Platforma Disney+ câștigă 7 milioane de abonați după trei trimestre de pierderi
Disney+ are 112,6 milioane de abonați, cu 7 milioane mai mulți decât la sfârșitul lunii iunie, o revenire mai bună decât se aștepta piața după trei trimestre consecutive de pierderi de abonați, potrivit AFP.
Gigantul de divertisment Disney, care se confruntă cu o grevă majoră a actorilor, a înregistrat vânzări de 21,2 miliarde de dolari (+5% în ritm anual) în perioada iulie-septembrie, potrivit declarației privind rezultatele trimestriale publicate miercuri.
Grupul cu sediul în Burbank, California, a obținut un profit net de 264 milioane de dolari, în creștere cu 63% față de anul trecut.
Bob Iger, directorul general al companiei, a lăudat „eforturile” depuse de Disney în materie de restructurare și eficiență. „Suntem pe cale să realizăm reduceri de costuri în valoare de aproximativ 7,5 miliarde de dolari”, a declarat el, citat în comunicat.
Platformele de streaming ale grupului (Disney+, ESPN+ și Hulu) și-au redus pierderile operaționale de la un an la altul, la 420 de milioane de dolari pentru al patrulea trimestru al exercițiului său financiar, față de 1,47 miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului trecut.
Investitorii așteptau să vadă dacă Disney+ își va reveni în această vară, așa cum a promis compania.
De la sfârșitul lunii septembrie și până la sfârșitul lunii iunie, platforma lui Mickey și Marvel a pierdut 18 milioane de abonați, în principal din cauza pieței indiene.
Hotstar, versiunea locală a Disney, reprezintă aproape o treime din totalul global, dar a pierdut drepturile de difuzare a campionatului național de cricket.
Cele 7 milioane de abonați suplimentari sunt pe Disney+, cu excepția Indiei. Cu Hotsar, Disney+ are 150,2 milioane de abonați, în creștere de la 146,1 milioane la sfârșitul lunii iunie.
În Statele Unite și Canada, serviciul a câștigat doar 500.000 de abonați.