Sari direct la conținut

VIDEO Cătălin Cîrstoiu, reacție după investigația HotNews: Ce ar trebui, să merg cu trotineta și să ascund mașina scumpă în garaj? / Am muncit de mi-au sărit capacele

HotNews.ro
Catalin Cirstoiu, Foto: Inquam Photos / Octav Ganea
Catalin Cirstoiu, Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Medicul Cătălin Cîrstoiu, candidat al PSD-PNL la Primăria Capitalei, a reacționat public, vineri, la investigația HotNews.ro, care a dezvăluit că, în afară de proprietățile declarate ca manager al Spitalului Universitar București, folosește, inclusiv în campania electorală, proprietăți deținute de firmele sale și ale soției. El are pe firmele familiei un apartament pe plajă la Mamaia, un penthouse la Sinaia, două apartamente în București și mai multe mașini de mare putere, printre care un BMW X6 M60 pe care îl folosește și în campanie. „Ce ar trebui, să merg cu trotineta, cu bicicleta sau cu o mașină mai ieftină și să ascund mașina scumpă în garaj?”, a răspuns Cîrstoiu, iritat de întrebările jurnaliștilor.

Cătălin Cîrstoiu a făcut aceste declarații vineri, la un târg de promovare a produselor românești, unde a fost întrebat de jurnaliști despre investigația HotNews.ro, care a dezvăluit averea sa, dincolo de cea declarată.

„Hai să ne lămurim: Ce e bine? E bine să fii fără un ban în buzunar și să te duci într-o funcție publică pentru alte interese?”

Candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei a spus că, de 20 de ani, el și soția sa muncesc de le „sar capacele”.

Ce a răspuns Cîrstoiu, întrebat de jurnaliști despre averea sa:

  • „Eu de mai bine de 20 ani, împreună cu soția mea, am muncit de ne-au sărit capacele ca să ne construim o reputație, să ne construim un renume profesional și să facem bine.
  • Dacă astăzi sunt unii interesați să transforme munca unor oameni într-un subiect de dezbatere publică, e treaba lor, eu nu am încălcat nicio lege.
  • Și, până la urmă, hai să ne lămurim: ce e bine? E bine să fii fără un ban în buzunar și să te duci într-o funcție publică pentru alte interese sau e bine să te duci că ești convins că poți să faci ceva în plus necontând acest aspect?
  • În declarația mea de avere sunt trecute toate activele pe care le dețin la societățile comerciale la care sunt acționar. Asta se trece în declarația de avere.
  • Am plătit taxe, impozite, tot ce am dobândit am dobândit prin muncă.
  • Ce ați fi vrut, să merg cu trotineta sau să merg cu o bicicletă sau cu o mașină mai ieftină și să ascund mașina în garaj. Nu, eu sunt om cinstit și nu am de gând să ascund cine sunt sau ce fac”.

„Am operat mulți dintre colegii dumneavoastră”

El a insistat că sunt bani munciți” și le-a reproșat jurnaliștilor că încearcă să ducă discuția în derizoriu. Mai mult, le-a spus că a operat colegi de ai lor:

  • „Este o abordare care este incorectă și nu încercati să duceți discuția înspre niște oameni care au muncit, să coborâți totul în derizoriu.
  • Eu am salvat oameni, am operat oameni de cancere osoase și am făcut-o cum am știut mai bine. Asta e meseria mea.
  • Am operat mulți din colegii dumneavoastră care au avut aceste probleme. Atunci aveați o altă abordare”.

Întrebat dacă există posibilitatea să se retragă din cursa pentru Primăria Capitalei, Cîrstoiu a acuzat „grupuri de interese” care ar alimenta o astfel de informație: „Să-și vadă de treaba lor. Eu înțeleg că le e teamă, dar eu sunt într-o cursă și merg până la capăt”.

Averea neștiută a candidatului Cătălin Cîrstoiu

Documente oficiale descoperite de HotNews.ro arată că, în afară de proprietățile declarate ca manager al Spitalului Universitar București, Cătălin Cîrstoiu folosește, inclusiv în campania electorală unde participă alături de Marcel Ciolacu și Nicolae Ciucă, proprietăți deținute de firmele sale și ale soției. Grupul de firme se numește Anemona. „E o metodă utilizată de mulți politicieni pentru a nu încărca declarațiile de avere”, a explicat pentru HotNews.ro una dintre sursele care ne-au dezvăluit situația lui Cîrstoiu.

  • Medicul susținut de PNL și PSD la Primăria București deține pe firmele familiei un apartament pe plajă la Mamaia, un penthouse la Sinaia, două apartamente în București și mai multe mașini de mare putere, printre care un BMW X6 M60 pe care îl folosește și în campanie.
  • Chiar la acțiunea electorală de joi, 28 martie, seara, la lansarea candidaturii lui Robert Negoiță, unde HotNews.ro l-a așteptat pe Cîrstoiu, candidatul alianței de guvernare a plecat cu un BMW X6 M60 al firmei sale.
  • Conform legii, în calitatea de manager de spital (sau în cea recentă de politician), el nu e obligat să-și prezinte proprietățile firmelor în declarațiile de avere. Comparativ, valoarea proprietăților din declarația de avere a lui Cîrstoiu e mai mică decât cea a proprietăților folosite și aflate pe firme. În declarația de avere apare un teren intravilan de peste 3.000 de metri pătrați în Mogoșoaia, o casă de 450 de metri pătrați în județul Ilfov și un apartament de 100 de mp în București. Ca mașină, are declarat un Cadillac din 2008.
  • Întrebat joi de HotNews.ro, Cătălin Cîrstoiu a recunoscut că are apartamentele din Sinaia și din Mamaia, precum și mașinile BMW, spunând că o mașină Mercedes a vândut-o, iar una este „în vânzare”.

CITEȘTE ȘI:

ARHIVĂ COMENTARII
CogitoErgoSum. • 2024-03-29 17:09:41
Domnu, domnu! Cu pacientii infectati cu nosocomiale de la Spitalul pe care l-ati condus cum ramane? Peste 1000 de infectati in fiecare an.. Cum ramane domnu? Sunteti sa nu un manager bun? Sa il lasam pe Nicusor Dan care se vede ca face si sa mergem pe mana matale la noroc? La noroc ca orice internare de la Spitalul matale?
7 113
RaduDoe • 2024-03-29 18:03:46
Dupa cum se stie oamenii mor pe capete in spitalele mizerabile de la stat, iar medicii de la stat sunt multimilionari. Nu mai discut de felul cum trateaza oamenii la spital de parca suntem ultimii oameni. Spitalele de stat sunt infiintate pentru bunastarea medicilor si asistentelor. Singura solutie este desființarea mizeriilor de spitale de stat!
6 61
[deleted] • 2024-03-29 18:32:35
Acest comentariu a fost șters.
4 42
mishudelabacainie • 2024-03-29 18:04:12
nu exista nocozomiale in spitalele romanesti....heitarule :) :) :)
5 29
[deleted] • 2024-03-29 18:34:22
Acest comentariu a fost șters.
2 69
Solon77 • 2024-03-29 18:51:33
Poate o incerca să mintă, să ascundă chestii... DAR, declaratiile de avere sunt completate conform legii. Nu avea cum să treacă proprietăți ale firmei ca și cum ar fi în proprietatea personală. NU mă aștept ca asta să fie înțeleasă de cei care nu fac diferența între o persoană fizică și una juridică.
37 9
[deleted] • 2024-03-29 19:12:57
Acest comentariu a fost șters.
3 40
DEMA GOGU' • 2024-03-29 22:43:17
Sumele de bani provin de la clinicile sale private ,care capuseaza sistemul de sanatate, in cazul de fata spitalul Universitar. De ce un pacient operat in spitalul de stat ,trebuie consultat ulterior la clinica privata a lu' dom' doctor ?!
2 22
eliisyum • 2024-03-30 07:42:22
Casta,interese,bani,gargara. Nu mai poate de cetatean. Candidatura la misto. De ce si ar pierde timpul o persoana 8h pe zi pt un venit mai mic decat cel pecare il are acum? Sa nu mai poata de grija Bucurestenilor zilnic.Asa comicarie mai rat.
1 8
JohnnyBrav0 • 2024-03-29 22:38:27
Legea spune ca folosirea activelor firmei in scop personal se considera venituri salariale si se impoziteaza ca atare. Ar trebui sa plateasca lunar cateva mii de euro taxe doar pentru cele doua masini in leasing. Nu mai vorbimn de cele doua imobile.. Punem pariu ca nu plateste si ANAF se face nu vede?
2 18
ACP • 2024-03-30 06:31:53
Astia sunt toti protejati. Nu se baga nimeni peste ei.
1 10
dowjones • 2024-03-30 10:04:12
Si cibe plateste? Spune- mi de un patron care are masina platita de companie care declara. In plus, legea e stupida rau, facuta sa fie incalcata. Uite Olanda. Ai masina de companie, o poti folosi in scop privat maximum 500 km pe an. Vrei sa o folosesti mai mult? Un procent din valoarea masinii se adauga ca venit si impozitat asemenea. Dar omul e tot timpul in interes de serviciu si nu se pune.
1 4
DomnuTrandafir • 2024-03-29 20:17:17
Ar trebui sa se retraga cu onoarea putin patata. Ar trebui sa urmeze exemplul Ramonei. Si ar fi demisia doi. Urmeaza Horia Constantinescu cu demisia 3! Si se vede din F35 ca sunt "curati ca lacrima"!
1 21
amicugri • 2024-03-29 18:43:16
Treaba e simpla (pentru cine vrea sa inteleaga): insul e sustinut de psd, un partid de escroci, prin urmare e si el la fel.
2 54
[deleted] • 2024-03-29 20:10:16
Acest comentariu a fost șters.
1 12
OperatiuneaMonstrul • 2024-03-29 20:28:07
Ca pblul o fi partid de maicute…
1 1
DEMA GOGU' • 2024-03-29 22:38:26
Metoda de imbogatire e simpla: medicii care lucreaza la un spital de stat, isi cheama pacientii la clinicile lor private,unde incaseaza milioane de euro pe an. Astia sunt bani "munciti" ,sau shpaga mascata , domnule Carstoiu?
1 12
[deleted] • 2024-03-30 01:08:14
Acest comentariu a fost șters.
2 3
[deleted] • 2024-03-30 01:32:27
Acest comentariu a fost șters.
2 1
miculescu-rucar • 2024-03-30 06:15:11
Cum dai la o parte pojghita subțire de onorabilitate a pesedeului, cum ies la iveala monstruozitatile acestei adunaturi....
1 8
Radio_sant • 2024-03-29 17:11:07
mutra nu e de om muncit de sa-i sara capacele ci de MAFIOT sadea!
5 67
Klaus_ • 2024-03-29 19:10:25
Ba da, i-au sărit capacele... din din bugetul spitalului, în firmele alea rentabile care au super imobile si super mașini. Doar TVA-ul pe care și l-a dedus aiurea pe firmă pt apartamente și mașini sare de 100,000 euro. Dar na, ANAF nu vede asta, ci îl verifică pe amărâtul ăla care are o langoșerie și trage 12h pe zi și gace pe an cât îl costă pe Cîrstoiu cauciucurile de vară la BMW X6. Așa că noi trebuie să-l votăm pe bugetarul căruia i-au sărit capacele muncind și la stat, și la firmele lui, pt că la primărie sumele sunt de 100 de ori mai mari. N-o să-i mai sară capacele, ci tot butoiul. Acum serios, dacă lucra doar în privat, fără contracte cu statul, aveam toată stima că s-a îmbogățit.
2 29
middle_brick • 2024-03-29 23:03:08
Dacă îl asculți când vorbește are fix același timbru vocal ca al domnului Oprescu, cred ca și acțiunile ii vor fi după același calapod.
1 10
K Terinca • 2024-03-29 17:11:12
He, he, he. Bulgarele a inceput deja sa se rostogoleasca .... Bye-bye monstruoasa coalitie la castigarea primariei Bucuresti.
4 54
maikkk • 2024-03-29 18:10:18
candidatul lor e de fapt Piedone, asta e pus doar sa nu ia prea multe voturi
1 38
[deleted] • 2024-03-29 19:14:47
Acest comentariu a fost șters.
3 8
spirache • 2024-03-29 17:11:28
Da' a muncit ceva, nu gluma.
5 41
demradulescu • 2024-03-29 17:11:59
Nu ai vrea să încerci să mergi și cu dricul?așa,din curiozitate,sictir.
4 31
codinm • 2024-03-29 17:12:43
O să se retragă ca sa ramana Piedone. Bravo PSD.
3 20
datornicu • 2024-03-29 17:13:10
Mare om/mare caracter. Mai stim noi un "baiat" de la administratia spitalelor care "muncea" de 200k euro minim spaga per contract. Sa tot "muncesti"
5 37
DomnuTrandafir • 2024-03-29 18:29:00
In realitate se foloseste infrastructuri de stat insa plata se face pe persoana fizica sau cabinetul propriu etc. Adica, te operez la spital, livrezi atentia apoi consultatii la cabinet. Va scapa ceva? Nu-i curat omu'?
2 29
demaGOGU • 2024-03-29 17:14:44
Recadrare necesara din partea dlui candidat comun fata cu impertinenta.
7 15
Horea • 2024-03-29 17:15:58
Si atunci de ce isi doreste sa fie primar si sa fie platit cu 10.000 de ron net pe luna? Ca dupa ce avere are sigur nu a fost vreun idealist in viata care sa vrea sa se sacrifice pentru binele public.
3 42
H2SO4 • 2024-03-29 18:03:27
El nu-și dorește, dar dacă-i ordin, cu plăcere. Doar nu o vrea să i se arate pe față, prin intermediul DNA, eforturile de muncă de sărit capacele.
1 25
datornicu • 2024-03-29 18:04:26
Pai vrea sa ajunga "primar" sa mai "munceasca" 1 milion de euro pe luna minim in diverse "munci". De ce nu il investigheaza nimeni ? Cariera dubioasa , surse de venit oficiale cel putin insuficiente pentru avere. Si nu numai pe el : Cum a obtinut SRL-ul lui atatia bani ? Ca e evident ca e un paravan pentru combinatiile lui fara numar...
2 17
jeanvaljeanro • 2024-03-29 17:18:36
Din casta specialilor care cred ca chiar au “muncit” :) daca n-ai cunoscut un special in viata, asta e impresia generala in casta bugetarilor privati
4 24
Slayer2024 • 2024-03-29 17:20:01
Saracu de el.... a muncit pe branci precum Marian Oprisan ...
3 33
mmmircea • 2024-03-29 18:23:22
Acolo a muncit mama, la o fabrica de confectii mai exact, apoi din pensia pe care a economisit-o i-a imprumutat baiatului cateva milioane, timp in care si-a ridicat si ditamai vila. Asa mama da.
5 20
asavreau • 2024-03-30 08:30:06
Ai fost coleg de muncă(!) cu Oprișan? Tu ce ai realizat?
2 0
mariadi • 2024-03-29 17:20:51
Cand a fost prezentat ca si candidat, Nicolae Ciuca a spus asa - „un om care nu a făcut în viață decât să slujească de dimineața până seara oamenii, într-o instituție în care oamenii au nevoie de ajutor când le e greu. Nu e interesat de afaceri și dezbaterile la televizor. E interesat să facă lucruri”. Daca nu a avea nimic de ascuns, putea fi prezentat ca un prosper om de afaceri, investitor imobiliar, manager de spital. Dar au preferat sa omita aceste aspecte.
2 34
Ahha • 2024-03-30 00:26:18
Pai cred ca nici ei nu stiau, mai ales Ciuca, care e complet aerian, pierdut in spatiu. Le-o fi zis cineva: uite sefu, asta e candidatu', si au pus botul. Teapa
1 6
TaraMea • 2024-03-29 17:21:10
Tocmai, ca nu ar trebui sa le ascunzi din declaratia de avere, trecandu-le pe SRL-uri, asa cum faci tu.
2 25
alllx • 2024-03-29 17:23:58
penibil!
1 17
Mihai III • 2024-03-29 18:00:39
Aceasta avere nu putea fi facuta in mod cinstit, chiar daca muncea de ii sareau capacele. Firma pe care sunt trecute proprietatile are obiect de activitate imobiliarele. Se ocupa de medicina sau de imobiliare ? Ce mare doctor are timp sa se ocupe de imobiliare, incat sa stranga o asa avere ? Bineinteles ca este impins in fata de rechinii imobiliari, care vor sa betoneze si ultimele spatii verzi, pe care a reusit sa le salveze Nicusor. Speram ca ziaristii sa continue investigatiile.
2 22
Maspp • 2024-03-30 06:29:14
Se pot face mult mai multi bani. Sunt medici cu spirit antreprenorial care au infiintat rețele de clinici private precum Dr Enayati. Dar oamenii aia au facut-o în vreo 25 de ani, s-au concentrat doar pe asta, pe dezvoltarea afacerii lor și fără sa folosească infrastructura statului, fără sa fie și medici la stat și profesori și decani la stat și manageri la stat si cu firma proprie. Ca nu merge, nu ai cum sa le faci pe toate cum trebuie decât dacă profiți fără nerușinare de pozițiile de la stat adică îți iei banii frumos și nu faci nimic.
1 2
mishudelabacainie • 2024-03-29 17:26:43
lol....saracutzul de el, cate plicuri o fi luat?...intreb pentru un preten :P
2 18
Gojifruit • 2024-03-29 17:28:18
A primit (spaga), dar a si facut! Deci e bun de votat!
5 32
[deleted] • 2024-03-29 17:31:23
Acest comentariu a fost șters.
4 46
Inapasevedeinvers • 2024-03-29 18:03:03
Dar, ... el crede ca merită mult mai mult pentru că a "muncit de iau sărit capacele" (ce vorbești, nene? Oi fi singurul și meriți funcția de primar ca răsplată?). Ce ar trebui să facem noi ca să merităm onoarea de a-l avea primar? Să ne angajam șoferi la el non-stop ca să nu sufere omul vreo frustrare? Vezi-ți nene de viață și lasă-ne, că noi avem nevoie de primar, nu de patron!
2 13
comehe • 2024-03-29 19:59:02
O muncit în 20 de ani cât fac alții într-o viata. Era în anul 3 de rezidentiat și a dat deja examenul. Când medicii de rând terminau rezidențiatul era deja medic primar, când săracii erau medici primari, semizeul era doctor în lucrări. Nu ca oamenii de rând. Și soția la fel. A sărit etapele normale ca Ceauseasca.
2 7
mmmircea • 2024-03-29 17:32:32
Asa te invata baietii, sa ai tupeu, pe principiul mi se cuvine. Ceea ce radiaza, dincolo de radiatia rosie a comunistului dinastic e dispretul fata de omul de rand, de societate, de media, de niste bieti jurnalisti. Nu se impiedica el de un ciot, cine-s astia de la hotniuz, noi i-am facut pe ei.
8 36
Heruvim • 2024-03-29 17:32:47
Da, cam aiurea "investigatia" asta. Faza cu burghezii a fost secolul trecut. Chiar asa - ce trebuie sa faca? Care e faza?
34 9
clint • 2024-03-29 17:49:41
Burghezii erau burghezi. Nu parazitau sistemul de stat care e și asa vai mama lui, mor oameni cu zile în spitale. Dacă candida Becali, Catarama, sau chiar vreun doctor "burghez" care a lucrat doar in privat, nimeni nu avea ce comenta. Dar sunt de acord cu tine, investigația trebuia sa înceapă cu pacienții individului. Sa ne spună cât au cotizat, cum i-a chemat la cabinetul privat sa cotizeze, deși mulți din eu au muncit și ei de le-au sărit capacele și au cotizat la CAS, dar azi nu au nici de o bicicleta. Apropo de bicicleta, dacă spuneai aista intr-o tara civilizata unde da, oamenii merg pe bicicleta chiar daca au muncit, te scuipau în gura.
3 26
Inapasevedeinvers • 2024-03-29 18:08:46
Cei care au trăit doar în comunism și au citit doar lecturile obligatorii - și pe alea pe sărite - au in minte înțelesul cuvântului burghez pe care l-au dat comuniștii la învățământul ideologic... După ce s-au instalat în casele burghezilor pe care le-au confiscat ... cu mânie proletară dar cu satisfacție de stăpâni.
1 10
Mistrelutz • 2024-03-29 18:14:31
faza e ca ..nimeni nu prea crede ca a facut ce are doar din munca..cinstita
1 7
Heruvim • 2024-03-30 13:21:15
Mda...asasinare de caracter. Articolul nu zice nimic de ilegale. Dar spune asa finut - uite domne are bani. Prostimea: aaaa! atunci i-a facut din spaga. Nu zic ca nu nici ca da. N-am de unde sa stiu. Ma cam enerveaza manipularea asta. Hotnews nu poate fi acuzat, dar prostimea intelege subintelesul. Ca la rusi. Parerea mea este ca nu mai traim in comunism sa fim toti saraci, si faptul ca un doctor chirurg are avere nu este iesit din comun nicaieri pe lumea asta. Da ma rog... fie ca voi. A luat domne spaga. Stiu eu sigur - a zis la televizor.
0 0
cartofiprajiti • 2024-03-29 17:33:37
un panglicar ...ca oprescu
5 36
bogdanro • 2024-03-29 17:33:54
Tac-su a fost parlamentar din cate am inteles! De ce va mirati ca are asa avere? A stiut tac-su ce sa faca!
4 26
noi2013 • 2024-03-29 17:41:41
Ai inteles sau stii?! Esti contabilul lui sa ii numeri banii?! Credeti ca un director de sputal universitar la Viena merge cu polo la mana a doua?!
32 6
Alin124 • 2024-03-29 21:25:30
La Viena la medicul care nu merge cu Polo se va opera candidatul.
3 0
JohnnyBrav0 • 2024-03-29 22:43:16
tac'su a fost director ITA Arges pana in '89, apoi mare sef la FSN, primar, presedinte de consiliu judetean, parlamentar. Astia sunt generatia "tanara" a vechiului Pile-Cunostinte-Relatii
1 9
[deleted] • 2024-03-29 17:34:24
Acest comentariu a fost șters.
4 38
noi2013 • 2024-03-29 17:42:47
E Bucurestiul plin de masini de 60-70k+, pare ca nu e chiar singurul care munceste…. Se inmultesc Teslele de la o zi la alta
19 4
[deleted] • 2024-03-29 18:34:31
Acest comentariu a fost șters.
1 10
dandra • 2024-03-29 17:38:57
Spaga nu e munca interlopule!
3 32
mmmircea • 2024-03-29 18:26:03
spaga-i ca spaga, dar ce are omul acolo nu se face numai din spaga. Trebuie sa fii bine racordat la bugetul de asigurari de sanatate.
1 12
dandra • 2024-03-29 19:16:25
20% din contracte dubioase se numeste tot spaga doar ca este mai grava. E bogat asta din munca proprie cum e elon musk antrprenor si geniu desi taticu avea mina de emeralde in africa. Sa ne scuteasca. Alta marian oprisan cu averea pe numele lui mamica..ma scuzati...pe firma lui. Vai de capul nostru si de politicienii care me vor conduce.
2 5
eurobalauru • 2024-03-29 17:39:50
Hai ca a inceput bine, cu o reactie nervoasa! De la "Municipal" nu venise si celalalt doctor, care e acum la mititica?
1 22
Cheie primara • 2024-03-29 19:05:46
E-n Grecia.
0 6
Nyk1 • 2024-03-29 17:42:59
Ha ha, nu mi-era foarte simpatic, dar trebuie să recunosc aici le-a zis-o Cârstoiu celor cu idei comunistoide!
36 5
clint • 2024-03-29 21:25:01
Nu ne înveți tu pe noi, rusnacule, ce e comunismul... du-te la ai tai și beti-va mințile liniștiți, nu mai duceți grija altora.
2 4
e.o. • 2024-03-29 17:45:14
Se află într-o evidentă incompatibilitate. Nu poți fi manager de spital public cu afaceri în domeniu.
2 19
Andor74 • 2024-03-29 18:11:26
Ba da, poti! Te ajuta la bunastarea firmei tale! Vezi cazul Luncan, de la Cluj. La spitalul de stat "constata" si-si trimitea pacientii la clinica lui unde "colecta"....
1 4
ady53 • 2024-03-29 17:46:09
Un doctor mafiot cu avere imensă.
3 21
serban_d • 2024-03-29 17:48:10
Daca muncea de ii sareau capacele, in aia 20 de ani reusea sa stranga fix vreo doua milioane de euro, daca nu cheltuia absolut nimic si avea un venit mediu de 5000 de euro pe luna. Restul de avere vine din spagi si de la partid.
1 21
Joe@Black • 2024-03-29 17:53:51
Firmelor mele daca le-am dat contracte prin pile doar nu vroiati sa fie falimentare!? Au dat mai departe spaga necesara si cu relatiile mele am facut ban pe ban, restul suntem niste prosti care ii suportam si ii votam in astfel de functii! Atitudine de imparat, ce sa mai, doar astia sunt scosi in fata!
2 13
CogitoErgoSum. • 2024-03-29 17:58:50
Nu inteleg pe ce se bazeaza PSD cand spune despre Catalin Cirstoiu ca este un manager bun.. Sa fie miile de infectii de nosocomiale de la Spitalul pe care il conduce? Cautati date oficiale sa vedeti ca sunt mii de persoane infectate pe an doar la spitalul lui.. Vi se pare ok?
2 19
gica69 • 2024-03-29 18:13:16
se bazeaza ca e "de-al lor" .... om de nadejde .
1 6
asx • 2024-03-29 18:16:41
Pai ai putea sa mergi cu transportul in comun! Iti strica reputatia??
1 7
BuKKur • 2024-03-30 00:06:34
Te freci pe haine cu sarakii... bleah ce oribil :)) Ca si cand vin la tine la cabinet imbracati ca ultimii saraci.
0 1
mmmircea • 2024-03-29 18:28:39
bun, adica lucreaza cu de-aldi hexipharma, anemona si in general firmele garantate de sistem, asta face un manager bun.
2 7
DomnuTrandafir • 2024-03-29 18:00:04
Sa nu exageram cu " munca de ti-au sarit capacele"! Dacă cercetam dupa Legea 18 , aia cu ilicitul, cate capace ti-ar mai sări? Retrage-te ca esti nancat! Societatea nu uita si nu iarta!
0 11
iulics • 2024-03-29 18:02:51
Mai era unul care tot așa, n-a fumat, n-a băut. Hai siktir.
0 11
tatone • 2024-03-29 18:04:06
E perfect in linia partidului.Unde oare ii gaseste frate ...si or mai fi multi ???Sincer acuma,e mic copil pe linga Oprescu. Ce penibili erau astazi ,ministru stuf si cu dr rupt de munca...da cinstit
0 10
[deleted] • 2024-03-29 18:04:14
Acest comentariu a fost șters.
0 9
garmin • 2024-03-29 18:05:24
așa, ocupați-vă de cîrstoiu și pe nevăzutelea ne trezim cu piedone. e clar pentru toată lumea că domnu doctor n-are nicio șansă, e aruncat în luptă ca să aibă peneliștii pe cine vota, să nu se ducă voturile la nicușor. și fix fără voturile alea, nicușor iese pe 2 după piedone
11 5
DomnuTrandafir • 2024-03-29 18:42:18
Totusi bucurestenii nu voteaza dupa fenta. S-ar putea pabusi Piedone de vreo lebada neagra!
2 7
martino12 • 2024-03-29 18:05:55
O dovada in plus ca in Ro sistemul de impozitare este profund gresit si loveste doar in cei cu venituri mici. A pus pesedeul taxa pe lux de le-a rupt fâșul la astia care muncesc de le sar capacele de la BMW X6:)
1 10
PNL=PSD • 2024-03-29 18:09:21
Sa-l ia DIICOT_ul si DNA-ul la puricat !!! Sigur ceva nu e in regula in declaratia lui de avere.
1 9
Levellers • 2024-03-29 18:12:22
Asta e atitudine de om care stie ce-nseamna ban muncit ?
2 9
Kaladin • 2024-03-29 18:13:12
Tupeu de pesedist securist!
0 14
Mistrelutz • 2024-03-29 18:13:20
nimeni care se foloseste fraza precum " de mi-a sarit capacele" nu merita functie publica :)))
1 14
DanTeo • 2024-03-29 18:13:54
A baut pisica otet!
2 7
__Cosmin__ • 2024-03-29 18:17:55
Vrei să vezi ce poate realiza un om "prin munca cinstită" în România? Uită-te la declarația de avere a primarului general in funcție.
1 11
Cheie primara • 2024-03-29 19:08:58
o fi dat meditații?
0 4
Filbert • 2024-03-29 18:23:15
E medic. Si director de spital. Si profesor universitar. Si decan. Si administrator a numeroase firme cu numeroase proprietati. Si primar, in curind. Leonardo da Vinci, Pico della Mirandola, Stephen Hawking se bucura c-au murit la timp, ar fi fost facuti de ris de acest superom comasat.
1 22
z-ulescu • 2024-03-29 19:07:09
Corect, eu abia ma tarasc seara acasă si n am decat un loc de munca.
1 10
clint • 2024-03-29 21:33:12
Pai asa se fac banii dacă ești medic. Te bagi prin toate cele și ciupesti. Nu mai mai faci tu nimic, fac rezidenții. Tu vinzi un titlu pe care îl pui în fata numelui: conf. dr. bla bla... Sunt încă mulți care, când ii loveste o boala nasoala, cauta asa ceva și ar da oricât, deși de multe ori e cam târziu... Nu ii putem învinui. Doar o mica parte a societății a înțeles ca la pomul lăudat sa nu te duci cu sacul și ca ieși oricum mai ieftin la privat decat la stat, chiar daca sănătatea e chipurile gratuita.
0 3
dumnezeu • 2024-03-29 18:23:29
un pesedist sărac, dar cinstit, în afară de ion iliescu? imposibil!
0 10
TheFreeOne • 2024-03-29 18:29:16
E manager aici: https://observatornews.ro/social/pacienti-loviti-si-injurati-de-asistente-la-municipalul-din-bucuresti-video-293192.html ?
1 6
Alien 2 • 2024-03-29 18:29:40
Și ce e și mai sumbru, șpaga luată de la oameni bolnavi.. oameni care au sperat ajutor.
0 7
marinesku • 2024-03-29 18:36:25
Ca și KWY. A avut NOROC nu GHINION ca toată pulimea.
4 6
rusul.viclean • 2024-03-29 19:00:06
Mai insistent ca asa nu ai niciun efect.
2 0
RaduMischie • 2024-03-29 18:36:47
Gata, eticheta e pusa. Poate sa fi fost toata viata o fecioara care nu a luat spaga/nu a facut favoritisme (ceea ce e exclus), poate sa fi facut bani la clinicile alea fara sa fi deturnat un pacient de la stat (ceea ce probabil, la fel, nu e adevarat). Acum toata lumea gandeste despre el ca e un corupt, hot, etc, etc. Si exact asta se vrea, ca el sa ramana irelevant in intentia de vot si sa nu fure de la Piedone, adevaratul candidat al PSD-PNL (ca de la Nicusor nu cred ca ar fi furat ceva). Omul nu e un sfant, dar scandalul asta are un scop mult mai ascuns, nu doar a ne arata cum s-a imbogatit individul
7 5
NoFive • 2024-03-29 18:38:29
Ar fi interesant de știut dacă, pentru deplasările cu mașinile firmei, plătește carburantul din banii săi sau ai firmei. Iar dacă decontează pe firmă bonurile de carburant, dacă întocmește foi de parcurs, așa cum cere legea. Și ar mai fi interesant de știut în ce fel servesc imobilele interesele firmei, tot așa cum prevede legea că trebuie să o facă imobilele aflate în patrimoniul uneia.
0 13
sile_v • 2024-03-29 19:57:40
Haide, ma, nene, vii cu chestii din astea de genul foi de parcurs si bonuri de carburanti. Astea sunt pentru iobagii care trag si ei ca disperatii sa tina o firma in viata, nu pentru elitele comasate ale tarii. Acolo nu ajunge ANAF-ul.
0 8
Mihai1969 • 2024-03-29 18:43:31
Comentarii răutăcioase. E omul candidat PSDNL. Îmbină calitățile ambelor doctrine: om de afaceri de succes dar și bugetar, tot de succes. Și mai dorește să ajute și comunitatea. Bravo lui și celor care-l vor vota !
1 8
sile_v • 2024-03-29 19:59:07
Ne-a pus Dumenzeu mana in cap, aici in Bucuresti: putem vota un singur om in care sunt imbinati perfect Bill Gates si maica Tereza!
0 7
mylo_cr • 2024-03-29 18:47:03
Sarac si cinstit, garantat Ciolacu si Ciuca, Cirstoiule dar daca nu ti-a fost rusine cu averea stransa de ce nu ai declarat-o, ai preferat sa te ascunzi in spatele legilor strambe ale lui Iorgovan & Co. Exista legi care pot fi strambe si exista principii in drept, mostenire de la romani, nemuritoare: Fiat Justitia pereat mundi, Qui prodest, etc. Acolo unde legea se impiedica pentru ca a fost votata de PSD-isti principiile si logica trebuie sa prevaleze. Vreau ca ANI sa se sesizeze pentru faptul ca , prin firmele lui si-a cumparat bunuri, masini si apartamente pe care le foloseste in scop personal. Iar voi PSD-istilor care-l votati, daca va imaginati ca unul care castiga 50000 eur pe luna.
0 7
Ozmo • 2024-03-29 18:49:16
de Cocalar cu BMW are !
0 10
Mattty • 2024-03-29 18:51:44
Acum dacă v-a operat , după domn doftor , trebuie să aveți ciocul mic Domnu genunche pune-ți averea la vedere dacă ai muncit de te-ai rupt , nu o ascunde în spatele unor firme
0 7
capra cu doi iezi • 2024-03-29 19:01:49
Intr-o zi de munca (mazxim 10-12 ore) medicii sunt sefi la spital, profesori universitari, medici in clinica si cateva ore in clinici particulare , ale lor sau ale interpusilor. Nu asa era si Oprescu?
0 5
gore474 • 2024-03-29 19:02:20
Oamenii astia sunt total rupti de realitate. Nu e vb de trotinete... Dar daca muncesti cinstit de iti sar capacele nu dai 500k pe masini... pentru ca stii cat de greu se fac banii muncind...
0 12
PrivireCritica • 2024-03-29 19:02:59
A muncit cam 30 de ore pe zi ... norma intreaga la spital ca manager, platit de universitate plus consultatii private ale pacientlor trimisi de la stat la clinica lui privata... mecanismul clasic de furt al retelei UMF .... in curand salutari din Grecia ca si Oprescu, eludand extradarea dar vrand pensia de ales local... Tot inainte cu coruptia legalizata PSDNL
0 10
z-ulescu • 2024-03-29 19:05:01
Combinatia Psd/pnl + spitale e mortala in increderea bucurestenior. Sunt doua puncte foarte sensibile si clar negative din viața noastră. Asa ca dl doctor mai bine rămâneați la afaceri imobiliare + puțină medicina. Macar in sufletul dvs ramaneati cu impresia ca sunteti respecatat,integru si muncitor. O sa primiti de la bucuresteni exact atata pretuire cata meritati.
0 7
Andrei(C) • 2024-03-29 19:05:50
Oricum nu avea nici o sansa sa iasa primar, acum mai e si penibil. Nu stiu de ce am impresia ca psdnl vor alege un alt candidat pe ultima suta de metri.
0 9
asx • 2024-03-29 19:17:09
Nu e nevoie, il au pe Piedone
1 10
eu_eu • 2024-03-29 19:12:57
Și alții muncesc de le sar capacele mai mult de 20 de ani.. Și nu au "norocul" tău...
0 9
gore474 • 2024-03-29 19:15:11
Pare ca a fost aruncat in cursa ca sa umbreasca jafurile lui Piedone
0 10
asx • 2024-03-29 19:18:20
Da, unii lasa masina acasa si merg cu bicicleta, trotineta sau transportul in comun. Ca sa nu stea in trafic, sa nu polueze, sa nu aglomereze. Fraieri, nu? Mare primar
1 13
Cheie primara • 2024-03-29 19:20:41
Mi se pare un om corect. Îl vor vota șoferii. Eu merg cu bicicleta.
1 8
[deleted] • 2024-03-29 19:24:24
Acest comentariu a fost șters.
0 12
Sepupu • 2024-03-29 19:26:54
Nu am cunoscut un singur doctor la stat care să nu fi luat plic. Am avut patru membri de familie care au murit în spitale de stat, după ce doctorii ne-au jupuit până la piele, iar asistentele ne-au băut și sângele. Una dintre rude a murit de klebsiela la Fundeni. Doctorii din spitale sunt mafie :părinți +copii+nepoți+amante. +++.Nu o să votez un manager de spital de stat nici dacă merge pe jos. Asta ne feliază pe toți.Privirea lui spune clar "Cât ai în plic?".
0 12
Geo_Darius • 2024-03-29 19:32:54
"Ce ar trebui, să merg cu trotineta și să ascund mașina scumpă în garaj?" ... Pai fix asta a si facut. Ca de fapt, aici e problema!!! Daca nu ar fi avut loc investigatia Hotnews, si-ar fi ascuns proprietatile pan' la adanci batraneti. A incercat sa isi pacaleasca electoratul, nescriind in decalatia de avere averile (trecute pe firma in care el e patron). Stau si ma intreb, oare ce argumente ar avea acum un votant PNL la aparitia acestei investigatii.
0 10
NOTORIOUS • 2024-03-29 19:32:55
Oprescu 2, seamănă și la mecla, îmi inspira a doctor șpăgar!
0 10
eliisyum • 2024-03-30 07:51:11
Teoretic este posibil sa fi venit plantat pe aceasi filiera de sustinatori ca si oparel.Bugetul capitalei este imens. Rechinilor ce vor sa il sifoneze le trebuie interfata.
0 1
omezu • 2024-03-29 19:35:26
Cu tupeu de bugetar, din ciclul "nu mai fiti, ba, saraci!". Ne vedem la vot!
0 16
Sthelian • 2024-03-29 19:38:14
Gresit, domnule doctor pe puncte! Ati furat de v-au sarit capacele! Nu puteti fi medic si profesor universitar si altele. Fizic nu se poate, dar sistemul romanesc va lasa, iar studentii, o biata masa de manevra nu reactioneaza. Sunteti trecut titular de curs? Trebuie sa va tineti cursul, nu sa trimiteti un tiriplici sa-l tina. Sunteti trecut ca faceti operatia, apoi o faceti nu trimiteti alt tiriplici s-o faca. Despre asta este vorba. In vest medicii cistiga foarte bine si au masini si iahturi, dar fac numai medicina...Fac pariu ca nu ar fi in stare sa lucreze in vest, in timp ce au gonit medici adevarati afara!
2 15
dowjones • 2024-03-30 10:14:53
In Vestul Europei, medicii nu castiga asa de bine. Salariul mediu in Spania in jur de 55 k Euro, in Franta mai putin de 100K. Apoi, da, sunt specialistii care castiga bine, dar vorbim de un 5% max. Si nu prea castiga nimic pana pe la 28 de ani…plus cheltuieli, multi platesc pana la 45-50 ratele pentru studii.
1 0
gigilu • 2024-03-29 19:41:37
Treaba e simpla. Daca cetateanul votant e deranjat de comportamentul catindatului, nu-l voteaza.
2 8
fuji • 2024-03-29 19:59:54
Alt biet milionar angajat la stat atacat fara mila de hienele din presa... :)
0 9
z-ulescu • 2024-03-29 20:01:20
HN ar trebui sa calculati cate ore e director, cate ore e la UMF si cate ore la firma privata. E prea competent, deja simt ca am un handicap la capitolul eficienta.
0 8
Arb525 • 2024-03-29 20:03:49
Domne dar la USR nu are nimeni avere? Ca doar într-o directie sunt investigatiile.
12 2
vivatcrescatfloreat • 2024-03-29 22:44:30
Poate ca la USR nu au avere CHIAR IN HALUL ASTA!?? zic si eu= dar ma intreb CATZI din cei sus-pusi au averi uriase mascate prin firme -in stilul acestui doctor?
1 3
Semene • 2024-03-30 09:07:06
Discutăm de USR când e un articol despre ei. Așa că las-o moartă, trei trandafiri.
0 3
benicio • 2024-03-29 20:04:08
Am luat spaga de mi-au sarit capacele!!!
0 14
expatul • 2024-03-29 20:17:35
Cum mama naibii toti cocalarii partidului comunist vor sa ajunga primari la Bucuresti?!
0 9
tomi2381 • 2024-03-29 20:19:23
Cosa Nostra de Romanica
0 10
king_crimson • 2024-03-29 22:21:28
Bine punctat si perfect de acord. Ce poti astepta de la un stat mafiot? Din pacate asta e cauza principala a succesului aur si a shoshocilor ... Nu exista niciun partid credibil si in loc de raul cel mai mic, mi-e teama ca se va vota raul cel mai mare, adica extremistii descreierati, ca sa ne para rau dupa mafioti :(
2 3
griffonu • 2024-03-29 20:36:20
"Sa merg cu bicicleta"... "ca saracii?" am putea completa :)
0 10
Arianrhod • 2024-03-29 20:37:57
Are votul meu după reacția asta. Useristii nu înțeleg că doctorii de top fac bani.
15 0
Sepupu • 2024-03-29 21:00:40
Sper să ajungi la spitalul lui și , dacă se poate , să te trateze el(ceea ce înseamnă "rezidenții" lui).
0 10
Arianrhod • 2024-03-29 23:47:20
Eu nu-ți doresc sa ajungi vreodată la spital, chiar dacă ești trotinetist.
5 0
Geo_Darius • 2024-03-29 21:07:05
Esti primul om pe care il cunosc (virtual) care voteaza cu unu' care a mintit (fiindca a incercat sa isi ascunda averea), si a mai si recunoscut ca a mintit. Like!
1 5
Kaladin • 2024-03-29 22:36:13
Da-ti votul pt un Ciorda, ti-l meriti!
0 2
DaniDragos • 2024-03-29 21:24:18
Bine documentat "documentarul" lui Valeriu Nicoale la "Starea Impostorilor" - Carstoiu, un jeg.
0 5
naxxar • 2024-03-29 21:36:52
După preasfințitul, a apărut în România și acest preacinstit. Să plângi de mila lui și nu altceva!
0 6
Flat • 2024-03-29 22:18:46
Sunt destui programatori cu venituri babane care merg cu trotineta, pentru că este o soluție de mobilitate urbană rapidă și nepoluantă. Se vede ce mentalitate retrogradă are acest oprescu2
1 8
dixiy • 2024-03-29 22:37:18
E un om periculos, psihologic vorbind, ca el grandomani au fost si hitler,antonescu,ceausescu care se credeau un fel de zeitati si meritomania de care se crede demn. E pacat ca oamenii din jurul lui au plecat capul de frica si l-au lasat sa ascensioneze. Mai mult de atat pare sa nu il deranjeze deloc coruptia din jurul lui, profilul lui e ca a lui Cherches si cei cu buteliile. Un mic smenar avar sa stranga doar pentru el si sufera sa fie adulat. Va baga pe toti ca niste oi in oala lui si zice "bucurestenii vor" de parca controleaza mintea maselor. El stie tot ce vor oamenii. In pricipiu doctorii sunt cei mai slabi manageri, ei stiu sa vindece, sa repare dar nu sa faca management. de dovedit
2 6
programatoru • 2024-03-30 07:55:21
"Ce ar trebui, să merg cu trotineta și să ascund mașina scumpă în garaj?" SARACILOR .. e completarea pe care o gandeste acest zeu trimis pe pamant .. iar cu munca de i-au sarit capacele, stim ca in domeniul medical in special, zei muncesc cateodata chiar cate 48 ore pe zi
1 3
Lascu • 2024-03-30 09:53:41
Nicusor Dan e un manager atipic : sta in gazda, traieste din salar, se deplaseaza la serviciu ca orice persoana normala, a scos Primaria din zona neagra a datoriilor, si are planuri, strategii si tactici pentru reparatia situatiei pe Bucuresti pe timp mediu sau lung. Cine a condus macar o afacere cu 20-50 angajati, stie ce inseamna sa fii un bun manager. Dar sta ca osul in gat unor politruci fixati pe sifonarea banilor publici prin asa-zisi oameni de afaceri. Din pacate, Nicusor Dan are de luptat cu sintagma "prosti dar multi" , segment de alegatori aflati in "grija" PSD, PNL, AUR si alti demagogi.
2 6
asavreau • 2024-03-31 09:16:59
Defectul lui Nicușor este că habar nu are ce vor bucureștenii. Nu discută, nu ascultă oamenii. Dacă discuți ceva cu Nicușor ai impresia că nu te ascultă, că este cu gândurile aiurea și acționează la întâmplare, ori teleghidat de cineva interesat. Nu cred că-i ceva de lăudat că nu ai făcut și nu faci nimic. Nici pentru familia ta, nici pentru bucureșteni. Va pierde din cauza izolării bucureștenilor în oamenii lui și alții(ai PNL, PSD, AUR, etc). Să-i scoată la raport pe oamenii lui, să spună ce au făcut pentru București! Vrea să fie PMG al București, dar să facă ceva numai pentru USR?
1 0
K Terinca • 2024-03-30 10:23:26
Care-i porecla tipului? Doctoru' Trotineta ?
0 2
hellos • 2024-03-30 13:21:16
Nu, doctorul spaga!
0 0
hellos • 2024-03-30 13:17:30
Ar fi bine ca ziaristii de investigatii sa reuseasca sa calculeze diferenta dintre salariile castigate de acest medic si valoarea averilor sale. Ne-am da seama atunci cat a "operat" din greu la spaga! La fel ar trebui sa aflam despre Piedone, mafiot puscarias, care a "operat" la hotii multiple! De fapt, amandoi sunt psd-isti acoperiti ca fostul primar Oprescu fugit din tara...
0 3
Walking_dead • 2024-03-30 18:04:59
"Eu de mai bine de 20 ani, împreună cu soția mea, am muncit de ne-au sărit capacele ca să ne construim o reputație, să ne construim un renume profesional și să facem bine." Si eu muncesc de 20 de ani, dar din munca cinstita am reusit sa iau doar o Skoda, care acum citeva luni a implinit 12 ani, cit despre lucuinta, inca string banii, sper ca pina la pensie sa am suma necesara ca sa stau linistit. PS: inainte de Covid umblam prin Olanda si mi-a atras atentia un loc de parcare rezervat pentru medic. Ia gicicti ce masina avea omul? Un Volvo V70 de prin anii 96-00.
0 1
conectat.la.realitate • 2024-03-31 08:51:52
Am muncit.. dar am și furat! În curând DNA-ul se autosesizează.
0 1
nicnicnic • 2024-04-01 00:49:25
Omu' e necitit, a muncit pe branci el si nevata sa, de aia are ceva avere, ceilalti care au muncit pe branci si n-au ceva iesit din comun ca avere, nu exista,n-au muncit cum trebuie pe branci. E necitit, ca prin anii '90, indivizi muncitori pe branci ca si el, spuneau tot asa, ca muncitorul pe branci care are avere, ca el, e bun sa fie pus sau 'ales' in posturi cu 'potential' mare de a produce averi zdravene, pentru ca el, avand deja avere, n-o sa mai fure, cum va face muncitorul pe branci sarac. Dom' doctor e necitit, el munceste pe branci. Nerusinarea ar fi si mai mai daca branciul ar include si un doctorat pe branci.
0 0
INTERVIURILE HotNews.ro