Sari direct la conținut

VIDEO Imagini din drona cu "ciotul" de 3 km din autostrada A3 care se construieste la intrarea in Bucuresti in zona Pipera-Petricani. Unde exista un blocaj si cand ar putea fi gata autostrada

HotNews.ro
Autostrada A3 la intrarea in Bucuresti, Foto: Captura YouTube
Autostrada A3 la intrarea in Bucuresti, Foto: Captura YouTube

Lucrarile la cei circa 3 km de autostrada care ar urma sa faca legatura Capitalei din soseaua Petricani cu restul autostrazii A3 de la soseaua Popasului si pana la Ploiesti au inregistrat un progres semnificativ in ultima perioada arata o noua serie de imagini filmate din drona publicate de catre Asociatia Pro Infrastructura. „In ciuda mobilizarii bune a constructorului, avem in continuare un blocaj important la pasajul peste calea ferata din capatul Str. Gherghitei”, avertizeaza API.

„Nu s-a inceput practic lucrul la cele doua randuri de pile (de-o parte si de alta a caii ferate). Avem aici o cladire care trebuie demolata si, se pare, inca nu avem un aviz de la CFR Infrastructura de care constructorul are nevoie pentru a lucra in zona de protectie a caii ferate”, scrie Pro Infrastructura pe pagina oficiala de Facebook.

„Cerem tuturor autoritatilor implicate sa faca toate demersurile necesare pentru deblocarea si acestor ultime detalii. Daca si aceste hopuri birocratice vor fi trecute cu bine in curand, si daca mobilizarea constructorului va ramane ridicata, avem sanse bune sa circulam pe cei 6,5 km din A3 intre Sos. Petricani si DNCB (Centura Bucuresti) undeva in lunile mai-iunie 2018”, mai scrie API.

In decembrie 2015 a fost recontractata realizarea ultimilor km din A3 spre Capitala. Contractul de proiectare si executie a fost atribuit Asocierii Asocierii Aktor – EuroContruct Trading 98 pentru 129.180.727,51 lei fara TVA. Contractul vizeaza sectorul de autostrada Bucuresti – Ploiesti, km 0+000 (Intersectie Petricani) – km 3+325, Nod Centura Bucuresti si Nod Moara Vlasiei.

In iulie 2012 au fost deschisi traficului cei circa 60 de kilometri de autostrada de la Soseaua de Centura si pana la Ploiesti, ramanand insa nefinalizati ultimii 6 km spre Capitala si nodurile rutiere.

Pe primii 19 km a lucrat consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, iar termenul pentru finalizarea tuturor lucrarilor si a nodului de la Moara Vlasiei a fost atunci impins treptat ajungandu-se la anul 2015 pentru terminare. Chiar si asa, lucrurile au inghetat cu totul pe santier si, in urma neintelegerilor cu constructorul, contractul a fost reziliat.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro