Sari direct la conținut

Cel puțin 10 persoane au murit și 25 au fost rănite după ce două trenuri s-au ciocnit, în India

HotNews.ro
Tren indian, Foto: Ministry of Railways (India)
Tren indian, Foto: Ministry of Railways (India)

Cel puțin 10 persoane au murit și 25 au fost rănite după ce două trenuri s-au ciocnit, duminică, în statul indian Andhra Pradesh, transmite Reuters, citat de News.ro. Accidentul s-ar fi produs dintr-o eroare umană, arată primele date ale anchetei.

Ministerul Căilor Ferate a transmis, printr-un comunicat de presă că este vorba despre două vagoane care transportau pasageri și care au deraiat.

Primele date arată că accidentul s-a produs „dintr-o eroare umană”, iar coliziunea a fost cauzată de depășirea semnalului de către trenul care transporta pasageri între Alamanda și Kantakapalle.

Accidentul a avut loc când trenul de pasageri Visakhapatnam-Rayagada s-a oprit din cauza ruperii unui cablu aerian, iar trenul care venea din sens opus, un serviciu Visakhapatnam-Palasa Express, a intrat în el, deraind vagoanele trenului staţionat, a declarat un înalt oficial al căilor ferate.

Ministrul-şef al Andhra Pradesh, Y.S. Jagan Mohan Reddy, a ordonat luarea imediată de măsuri de ajutor şi a cerut ca ambulanţele să fie trimise de urgenţă din Visakhapatnam şi Anakapalli, cele mai apropiate districte de Vizianagaram, a declarat biroul său într-un comunicat.

Accidentul are loc la doar câteva luni după ce compania feroviară de stat din India a suferit cel mai grav accident feroviar din ultimele două decenii, când 292 de persoane au fost ucise.

În acel accident, un tren de pasageri a lovit un tren de marfă staţionat, a sărit de pe şine şi a lovit un alt tren de pasageri care venea din sens opus.

Căile ferate indiene, a patra reţea feroviară ca mărime din lume, este un monopol de stat condus de Consiliul Căilor Ferate.

Reţeaua feroviară trece printr-o transformare de 30 de miliarde de dolari, cu trenuri noi şi staţii moderne, în cadrul eforturilor premierului Narendra Modi de a stimula infrastructură şi conectivitatea.

Citește și:

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro