Sari direct la conținut

Compania de Drumuri devine jucator pe piata constructorilor de Autostrazi si reface in regie proprie sectorul demolat Sibiu-Orastie, Lot 3: "E un semnal dat constructorilor neseriosi. Putem finaliza noi lucrarile si sa reziliem contractele fara sa mai stam pe ganduri"

HotNews.ro
O portiune din autostrada Sibiu - Orastie Lot 3 a fost deramata, Foto: Turnul Sfatului
O portiune din autostrada Sibiu - Orastie Lot 3 a fost deramata, Foto: Turnul Sfatului

Compania de Drumuri si Autostrazi va avea un Departament propriu de Proiectare pentru a accelera implementarea unor proiecte, dar intra si in randul constructorilor cu propriile capacitati, acolo unde e nevoie, a precizat luni directorul CNADNR, Catalin Homor. Prima lucrare de Autostrada realizata in regie proprie de catre CNADNR va fi refacerea Lotului 3 din autostrada Orastie – Sibiu. „Asta e ca un semnal dat constructorilor care sunt neseriosi. In orice moment putem lua decizia ca lucrarile sa fie finalizate in regie proprie si sa reziliem contractele fara sa mai stam pe ganduri”, a spus Homor.

Directorul Companiei de Drumuri a declarat, luni, ca una dintre masurile ce urmeaza a fi implementate a fost realizarea unui Departament de Proiectare la nivelul CNADNR, „ca o parghie de a jongla cu evolutia si implementarea proiectului”, precum si intentia CNADNR de a realiza diverse lucrari in regim propriu, cu propriile resurse, precum refacerea sectorului demolat din autostrada A1 Orastie – Sibiu Lot 3.

„Asta e ca un semnal dat constructorilor care sunt neseriosi. In orice moment putem lua decizia ca lucrarile sa fie finalizate in regie proprie si sa reziliem contractele fara sa mai stam pe ganduri”, a spus Homor.

CNADNR reface in regie proprie Orastie – Sibiu, Lot 3: „Ramane luna septembrie termen pentru deschiderea circulatiei, dar speram sa facem o surpriza si sa deschidem mai devreme”

„Pentru a elimina riscul ca procedura de reparatii sa fie sabotata, ma refer in special daca am fi facut un caiet de sarcini si am fi iesit la licitatie – riscul ca acea procedura de achizitie publica sa fie sabotata este mare. Pentru a evita acest risc, din dorinta de a pune in circulatie cat mai repede acea sectiune de drum, am luat decizia de a executa aceste lucrari in regie proprie. La nivelul Companiei am instituit o Unitate de Implementare a lucrarilor de remediere dinca re fac parte angajatii companiei, de la Cluj, de la Brasov cat si din Centrala. Se vor ocupa de toate lucrarile si expertizele, astfel incat graficul pe care l-am creionat poate fi mai bun decat cel prezentat, pana in septembrie. Speram ca in cateva luni sa venim cu o surpriza si lucrarile sa fie finalizate.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro