Sari direct la conținut

Vești bune pentru afacerile cu un singur acționar: ING Bank a introdus opțiunea de actualizare a datelor 100% online, deci fără drumuri la bancă

Smile Media
Ionuț Stan, Foto: ING Romania
Ionuț Stan, Foto: ING Romania

Clienții bancari vor mai puține drumuri la bancă. Cu atât mai mult antreprenorii a căror solicitare constantă a fost digitalizarea procesului de actualizare a datelor. Cum se poate transforma un proces greoi, dar necesar, într-o acțiune de 5 minute, ne spune Ionuț Stan, Director Dezvoltare Produse Persoane Juridice, în cadrul diviziei Business Banking, ING Bank România.

Actualizarea digitală a datelor a fost un proces mult dorit de către antreprenori. Cine poate beneficia de opțiunea de actualizare a datelor 100% online?

Ionuț Stan: Toți clienții ING care sunt entități juridice și au un singur acționar sau administrator scapă de drumurile la bancă dacă împlinesc criteriile de eligibilitate. Acestea nu sunt multe, procesul nu este restrictiv, dimpotrivă: firma este activă și în funcțiune, este înregistrată la Registrul Comerțului, reprezentantul companiei este rezident în România, nu deține alte cetățenii și are datele actualizate în calitate de client persoană fizică ING. Actualizarea datelor se face 100% online, direct din platforma web ING Business, durează câteva minute și se poate face din confortul casei sau biroului fiecăruia dintre noi. Aș vrea sa fac precizarea că opțiunea de a actualiza datele digitale a apărut în urma feedback-ului antreprenorilor. A fost de fapt una dintre principalele lor solicitări. Ca urmare, întregul proces a fost construit împreună cu ei. De altfel, de la lansare, în noiembrie 2023 și până în prezent, 45% dintre antreprenorii eligibili și-au actualizat deja datele în ING Business. Vestea bună e că urmează ca această opțiune să fie extinsă treptat la întreg portofoliul de clienți.

Concret, care sunt pașii de urmat?

Ionuț Stan: Sunt doar câțiva pași și procesul este foarte intuitiv.Concret,ca să-și actualizeze datele în platforma ING Business, clienții trebuie să acceseze meniul “Tranzacții și solicitări”. De acolo aleg opțiunea „Solicitare nouă (Self Service)”, apoi „Actualizare date companie”.

Care sunt datele care trebuie actualizate si de ce trebuie actualizate periodic?

Ionuț Stan: Periodic trebuie actualizate informațiile despre situația la zi și activitatea companiei, date ale asociaților sau acționarilor, descrierea obiectului de activitate și a tranzacțiilor derulate prin bancă.

Industria bancară este una dintre cele mai reglementate la nivel global și legislația actuală prevede ca datele companiilor să fie în permanență actualizate la banca la care au conturi deschise. Este un standard aplicabil la nivel de piață bancară și, pentru a ne asigura că îl respectăm, comunicarea noastră cu clienții pentru actualizarea datelor este proactivă.

Cum a fost anul 2023 pentru divizia Business Banking?

Ionuț Stan: 2023 a fost anul inovațiilor 100% digitale. Divizia de Business Banking de la ING a lansat mai multe servicii din sfera digitală: creditul online, deschiderea sau închiderea unui cont suplimentar, emiterea unui card de debit adițional, deschiderea unui depozit la termen în euro, precum și opțiunea de blocare a cardului, toate disponibile în platforma ING Business. De exemplu, deschiderea unui cont suplimentar online se poate face în maximum 2 minute de la plasarea solicitării și datele de până acum arată că peste 60% din conturile suplimentare au fost deschise digital. În ceea ce privește cardul de debit adițional, de la lansare, patru din zece carduri au fost emise din ING Business.

Digitalizarea a fost întotdeauna o prioritate strategică pentru noi, iar clienții ING primesc cu entuziasm inovațiile lansate. Un exemplu în acest sens este și faptul că 70% dintre autentificările pe platforma de internet banking ING Business se realizează prin intermediul telefonului mobil, iar tendința este de creștere.

Cum ajută banca antreprenorii, în special pe cei cu mici afaceri?

Ionuț Stan: ING a susținut întotdeauna spiritul antreprenorial la toate nivelurile, conștienți fiind de faptul ca toți facem facem parte dintr-un ecosistem integrat de business. Pentru antreprenorii cu mici afaceri, punem accent pe soluții la îndemână, ușor de accesat, și, în măsura în care este posibil, disponibile instant prin canalul nostru digital ING Business. Suntem alături de aceștia în toate etapele lor de dezvoltare, cu soluții flexibile, generate de nevoile lor reale.

Mai multe detalii despre procesul de actualizare de date, legislație, informațiile și documentele necesare actualizării datelor, poți citi aici.

***

Oriunde ai fi, ai banking și mai și de la ING.

Adică mobile banking de folosit în fiecare zi, credite pentru dorințe mai mici sau mai mari, produse de economisire pentru planurile tale minunate ca să le îndeplinești pe toate.

Pe scurt, soluții financiare pentru toată familia de la mic la bunic.

Hai pe ing.ro să afli mai multe și despre drumul nostru spre un viitor mai sustenabil sau despre oportunitățile pentru antreprenori.

Articol susținut de ING

ARHIVĂ COMENTARII