Succesorul McDonald's în Rusia se laudă cu încasări record. Care a fost cel mai popular produs pentru care rușii au stat la coadă
Vkusno & tochka, ”Delicios şi punct”, succesorul lanţului american de restaurante fast-food McDonald’s în Rusia, se laudă încasări record după ce ar fi vândut 120.000 de hamburgeri în ziua deschiderii, potrivit lui Oleg Paroev, directorul companiei, relatează Le Figaro.
„În prima zi, am vândut aproape 120.000 de hamburgeri. Nu am văzut niciodată o astfel de cifră de afaceri într-o singură de când McDonald’s operează în Rusia”, a declarat Oleg Paroev pentru Reuters.
Pe 12 şi 13 iunie, 50 de restaurante ale noului brand s-au redeschis la Moscova şi împrejurimi, după ce trei luni de zile restaurantele au fost închise.
S-au format cozi lungi în faţa „vitrinei” fast-food-ului noului brand, situat în Piaţa Puşkin, din Moscova, unde s-a deschis primul restaurant McDonald’s din Rusia, în ianuarie 1990.
Directorul executiv al companiei, Oleg Paroev, a declarat pentru Reuters că nu se aşteaptă ca o astfel de cerere să dureze. Cu toate acestea, speră să depăşească obiectivul de creştere stabilit de noul proprietar, Alexander Govor, chiar înainte de termen.
Noul proprietar vrea să deschide mai multe restaurante
Govor intenţionează să deschidă 1.000 de restaurante în patru-cinci ani, comparativ cu cele 850 de restaurante care erau deschise în trecut sub brandul McDonald’s.
Alexander Govor, care conducea deja 25 de restaurante, a cumpărat în jur de 700, potrivit lui Oleg Paroev.
Succesorul lanțului McDonald’s trebuie să schimbe rețetele
Creşterea noului grup s-ar putea confrunta cu anumite obstacole. De exemplu, lipsa din meniu a produselor emblematice ale McDonald’s.
„Am fost nevoiţi să retragem anumite produse pentru că aveau o conexiune prea strânsă cu McDonald’s, precum McFlurry şi Big Mac”, a explicat recent Oleg Paroïev.
„Este o pierdere mare”, a recunoscut el pentru Reuters, adăugând că reţetele de înlocuire sunt în lucru.
De asemenea, băutura acidulată Coca-Cola va dispărea în curând în Rusia. Stocurile se epuizează, iar compania caută un nou furnizor de băuturi. Înfiinţarea noului brand va dura, dar Oleg Paroev este optimist.
”Oaspeţii noştri se vor obişnui cu noul nume”, promite el.
(Sursă news.ro)