Sari direct la conținut

Primarul Ciprian Ciucu, "dezamăgit" de Nicușor Dan: Nu doar că nu m-a ajutat, dar mi-a și blocat proiectele. PNL nu are nicio datorie morală față de el

HotNews.ro
Nicușor Dan și Ciprian Ciucu, Foto: Inquam Photos / George Calin
Nicușor Dan și Ciprian Ciucu, Foto: Inquam Photos / George Calin

Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, se declară „dezamăgit” de primarul Capitalei, Nicușor Dan, și spune că acesta nu doar că nu l-ar fi ajutat la proiectele de care avea nevoie, dar i le-ar fi și blocat: „Cred că a fost o influență pe-acolo din partea partidului domnului Orban (n.r. -Forța Dreptei, partidul lui Ludovic Orban)”.

Ciprian Ciucu a făcut aceste declarații duminică seară, la Digi 24, întrebat despre relația sa cu Nicușor Dan.

  • „Aici simt o dezamăgire pentru că împreună cu Nicușor Dan am fost în campanie și după ce am câștigat alegerile ca președinte PNL București, chiar dacă a susținut-o pe contracandidata mea de atunci, doamna Violeta Alexandru, m-am dus la dânsul și am spus: „OK, ce a fost a fost, este politică, să facem echipă, să ne concentrăm pe București. Să stăm împreună să gândim reformele importante pentru București”.
  • Am fost chiar entuziasmat pentru că aveam undeva la trei ani în față să mișcăm lucrurile cu adevărat. Am fost foarte foarte entuziast și am mers cu sufletul cât se poate de deschis la domnia sa.
  • Ce a urmat după aceea, m-a luat complet prin surprindere pentru că cât am fost eu președinte PNL București, consilierii generali PNL i-au votat toate proiectele. N-ați auzit de vreun blocaj la nivelul PMB niciodată. Și inclusiv eu i-am convins: „Votați-i proiectele omului, are nevoie de majoritate, lăsați-l să-și facă mandatul” și m-am impus în fața lor și le mulțumesc pentru acele momente”, a susținut primarul Sectorului 6.

El a spus că PNL „nu are o datorie morală” față de Nicușor Dan în acest moment pentru că i-ar fi susținut permanent proiectele și a voat „tot ce a vrut domnia sa”:

  • „Cu toate că nu a avut niciun fel de problemă în Consiliul General, cu toate că nu i-am creat niciun fel de probleme, știți vorba aceea – e nevoie de doi ca să dansezi – degeaba se duce cineva și face invitații dacă celălalt nu este receptiv.
  • Răspunsul a fost, din păcate, și aici e marea mea dezamăgire că nu doar că, cumva nu m-a ajutat să implementez proiectele de care aveam nevoie – de avize de construire, dar mi le-a blocat, acesta e adevărul”.

Întrebat dacă Nicușor Dan i-a dat vreo explicație, Ciprian Ciucu a spus că au fost doar promisiuni care „nu se concretizau niciodată”:

  • „De aici vine dezamăgirea, pentru că puteam să facem lucruri faine, multe lucruri faine împreună. Și nu, n-am primit niciun fel de explicație.
  • Cred că a fost o influență pe-acolo din partea partidului domnului Orban – „izolează-l pe Ciucu, blochează-i proiectele să nu crească (…) Eu l-am tot sunat până n-am mai sunat. De aici zic că vine dezamăgirea și dezamăgirea mea este cât se poate de sinceră”.

Ciucu spune că îl susține pe candidatul PNL la Primăria Capitalei: „Ar fi fost neserios să candidez eu”

Ciprian Ciucu a mai spus, la Digi 24, că nu intenționează să candideze la Primăria Generală a Capitalei și că ar fi „neserios” din partea sa să plece de la Primăria Sectorului 6 după doar un mandat.

  • „Din moment ce partidul nostru va alege un candidat pentru București, voi susține candidatul partidului meu”, a răspuns Ciucu, întrebat dacă-l va susține pe Sebastian Burduja drept candidat la Primăria Capitalei.

Liderul PNL Bucureşti, ministrul Sebastian Burduja, declara, săptămâna trecută, că îşi asumă candidatura la Primăria Capitalei, el susținând că este în fişa postului său, după ce a preluat şefia organizaţiei PNL Bucureşti.

„I-am spus public domnului Nicuşor Dan: Vrei să o baţi pe Firea? Trebuie să mă baţi mai întâi pe mine. Haide să facem alegeri primare. Nu mi-a răspuns”, a spus Burduja.

Ajută-ne să facem HotNews mai bun
Vrem să aflăm ce subiecte sunt importante pentru tine și cum putem îmbunătăți HotNews. Am pregătit un chestionar a cărui completare durează 5 minute şi care e anonim, dacă nu vrei să ne laşi adresa de mail. Nu e obligatoriu să răspunzi la fiecare întrebare, deși ne-am bucura. Orice contribuție ne ajută să luăm decizii mai bune.
Formular Feedback
ARHIVĂ COMENTARII
Conrad_QS • 2024-01-29 11:37:27
Am inteles, domnul Hellvig recunoaste ca el, personal, face parte din categoria celor utili. La aceste alegeri participa si vor castiga cele mai sinistre personaje din toata istoria recenta. Cata vreme armata, politia si judecatorii sunt ademeniti cu pensii speciale si beneficii aproape nelimitate populatia nici macar proteste nu mai poate face. In cativa ani se va termina popma de bani numita diaspora, ca nu vor mai avea rude ramase pentru a trimite bani, atunci va incepe macelul cu adevarat la noi.
35 38
floriniulian • 2024-01-29 14:28:06
In plus,nu trebuie sa uitam ca acest serviciu de''dezinformatii''SRI nestructurat si nereformat,populat numai cu impostori si oameni de cea mai proasta calitate care,de 34 de ani, nu au avut decat grija de a se imbogati personal si a obtine privilegii aberante nemeritate cum ar fi salarii colosale fara nici un fel de performante si pensii militare halucinante luate la 40 de ani care nu exista niciunde in lumea asta. Acest serviciu esuat care si-a pierdut menirea nu are nici o credibilitate.Provoaca doar amuzament.Mizeriile din ultimii 34 de ani se platesc acum dl Hellvig.
5 22
gmb72 • 2024-01-29 15:10:51
Pai exact asta spune si Hellvig, fără sa-si dea seama - și asta spune multe despre competentele domniei sale. Dacă Târziu nu e un simplu idiot util al Rusiei, înseamnă că e un util/interesat care lucrează în favoarea unor puteri/tari străine, EXACT SFERA DE RESPONSABILITATE A SERVICIULUI condus pana mai deunăzi de incompetent. Mai lipsește sa critice SRI ca nu-si face treaba lăsând agenții puterilor străine sa lucreze liber contra României si încă în cele mai importante instituții ale Statului - Parlamentul....
2 14
Mircea1978 • 2024-01-29 11:48:26
Vreau sa inteleg si eu o chestie, de unde si cum au aparut pensiile speciale. Am trait in comunism vreo 16 ani si nu imi aduc aminte ca militarii sau militienii de atunci si fi putut sa iasa la pensie la 45 de ani. Cred ca Ceausescul i-ar fi lichidat daca ar fi cerut asta. In plus, unde in lume mai exista o astfel de situatie cu pensionari din armata, etc la 45 de ani? Stiu ca in Ungaria vroiau insa Orban i-a linistit. Pe de alta parte, in ultimii 34 de ani Romania nu a aparticipat la nici un razboi, deci militarii nostri au stat la frecat pusca.
14 48
Loyola • 2024-01-29 12:42:58
pai magistratii in 97 pe vremea lui Ciorbea , la propunerea lui Valeriu Stoica. Militarii din 2015 , cu pensionare la 45 de ani pe vremea lui Ponta. De politisti nu stiu
0 35
vestul-ăla-decadent • 2024-01-29 13:00:52
stai stai stai, nu e rau ce zicu tu dar distragi atentia. pt ca nici ce zice Hellvig nu e rau.
7 16
[deleted] • 2024-01-29 13:04:18
Acest comentariu a fost șters.
2 23
gmb72 • 2024-01-29 22:19:10
Te inseli, puteai si pe timpul lui Ceausescu.Art.10 din Decretul 141/28.02.1967 privind pensiile militare de stat şi pensia suplimentară (cine-i curios gaseste legea aici https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/45884 ) contine prevederea ca, in anumite conditii (inapt, apt limitat, etc.), puteai iesi la pensie daca aveai minim 20 de ani in munca din care 10 ca militar.Adica, daca cineva incepea sa munceasca de la 18 ani, la 28-29 de ani intra in armata/servicii/militie, cand avea inca 10 ani ca militar, adica 38, daca "reusea" sa indeplineasca conditiile, gata, iesea la pensie. Pensiile militarilor au aparut de pe vremea lui Cuza, pensiile speciale - de pe vremea lui Iliescu.
1 3
CezarN • 2024-01-29 11:48:47
Casta "specialilor" din tara (nu neaparat existenta ei, cat dimensiunea si privilegiile nesimtite pe care si le aroga), politicile absurde (ca nici extremiste nu le poti numi) agricole, de mediu si de gen ale Comisiei Europene sunt adevaratii aliati ai lui Putin, ai euroscepticismului si, pe pplan intern, a lipsei entuziasmului populatiei de a sprijini la o adica un stat mafiot care ofera nejustificat din ce in ce mai putin celor multi si din ce in ce mai mult celor putini si speciali.
14 28
Popeye_the_Sailor • 2024-01-30 08:30:18
Asta e tare! Adică opusul total al lui Puțin e aliatul lui. Poate ceva de genul: "Dușmanul dușmanului meu e prietenul meu". Valabil pentru idioți utili. Opusul extremismului e echilibru, moderația, nu extrema cealaltă. Dar, da, opusul libertății e autoritarismul, dictatura. Aviz celor oripilați de libertăți prea mari în UE. Sunt curios totuși ce considerați absurd la politicile agricole ale uniunii.
1 0
edward_kenway • 2024-01-29 11:52:44
Nu zau!
21 9
eucomentez • 2024-01-29 11:57:01
Cearta intre prieteni.
20 10
Ion_Ratiu • 2024-01-29 12:13:50
SRI ne informează că dacă dorești să îți reintregesti țara nu ești un patriot. Nu, ești un trădător aservit lui Putin. Clar!
51 16
DorinDor • 2024-01-29 12:31:05
Corect, sa luam si Ierusalimul, ca Isus era roman. Si asa rezolvam si conflictul inutil din Orientul Mijlociu, si ne intovarasim mai bine cu Sovietele si otomanii
8 31
VodaCelCumplit • 2024-01-29 12:44:42
Ce reîntregire vorbești bre? Dacă tot vorbești de reîntregire mergi măcar în vizită în fostele teritorii ale Românie Mari și întreabă oamenii de acolo ce vor. După mai vorbim! Așa să aberăm și să încingem spiritele nu e altceva de cat folosirea de către Kremlin a justificării măcelului! Vreți reîntregire? Reîntregiti ba diaspora plecată, aduceți acasă! Sunt mai mulți oameni în diaspora de cat în vechile terolitorii ale României Mari! Dar voi nu aveți oricum nici un plan nici pentru vechile teritorii nici pentru diaspora voi sunteți nimic altceva de cat idioti utili!
10 36
[deleted] • 2024-01-29 13:11:37
Acest comentariu a fost șters.
7 23
shaga • 2024-01-29 12:45:18
Patriotilor, ati avut deja ocazia să reîntregiți țara în 1992. Câteva zile doar, până a izbucnit războiul ruso-moldovenesc. Nu prea v-ați înghesuit pe front atunci și cred că nici astăzi n-o s-o faceți. Sau tu ești unul din idioții ăia cu spume, supremi, care cred că rușii își distrug armata și economia prin Ucraina ca la sfârșit să-ți dea Bugeacul, Bucovina sau ce draqu mai visați voi?
7 28
sistemulparasimpatic • 2024-01-29 22:11:02
Exact, bine spui. Sunt unii atât de tembeli/tembele care cred ca rușii își toacă armata ca sa dea României ceva, gen Bugeacul ori Nordul Bucovinei. In realitate Rusia are periodic pusee expansioniste pt ca altfel ar face implozie. De secole ei ne-au rezervat doar statutul de gubernie rusească, indiferent ce visează unul Târziu ori Sosoaca.
1 2
[deleted] • 2024-01-29 13:09:02
Acest comentariu a fost șters.
3 32
filosoful.roman • 2024-01-29 12:35:39
Deci cine vrea reîntregirea teritoriilor românești servește intereselor Rusiei? Dar Hellvig asta ale cui interese le servește? Ca sigur nu ale României. Ce lacheu ordinar...
31 18
karryne • 2024-01-29 13:25:50
Si spune-ne te rog daca azi intelegi ce este aia o lopata, inainte sa pornesti tu reintregirea tarii. :))
8 10
vestul-ăla-decadent • 2024-01-29 12:59:34
Mar otravit cu novichok. Acum un an rusii ne acuzau ca 'vrem' sa luam bucati din Ukraina, impreuna cu Ungaria si Polonia. Uitati cine sunt aceste guri care vorbesc in locul nostru si canta in struna rusilor. Tot fascismul asta canta la unison cu rusii. Mi.e scarba.
10 29
paulbutoi • 2024-01-29 13:06:03
AUR - Alianta pentru Unitatea Rusofililor.Alta intrebare?
14 28
Seby30 • 2024-01-29 21:53:51
Asa e, dar va fi votata de peste 25% dintre cei care se vor prezenta la vot. Diaspora voteaza deasemenea cu AUR. Sos Romania va avea si el 6%. Viitorul suna bine. Orban va fi invidios pe noi, iar Putin va jubila.
3 5
Costi888 • 2024-01-29 13:50:02
Nu realizati ca ideea reintregirii Romaniei este o tema falsa a AUR, atunci.. no comment. Este evidenta atitudinea pro rusa a AUR (chiar daca uneori indirect), cum ati putea crede ca isi doresc cu adevarat Unirea?
10 16
Portimão • 2024-01-29 14:31:20
Sa se duca oamenii lui Tarziu sa lupte cu oamenii Laszlo Toroczkai pentru Transcarpatia. Pana la ultima picatura de sange. Ne-ar face un bine tuturor.
6 10
GeorgeSb • 2024-01-29 21:56:54
Exact, insa sa nu uitam ca AUR e un partid votat masiv de electoratul nostru, in schimb domnul extremist Torockay are doar 6% sprijin electoral. S-ar putea ca Aur sa dea viitorul presedinte al Romaniei, iar Sosoaca se va alia cu Aur dupa alegeri.
2 3
John_Re • 2024-01-29 14:45:46
Helvig nu e gradatul care vrea să ajungă președinte?
8 15
solar • 2024-01-29 15:11:18
Gradatul HELVIG uită că vestitul CHURCHIL a dat lui Stalin si comunismului lui intreaga ROMANIE . SCRIE negru pe alb pe celebrul biletel - 100% ! Si încă și subliniat . Asadar ce vrea acest dom HELVIG din Satu Mare ? Cînd aflati, vă rog sa-mi spuneti și mie .
12 10
Zache58 • 2024-01-30 08:50:10
Da ,vroia presedinte dar, cu fata pe care o are, ar putea juca cu succes in ''Academia de politie''!Rolul lui Sweetchuck se potriveste perfect:fizic si creier.
1 0
van • 2024-01-29 17:03:54
Pe astia ai stim ca sunt nationalisti, insa incertitudinea planeaza asupra alora care voteaza impotriva familiei, dar se dau de dreapta.
5 5
vestul-ăla-decadent • 2024-01-30 12:00:54
cine voteaza impotriva familiei? de unde aceasta manipulare?
0 0
Berbunkson • 2024-01-29 18:22:05
Cine e hellvig? Cine e pârțarul ăsta!
10 6
gt86 • 2024-01-29 22:29:16
Ce, nu are dreptate sau cum?
1 1
Cristiana78 • 2024-01-29 22:00:32
Ieri cand a fost vorba de declaratiile domnului Laszlo din Ungaria , am avut sute de interventii si multi oameni revoltati. Cand ai nostri spun acelasi lucru, doar 25 de comentarii si lumea tace. Ce e si mai grav ca multi se duc sa puna stampila pe Simion sau Sosoaca.Nu putem fi corecti...
3 5
Semiramidul • 2024-01-29 22:21:56
Bucovina din Nord a fost mereu Ucrainiana. Stefan a avut tupeu si a alipit un domeniu slav, dar care nici macar nu a putut fi asimilat ca populatie. Apoi s-a dus la altii si l-am luat cand nu era nimeni atent. Sa spui ca e teritoriu stramosesc este ca si cum ai spune ca Transilvania e ungureasca dintotdeauna si asa trebuie sa fie. Ori suntem onorabili ori suntem niste fascisti imbecili cu cultul istoriei pentru idiotii cu 4 clase...
6 5
gt86 • 2024-01-29 22:30:15
Trebuiesc bagati la zdup infractorii astia, cu Georgica, Scrofi, Claudiu asta. Agentii colaboratori FSB
4 6
INTERVIURILE HotNews.ro