Sari direct la conținut

Cum arată Ciucă pe post de Moromete

HotNews.ro
Panou „Un pălmaș din talpa țării” - panoul pentru Moromeții 3 parodiază panourile campania de marketing realizată pentru cartea lui Ciucă / FOTO Facebook Moromeții 3
Panou „Un pălmaș din talpa țării” - panoul pentru Moromeții 3 parodiază panourile campania de marketing realizată pentru cartea lui Ciucă / FOTO Facebook Moromeții 3

Campania de promovare a filmului „Moromeții 3”, regizat de Stere Gulea și produs de Tudor Giurgiu, va parodia campania de marketing de 4 milioane de euro realizată de PNL pentru cartea lui Nicolae Ciucă, „Un ostaș în slujba țării”. Producătorii au postat pe Facebook cum vor arăta panourile.

Campania de promovare pentru „Moromeții 3” a început pe Facebook luni, în timp ce pe contul oficial al celui de-al treilea film al trilogiei a apărut o imagine cu Horațiu Mălăiele în rolul lui Ilie Moromete. 

Pe afiș scrie: „Un pălmaș din talpa țării. Cartea e deja scrisă. Avem și filmul. Din 22 noiembrie”.

HotNews a anunțat deja că zilele acestea în România vor apărea panouri publicitare, un spot video și reclamă online asemănătoare cu cele în care apare figura lui Nicolae Ciucă – ”Un ostaș în slujba țării”

Regizat de Stere Gulea și produs de Tudor Giurgiu, „Moromeții 3” este cea de-a treia peliculă din trilogia cu același nume. După „Moromeții” (1988) și „Moromeții 2” (2018), ”Moromeții 3” va apărea în noiembrie în cinematografe.  

Campania publicitară la ”Moromeții 3” este o reacție ”de o ironie acidă” la campania de marketing de 4 milioane de euro realizată pentru cartea lui Nicolae Ciucă, au spus pentru HotNews mai mulți oameni care au văzut-o. 

„Macheta, care va apărea pe panouri și pe net, va fi practic o copie a celei comandate de PNL pentru cartea lui Nicolae Ciucă”.

Potrivit acestora, campania va fi tot pe un fond negru, dar cu figura lui Moromete, în loc de cea a lui Nicolae Ciucă. Și, în loc de ”Un ostaș în slujba țării”, va avea sloganul: ” ”Un pălmaș din talpa țării. Cartea a fost scrisă. Acum urmează și filmul”. ”Aceasta este ideea, sloganul mai poate suferi unele modificări, campania, nu”.

Reamintim că într-o investigație publicată recent de site-ul de investigație Snoop, jurnaliștii au dezvăluit, pe baza datelor oficiale de la PNL, că partidul a alocat 4 milioane de euro din banii primiți de a buget pentru a promova cartea ”Un soldat în slujba țării”, a președintelui liberal Nicolae Ciucă, până în noiembrie.

Din acești bani, au fost cheltuiți deja, a spus PNL, 2 milioane de euro în perioada mai-iulie.

INTERVIURILE HotNews.ro