Sari direct la conținut

Engie, ENEL și CEZ și-au suspendat activitatea centrelor de relații cu clienții din cauza COVID-19

HotNews.ro
Plata facturilor, Foto: shaw.af.mil
Plata facturilor, Foto: shaw.af.mil

ENGIE Romania și Distrigaz Sud Rețele au luat decizia duminică de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din toate județele în care are operațiuni, în contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 și în conformitate cu deciziile autorităților. Zilele trecute, au luat o astfel de decizie și companiile ENEL România și CEZ Vânzare și Distribuție Oltenia. Vezi cum poate fi luată legătura cu aceste companii.

  • ENGIE România

ENGIE Romania ia decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din toate județele în care are operațiuni.

Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul național de call-center, apelând numărul 021.9366.

Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:

  • Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
  • Plata online;
  • Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
  • Activarea facturii electronice;
  • Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
  • Schimbarea titularului de contract.

La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale și locale. Acesta urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți, asigurând în același timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale.

Distrigaz Sud Rețele

Distrigaz Sud Rețele suspendă temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din toate județele în care are operațiuni.

Clienții Distrigaz Sud Rețele, persoane fizice, juridice sau mandatari ai acestora, au posibilitatea sa ne contacteze online, prin intermediul Portalului DGSR, pentru solicitari de racordare la sistemul de distributie gaze naturale si solicitari de puneri in functiune ale instalatiilor de utilizare gaze naturale prin simpla accesare a https://sax.distrigazsud-retele.ro/login.

Pentru alte tipuri de informații, recomandă utilizarea formularului de contact afișat pe site la link-ul https://www.distrigazsud-retele.ro/contact-distrigazsud-retele/ sau prin apelarea numărului de Call Center 021.9376.

Dispeceratul de primire a apelurilor de urgențe gaze rămâne în continuare operațional non-stop, la numărul de call center 021.9281. În cazul în care echipele Distrigaz Sud Rețele sunt apelate să se deplaseze, ca urmare a unui apel de urgență a unui client, la domiciliul acestuia, clienții sunt rugați să colaboreze cu angajații noștri asigurând respectarea următoarelor proceduri:

▪ Înainte de intrarea în locuință, echipele Distrigaz Sud Rețele vor solicita persoanei autoizolate să poarte mască de protecție;

▪ În timpul efectuării lucrărilor necesare, echipele Distrigaz Sud Rețele vor solicita persoanei autoizolate să stea în altă cameră sau la o distanță mai mare de 2 m;

În cursul intervențiilor la clienți, echipele noastre respectă cu strictețe reglementările actuale stabilite de către autoritățile statului în vederea protecției împotriva COVID-19, fiind echipați corespunzător cu echipament de protecţie constând în: măşti, ochelari de protecţie, mănuşi și sunt dotați cu dezinfectant pentru mâini pe care îl vor folosi înainte și după finalizarea intervenției, precum și după orice manevră care prezintă un risc de contaminare.

De asemenea, Distrigaz Sud Rețele a constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale și locale. Acesta urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți.

  • ENEL România

Enel Energie și Enel Energie Muntenia își vor suspenda temporar toate activitățile care presupun contactul direct al angajaților cu publicul în următoarea perioadă și își încurajează clienții să utilizeze canalele alternative de comunicare. Începând cu 16 martie, activitatea tuturor magazinelor Enel din România va fi suspendată.

Clienții își pot activa contul digital MyEnel, pentru a primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, sau pentru a-și înregistra indexul sau verifica balanța de plată. Contul MyEnel poate fi activat cu ușurință fie online pe my.enel.ro, fie descărcând în mod gratuit aplicația pentru telefonul mobil de pe App Store sau Google Play. De asemenea, încurajăm clienții să își activeze metodele alternative de primire a facturii, fie pe email, aici, fie prin SMS din contul MyEnel, urmând pașii menționați în platformă.

Pentru a trimite indexul pentru energia electrică consumată, clienții pot apela numărul de telefon gratuit – 0800.07.08.09 (în timpul perioadei de telecitire).

Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, în cazul în care distributiorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 și 26 ale fiecărei luni).

  • CEZ

Incepand cu 12 martie, ora 14:00, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea, precum si birourile din Timisoara, Iasi si Resita, și-au suspendat activitatea pana la data de 31 martie. Furnizorul de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare ia toate masurile pentru protejarea angajatilor si clientilor sai, dispunand suspendarea activitatii care implica aglomerari de spatii si contact direct.

Clientii CEZ Vanzare sunt incurajati sa mute dialogul cu furnizorul lor de energie electrica si gaze naturale in mediul online, prin folosirea aplicatiei My CEZ, apelarea Info Liniei CEZ, utilizarea chatului online, a formularului de inregistrare al sesizarilor sau accesarea website-urilor oficiale www.cezinfo.ro si www.cez.ro

Inca de la inceputul primelor cazuri de imbolnaviri cu COVID 19 confirmate la nivel national, furnizorul CEZ Vanzare a intensificat masurile sanitare de preventie din Centrele sale de Relatii cu Clientii, ca parte a unui comportament responsabil menit sa protejeze atat siguranta angajatilor sai, cat si cea a clientilor.

Intrucat situatia epidemiologica este in continua evolutie, furnizorul CEZ Vanzare suspenda activitatea Centrelor sale de Relatii cu Clientii in perioada 12 martie – 31 martie 2020. Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vanzare raman la dispozitia clientilor casnici si economici in vederea preluarii si solutionarii tuturor solicitarilor acestora.

My CEZ poate fi accesat atat in varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cat si de pe telefonul mobil sau tableta, prin aplicatia disponibila in AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc sa isi activeze contul pot sa se inregistreze folosind datele de client CEZ si o adresa de email valida.

Clientii CEZ Vanzare pot solicita informatii comerciale despre serviciile CEZ Vanzare apeland Info Linia CEZ, 0251 929, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.

De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.

Alte canale de comunicare:

– Completarea formularului de inregistrare al sesizarilor accesand https://www.cez.ro/ro/sesizari-form

– Prin corespondenta scrisa la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro

– Numarul de fax: 0248 524 834

  • Distribuție Oltenia

Operatorul Distributie Oltenia suspenda activitatea Centrelor sale de Relatii cu Utilizatorii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea in perioada 12 martie – 31 martie 2020

Consumatorii de energie pot primi toate informatiile necesare prin intermediul urmatoarelor canale:

  • apeland Info Tel, la numarul unic 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop si numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00);
  • prin email, la adresele: distributie@distributieoltenia.ro,
  • relatiiclienti@distributieoltenia.ro;
  • prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form

Detalii despre zonele in care intreruperea alimentarii cu energie electrica este necesara in vederea executarii lucrarilor de mentenanta si investitii in retea de catre operatorul de distributie, pot fi obtinute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, in sectiunea dedicata (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/intreruperi-anuntate.html).

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro