Sari direct la conținut

Ursus Breweries a lansat în România berea Kozel, însoțită de un țap uriaș de 15 metri înalțime

Smile Media
KOZEL, bere țapănă din Cehia, Foto: Kozel
KOZEL, bere țapănă din Cehia, Foto: Kozel

Săptămâna trecută a avut loc cea mai mare lansare Ursus Breweries din ultimii ani. Noua bere care intră pe piața din România se numește Kozel, o bere premium din Cehia, disponibilă acum în două sortimente: Kozel Premium și Kozel Dark.

Kozel Premium este o bere blondă, ușor de băut, cu un gust bogat, iar Kozel Dark este o bere cu gust răcoritor, ce a depășit așteptările în toate țările în care s-a lansat, fiind cea mai vândută bere dark din Cehia, conform studiilor realizate de Nielsen Retail Audit în anul 2021. Noutatea brandului de bere lansat în România constă în unicitatea modului de servire și consum al produsului. Cele două beri pot fi savurate în patru ritualuri de servire diferite: Kozel Cut – conține jumătate bere Premium, jumătate bere Dark, Kozel Mix – o combinație perfectă dintre Premium și Dark, Kozel Cinnamon – bere Dark cu praf de scorțisoară adăugat peste spuma de bere, și Kozel Honey Crust – bere Dark cu miere, zahăr și scorțisoară pe buza halbei.

Lansarea a avut în centrul atenției țapul, simbolul brandului Kozel, care a fost prezent pe tot parcursul campaniei de comunicare. Astfel, la începutul lunii mai, un țap viu a vizitat platourile emisiunilor TV: Neața cu Răzvan și Dani, iUmor, Rubrica Sport Observator (Antena 1), Teo Show (Kanal D), La Măruță (ProTV) și s-a împrietenit și cu o serie de vedete: Spike, Șerban Pavlu, Mircea Bravo și Maria Popovici.

Toate aceste acțiuni ale țapului viu au condus într-un final către construcția țapului uriaș Kozel de 15 metri înălțime, amplasat pe platoul unui centru comercial din Nordul Bucureștiul, care a stârnit curiozitatea românilor.

Până în momentul lansării, nu era cunoscută legătura țapului viu din cadrul emisiunilor TV și online cu brandul de bere Kozel. Odată cu pregătirea evenimentului și amplasarea construcției de lemn, anticiparea a crescut în rândul publicului. Brandingul construcției uriașe de lemn a fost dezvăluit odată cu momentul lansării oficiale, dedicat presei și influencerilor.

Bere de calitate premium, un țap distractiv și o poveste. Acestea sunt ingredientele pentru o lansare de succes. Destinația următoare? Cluj! Kozel va fi sponsor oficial la festivalul Untold.

​Articol susținut de Kozel

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro