planului urbanistic local îți rezolva cu succes ecuația dintre foame și poftă.
  • Pizza Diana SOS Românesc – Alege o pizza antieuropeană care te face să urli cu miros de usturoi. Făcută doar din ingrediente locale, pentru că mozzarella este inventată de daci și furată de romani.
  • Pizza Popescu Pepperoni – Alege o pizza care te corupe să o mănânci. Combinația de ingrediente poate pica greu, așa că este recomandat ca această pizza să fie mâncată cu încă 46 de rude.
  • Pizza Sebastian Burduf Nduja – Alege o pizza care îți va da energie. Cârnații suculenți și proaspeți sunt maturați doar în diplome de la universități de renume din USA.

Invitația la vot a fost postat și pe pagina de Facebook a pizzeriei, iar reacțiile au fost diverse. Dacă unii au felicitat compania pentru ideea de marketing, un altul a anunțat ferm: „Nu mai comand de la voi vreodată”. Un comentariu era un avertisment că pizza Gabriela Fior di Latte „poate conține și o sârmă”, iar un alt utilizator se întreba de ce pizza Diana este „atât de mică”.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro