Sari direct la conținut

MedLife prezintă Raportul de sustenabilitate „Grijă pentru viitor", inițiativele companiei din 2021: de la proiecte de cercetare și inovație medicală susținute de medici români de excepție, la implicarea în comunitate și acțiuni pentru protejarea mediului

Smile Media
​„Facem România bine împreună", angajamentul pe termen lung asumat de MedLife față de comunitate, a continuat și în 2021, Foto: MedLife
​„Facem România bine împreună", angajamentul pe termen lung asumat de MedLife față de comunitate, a continuat și în 2021, Foto: MedLife

„Facem România bine împreună”, angajamentul pe termen lung asumat de MedLife față de comunitate, a continuat și în 2021 cu numeroase inițiative în sistemul de sănătate. Cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din România s-a implicat în acțiuni cu un impact pozitiv asupra oamenilor, comunităților locale și mediului.

Inovația și cercetarea medicală au propulsat MedLife în poziția de lider al pieței de servicii medicale private din țara noastră. În contextul în care pandemia de COVID-19 a continuat și în 2021, cercetarea a devenit esențială în găsirea de soluții rapide de tratare sau prevenție. MedLife, alături de o echipă de medici români de excepție, a investit în numeroase studii de cercetare a virusului SARS-CoV-2 și a sprijinit în premieră și în timp real autoritățile statului cu informații cruciale pentru gestionarea pandemiei. Compania prezintă Raportul de sustenabilitate „Grijă pentru viitor“, care detaliază toate inițiativele MedLife din anul 2021.

Cercetarea, obiectiv strategic în 2021

Prin experiența și expertiza sa, MedLife a crescut și diversificat, pe parcursul anului 2021, acțiunile de sustenabilitate cu un impact pozitiv asupra oamenilor și societății. Inițiativele și soluțiile companiei au adus o contribuție importantă în comunitățile românești din întreaga țară.

„De-a lungul celor aproape trei decenii de activitate, sistemului integrat de sănătate MedLife a urmărit îmbunătățirea calității vieții pacienților, creșterea speranței de viață și oferirea celor mai noi opțiuni de diagnostic și tratament, prin integrarea tehnologiei informației și prin proliferarea inovației la toate nivelurile. Pentru noi, MedLife, inovația este forța motrice care ne-a propulsat în poziția de lider al pieței de servicii medicale private din România. Suntem prima companie care a făcut din cercetare un obiectiv strategic. De asemenea, pentru a fi mai aproape de pacienți, am continuat expansiunea rețelei MedLife la nivelul țării prin noi achiziții”, a declarat Mihail Marcu, Președinte și CEO al grupului MedLife.

Acțiunile practice și soluțiile pentru comunitate sunt coagulate în cadrul platformei RoMâine, un efort comun de însănătoșire națională ce adună povești care vindecă, acțiuni care inspiră, terapii inovatoare și soluții personalizate care ne dau speranța unui mâine mai bun.

Grija pentru comunitate

Filosofia de afaceri MedLife este condusă de angajamentul „Facem România bine împreună“. Maximizarea impactului pozitiv asupra comunității și oamenilor este o prioritate pentru companie, iar acțiunile derulate pe parcursul anului 2021 au fost concertate în această direcție.

„Dorim să ajutăm oamenii să-și îmbunătățească stilul de viață prin serviciile de sănătate pe care le oferim, prin experiența și expertiza noastră, dar și prin prezența în comunitățile locale din întreaga țară, unde prin acțiuni diverse și concertate putem să maximizăm impactul pozitiv al acțiunilor noastre. (…) Ne propunem să contribuim la o însănătoșire națională din toate punctele de vedere: medical, social și de mediu“, a declarat Mihail Marcu, Președinte și CEO al grupului MedLife.

Iată care sunt principalele direcții în care MedLife investește pentru oameni, comunități și societate:

Cercetarea: în prima linie în lupta cu virusul SARS-CoV-2

Cercetarea medicală poate oferi soluții la multe dintre provocările cu care se confruntă medicina, iar MedLife este prima companie românească din sectorul medical privat care a făcut din cercetare un obiectiv strategic. În contextul pandemiei de COVID-19, MedLife s-a implicat încă de la început în cercetarea virusului SARS-CoV-2.

În 2021, pandemia a generat noi provocări pentru societate, iar MedLife, prin divizia de cercetare dezvoltată din 2020, a realizat din fonduri proprii numeroase studii cu privire la evoluția COVID-19 pe teritoriul României, imunizarea naturală a populației, evoluția în dinamică a anticorpilor împotriva virusului SARS-CoV-2, gradul de imunizare postvaccinare, originea virusului care circulă pe teritoriul României, precum și cu privire la modalitatea de transmitere sau prezența altor tulpini.

În fața uneia dintre cele mai mari provocări ale lumii, MedLife și-a asumat un rol important în sprijinirea comunității și a statului. Compania a fost în permanentă legătură cu instituțiile publice românești, pe care le-a sprijinit cu informații importante, în premieră, pentru gestionarea pandemiei de coronavirus.

Creșterea accesului la servicii medicale în mediul rural

Unul dintre angajamentele MedLife față de comunitate este creșterea accesului la servicii medicale a unui număr cât mai mare de români, în special din mediul rural și din alte zone cu acces limitat la analize, investigații și intervenții medicale.

„Caravana cu Sănătate“ este un demers prin care echipe medicale MedLife se deplasează în zonele defavorizate (acolo unde nu există personal medical de permanență sau constant) și oferă consultații, servicii de ecografie și laborator. Într-un interval de 20 de minute, pacienții primesc o evaluare a stării de sănătate.

Intervenții pro bono prin proiectul „Maratonul de operații”

Serviciile de asistență medicală pentru categorii defavorizate sunt completate de intervențiile chirurgicale oferite de MedLife în regim pro bono. Aceste intervenții au loc în cadrul proiectului „Maratonul de operații“, care a fost extins la nivel național. „Pentru viitor, ne propunem să continuăm acțiunile noastre și să le extindem la nivelul unor programe naționale“, a spus Mihail Marcu.

Grija pentru comunitate se reflectă și în echipamente medicale donate, în sprijinul financiar oferit diferitelor asociații și în programele de prevenție și de educație implementate în colaborare cu HotNews, se arată în primul Raport de sustenabilitate al Grupului MedLife, aferent anului 2021.

Grija pentru pacienți

Nevoile de sănătate ale fiecărui pacient MedLife sunt asigurate de medici și personal cu înaltă pregătire, care oferă servicii medicale de excelență, cu profesionalism, grijă și empatie. Pacienții pot beneficia de o abordare multidisciplinară a patologiilor asigurată de medici cu experiență, supraspecializați.

Pentru a fi mai aproape de pacienți și de nevoile lor actuale, MedLife a creat în România un sistem integrat de servicii medicale pentru excelență în sănătate. Printr-un plan susținut de dezvoltare, compania pune la dispoziția pacienților servicii medicale ce pot răspunde tuturor nevoilor lor, de la servicii de prevenție, servicii de wellness, la tratamente, spitalizare și intervenții chirurgicale complexe, realizate inclusiv cu ajutorul tehnologiei robotice. Acest sistem integrat îți oferă întregul suport de care ai nevoie pentru a-ți verifica starea de sănătate și pentru a beneficia de tratamente personalizate.

În plus, brandul MedLife a fost completat cu un al doilea brand medical, Sfânta Maria, care pune la dispoziția pacienților servicii medicale integrate ce pot fi accesate de pacienți în baza unui bilet de trimitere. Brandul Sfânta Maria include peste 60 de unități medicale proprii și o rețea extinsă de medici de familie și medici specialiști în contract cu CNAS.

„De 27 de ani, Grupul MedLife contribuie la dezvoltarea sistemului medical din România, devenind cel mai mare operator medical privat, dar și prima companie românească listată la bursă. Ne mândrim cu faptul că am creat în România un sistem integrat de servicii medicale pentru excelență în sănătate, în care, de la înființare, peste 5,5 milioane de pacienți unici au beneficiat de diverse servicii medicale pe care medicii MedLife le oferă cu grijă și profesionalism”, spune Mihail Marcu, Președinte și CEO al grupului MedLife.

Pentru că în perioada pandemiei de COVID-19, accesul fizic la servicii medicale a fost dificil, MedLife a fost printre primii operatori medicali care au dezvoltat servicii de telemedicină pentru a facilita accesul pacienților săi la servicii de sănătate. Din grijă pentru pacienți, MedLife oferă în continuare opțiunea de a accesa servicii medicale de excelență chiar din confortul propriei case, prin clinica virtuală. Astfel, pacienții beneficiază de asistență medicală dedicată într-un număr tot mai mare de specializări.

Pentru micii pacienți, MedLife a creat primul și singurul Spital privat de Pediatrie din România, situat în București. Aici, copiii beneficiază de cei mai buni specialiști, de echipamente moderne și de o expertiză internațională. Serviciile dedicate copiilor sunt menite să le ofere siguranță și condiții de 5 stele, astfel încât să se simtă cât mai confortabil.

MedLife este un partener strategic și pentru sănătatea angajaților din România. Pachetele de prevenție și profilaxie pe care le pune la dispoziție includ servicii de medicina muncii, consultații și investigații, analize medicale, hotline medical 24/24, campanii de screening, asistență medicală oriunde în țară și numeroase alte avantaje care aduc beneficii atât angajaților, cât și angajatorilor acestora. În prezent, 768.000 de angajați din România, din 8.000 de companii, beneficiază deja de servicii medicale prin intermediul abonamentelor medicale MedLife.

Grijă pentru mediul înconjurător

O Românie mai verde este încă unul dintre angajamentele MedLife față de oameni și comunitate. MedLife s-a implicat și în 2021 în acțiuni de reducere a impactului negativ asupra mediului înconjurător și în găsirea de soluții cu impact pozitiv asupra acestuia.

Compania este preocupată de reducerea consumului de energie, tehnologia LED fiind implementată în proporție de 99% în fiecare clinică. De asemenea, a implementat setări eficiente din punct de vedere energetic pentru încălzire, ventilație și aer condiționat, reducând astfel energia utilizată, și analizează posibilitatea utilizării panourilor fotovoltaice.

Consumul de apă este monitorizat, iar prin procedurile interne de lucru, MedLife se asigură că nu există niciun risc de contaminare biologică a apei deversate.

Managementul deșeurilor reprezintă o preocupare importantă pentru companie. MedLife aplică proceduri de lucru foarte stricte pentru substanțele din categoria celor periculoase și respectă reglementările de gestionare și eliminare a acestora.

Vezi Raportul de sustenabilitate MedLife pentru 2021 aici.

***

Articol susținut de MedLife, cel mai mare operator privat de servicii medicale, prezent în toată România cu 700 de locații proprii și partenere dintre care 230 de clinici, 14 centre de excelență, 15 spitale, 4 maternități, o bancă de celule stem, 34 de laboratoare, 200 de puncte de recoltare, 23 de farmacii și 17 centre stomatologice. De la înființare, peste 5,5 milioane de pacienți unici au beneficiat de diverse servicii medicale oferite cu grijă și profesionalism.

Articol susținut de MedLife

ARHIVĂ COMENTARII