Sari direct la conținut

NN Direct, "libraria digitală" unde clienții pot verifica toate informațiile despre asigurări și pensii private

Smile Media
NN Direct, "libraria digitală" unde clienții pot verifica toate informațiile despre asigurări și pensii private, Foto: freepik.com
NN Direct, "libraria digitală" unde clienții pot verifica toate informațiile despre asigurări și pensii private, Foto: freepik.com

​​NN a început procesul de transformare digitală a modelului de business în urmă cu aproape șase ani, într-o perioadă în care digitalizarea era încă la început în industria asigurărilor din România. De-a lungul timpului, rolul digitalizării în operațiunile NN s-a intensificat, ca parte a strategiei companiei să ofere o experiență digitală adaptată pentru viitor. Astăzi, NN integrează instrumente, platforme și soluții digitale care reprezintă un beneficiu atât pentru echipă, cât și pentru cei peste 2,2 milioane de clienți unici de asigurări de viață, sănătate și locuință și pensii private din România.

Digitalizarea e un pilon important în strategia NN pentru viitor. Prin tot ceea ce face, NN pune experiența clienților pe primul loc și urmărește să devină asiguratorul digital al viitorului.

„Integrăm permanent noi tool-uri și procese digitale în experiența clienților ca să le oferim o interacțiune cât mai facilă cu produsele de asigurare și pensie privată și să fim alături de ei oricând, așa cum au nevoie. Totodată, ne concentrăm permanent pe dezvoltarea și diversificarea portofoliului de produse, pentru a oferi și mai multe alternative relevante prin care oamenii își pot proteja viitorul financiar”, spune Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN România.

Clienții pot cumpăra o asigurare de la NN de oriunde se află, beneficiind de un flux 100% digital, în baza unei discuții online cu unul dintre cei 1.500 de consultanți financiari din echipă. Procesul de vânzare și emitere a contractului se desfășoară online, simplu și rapid.

Aproximativ 57% dintre polițe sunt emise în prezent automat, comparativ cu 28% în 2020, într-un timp foarte scurt care de cele mai multe ori nu depășește o oră de la semnarea digitală și efectuarea plății.

În pandemie, NN a relansat aplicația mobilă NN Direct. Ce aduce nou această aplicație

În 2020, în plină pandemie, NN a investit în dezvoltarea și relansarea aplicației mobile NN Direct și a oferit alternative prin care clienții să fie în continuare protejați si conectați cu NN de la distanță, cum ar fi soluțiile îmbunătățite de plată online care au susținut dublarea volumului de plăți online în decurs de 12 luni.

„Pentru clienți, e important să poată accesa mai uşor, de la distanță, beneficiile produselor lor de asigurare și pensie și să poată obţine informaţii despre acestea direct pe telefon. Noua aplicație NN Direct nu numai că simplifică accesul la toate informaţiile relevante despre asigurarea sau pensia lor, dar vine cu funcționalități care pot rezolva uşor şi rapid solicitări din partea clienților, precum plata primelor de asigurare si contribuțiilor la pensia privată facultativă, înregistrarea unui eventual eveniment asigurat sau actualizarea datelor personale”, a mai spus Gabriela Lupaș-Țicu.

Numărul utilizatorilor s-a dublat în ultimul an, rating-ul aplicației în magazinul Google Play a crescut după introducerea noilor funcționalități și, în același timp, a crescut și numărul plăților electronice prin aplicație. În total, 75% dintre primele de asigurare au fost anul trecut plătite electronic de clienții NN, prin NN Direct sau prin link de plată online, în creștere față de nivelul de 51% înregistrat la începutul anului 2020. Soluția de plată integrată în NN Direct le oferă o experiență digitală și mai facilă pentru plata online a primelor de asigurare sau a contribuțiilor la pensia privată facultativă, la un click distanță, cu posibilitatea salvării în siguranță a datelor cardului în aplicație pentru plăți viitoare.

“Librăria digitală” din NN Direct

Odată cu noile tehnologii și funcționalități, NN Direct a fost transformată într-o „librărie” digitală unde clienții pot verifica în orice moment, direct pe telefon, toate informațiile despre asigurările și pensiile lor private, de la detalii despre contract și până la evoluția banilor din cont.

Prin NN Direct, clienții pot interacționa online cu NN și pentru a accesa beneficiile asigurării lor de viață, sănătate sau locuință, într-un proces digital end-to-end. Atunci când apare un eveniment neprevăzut și au nevoie de asigurarea lor, oamenii pot anunța NN și pot solicita beneficiile financiare acoperite de asigurare în doar câteva minute, prin 8 pași simpli care pot fi parcurși direct de pe telefonul mobil. Tot în aplicația NN Direct, clienții pot trimite și documente justificative, în funcție de caz.

Câți utilizatori folosesc aplicația NN Direct

NN este în plin proces de migrare către interacţiuni digitale relevante atât cu acei clienți care sunt deja în mediul online, cât și cu cei care încă nu au testat o astfel de experienţă. Din totalul clienților care au cel puţin o asigurare de viaţă sau de sănătate, aproximativ 60% folosesc serviciul NN Direct, iar dintre activi în ultimele 3 luni, aproximativ 75% l-au folosit prin intermediul aplicației mobile. Scopul este ca aplicația mobilă NN Direct să devină principalul tool pe care clienţii să îl utilizeze pentru acces digital, simplu și rapid, la portofoliul lor de produse.

Nu în ultimul rând, anul acesta NN a devenit prima companie de asigurări care a încheiat un parteneriat cu Asociația Română de Fintech, cea mai importantă asociație de companii și startup-uri fintech axate pe digitalizare în industria serviciilor financiare din România. Prin acest parteneriat, NN are în plan să contribuie semnificativ la transformarea digitală a piețelor de asigurări și pensii private, ca parte a strategiei companiei de a oferi clienților o experiență digitală relevantă.

Articol susținut de NN

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro