Sari direct la conținut

Netflix, Max și Disney+ vor avea în curând un rival gratuit în Europa, dar deocamdată într-o singură țară

HotNews.ro
Netflix, Max și Disney+ vor avea în curând un rival gratuit în Europa, dar deocamdată într-o singură țară
Tubi oferă gratuit filme și seriale, cu condiția să te uiți la reclame, FOTO: David Esser / Dreamstime.com

Fox Corporation a lui Rupert Murdoch a anunțat că va intra și în Europa pe piaţa extrem de competitivă a streaming-ului video cu platforma sa gratuită Tubi, aceasta urmând să concureze deocamdată doar în Marea Britanie, cu Netflix, Max, Disney+ sau SkyShowtime, relatează revista Variety, citată de News.ro.

În Marea Britanie Tubi va concura și cu platforme de streaming disponibile doar la nivel local, precum ITVX şi Channel 4, și BBC iPlayer.

Tubi a câştigat rapid cotă de piaţă în SUA unde, potrivit Fox, are aproape 80 de milioane de utilizatori activi lunar. Acest lucru se datorează în mare măsură faptului că platforma este una gratuită pentru clienți, ea obținându-și veniturile din reclame, nu abonamente.

În mod interesant, Tubi susține că va oferi în Marea Britanie și producții ale Disney, pe lângă unele ale studioului Lionsgate, NBCUniversal şi Sony Pictures Entertainment. În total, platforma de streaming promite peste 20.000 de filme şi seriale TV pentru utilizatorii britanici.

Telespectatorii britanici vor putea accesa conţinutul de pe pagina web Tubi şi prin intermediul unei aplicaţii pentru smartphone.

Platforma de streaming Tubi a fost cumpărată de Fox în 2020

„Tubi şi-a petrecut ultimul deceniu perfecţionând abordarea noastră pentru un streaming vast, gratuit şi distractiv în America de Nord şi credem că acum este momentul perfect pentru a aduce această reţetă publicului din Marea Britanie”, a declarat Anjali Sud, director executiv al Tubi.

Fox Corporation a cumpărat Tubi în 2020 pentru 440 de milioane de dolari, gigantul media american încercând să atragă un public mai tânăr.

În ultimii ani, companii de streaming precum Netflix, Amazon Prime Video şi Disney+ au introdus opțiuni de abonamente cu reclame şi au crescut preţurile.

Mişcările au venit pe măsură ce s-au confruntat cu presiunea de a cheltui mai mulţi bani pentru a-şi mări bibliotecile de conţinut, încercând să atragă mai mulţi clienţi pe o piaţă tot mai competitivă.

În România însă deocamdată doar SkyShowtime și Max au venit cu variante de abonamente mai ieftine ce includ publicitate.

Te-ar putea interesa și:

FOTO Articol: © David Esser | Dreamstime.com

INTERVIURILE HotNews.ro