Sari direct la conținut

România se promovează la BBC, timp de o lună. Realizatorul „Flavours of Romania”, parte din proiect

HotNews.ro
Un prezentator BBC este acuzat ca a platit un adolescent pentru a-i trimite poze cu caracter pornografic, Foto: James Manning / PA Images / Profimedia
Un prezentator BBC este acuzat ca a platit un adolescent pentru a-i trimite poze cu caracter pornografic, Foto: James Manning / PA Images / Profimedia

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) anunță că România va fi promovată, timp de o lună, ca destinație turistică pe postul de televiziune BBC. În proiectul de promovare este implicat și realizatorul Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, precum „Wild Carpathia” şi „Flavours of Romania”, scrie Agerpes.

MEAT împreună cu Charlie Ottley au creat o serie de opt clipuri de prezentare: patru videoclipuri cu o durată de un minut, care surprind România în fiecare anotimp, de la peisajele îngheţate ale iernii la culorile vii ale primăverii, şi alte patru videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidenţiază patru forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break şi natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a ţării.

Videoclipurile vor fi difuzate în cadrul emisiunilor BBC, pe întreaga durată a zilei, timp de o lună, începând cu data de 15 octombrie. MEAT va beneficia de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 1 minut şi 50 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 30 de secunde, scrie sursa citată anterior.

„Postul de televiziune, care funcţionează 24 de ore pe zi, este disponibil în aproape toate ţările lumii, conţinutul fiind accesibil în milioane de camere de hotel, pe avioane, nave de croazieră şi dispozitive mobile la nivel global. Totodată, alegerea lui Charlie Ottley pentru realizarea seriei de clipuri a venit ca firească, prin munca sa realizatorul demonstrând o cunoaştere profundă a ţării noastre, fiind un ambasador al frumuseţilor României peste graniţe”, se precizează într-un comunicat de presă al MEAT.

Cele opt materiale și videoclipul realizat de Charlie Ottley vor fi folosite pentru a promova România și la Târgul Internațional de Turism WTM Londra, din perioada 6-8 noiembrie 2023.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro