Sari direct la conținut

Constructor nou desemnat pe un tronson din Autostrada Transilvania abandonat de Bechtel: 26 de kilometri de finalizat, inclusiv lungul viaduct rămas în paragină la Suplacu de Barcău

HotNews.ro
Viaductul nefinalizat de Bechtel de la Suplacu de Barcau, Foto: Captura YouTube
Viaductul nefinalizat de Bechtel de la Suplacu de Barcau, Foto: Captura YouTube

Asocierea Construcții Erbașu – Vahostav – SK A.S. va proiecta și construi cei circa 26,63 de kilometri din autostrada Transilvania de la Suplacu de Barcău la Chiribiș, tronson început, dar abandonat de Bechtel. Oferta câștigătoare depusă de constructor la licitație e de 543 de milioane de lei și contractul va avea un termen de 6 luni pentru proiectare și 18 luni execuție. Cea mai impozantă lucrare de pe traseu este finalizarea viaductului lung de circa 1,7 km care trece prin mijlocul unui lac de acumulare, viaduct început, dar nefinalizat de Bechtel.

CNAIR anunță că a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului „Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș (km 4+200 – km 30+550)”.

Ofertantul desemnat câștigător este ASOCIEREA CONSTRUCTII ERBASU (LIDER DE ASOCIERE) – VAHOSTAV – SK A.S., cu preţul de 542.956.612,32 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție ofertată este de 10 ani.

Lungimea tronsonului este de 26,35 km, iar în cadrul contractului, antreprenorul va realiza mai multe lucrări de artă complexe, incluzând 3 viaducte, 8 pasaje și 8 poduri, printre care unul de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m, Pod peste lac de acumulare la km 6+655.60.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire, mai anunță CNAIR.

Cum arăta în 2016 tronsonul abandonat:

CITEȘTE ȘI:

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro