Toate cele 7 cărţi „Harry Potter” originale vor fi înregistrate pentru Audible cu o distribuție de peste 100 de actori
Audible şi Pottermore Publishing, editorul digital global al Lumii Vrăjitorilor lui J.K. Rowling, vor produce împreună o serie de cărţi audio noi pentru cele şapte poveşti originale ale lui Harry Potter, relatează The Guardian și News.ro.
Noile cărți audio vor fi lansate la sfârşitul anului 2025, fiecare dintre cele şapte titluri în limba engleză urmând să fie lansat secvenţial pentru un public global pe Audible, companie ce face parte din imperiul Amazon fondat de Jeff Bezos.
Părțile implicate au promis că producţiile audio cu o distribuție de peste 100 de actori vor „aduce la viaţă aceste poveşti emblematice aşa cum nu s-au mai auzit până acum”.
Noile cărţi audio vor oferi „un divertisment audio captivant prin intermediul unui design sonor de înaltă calitate în Dolby Atmos, a unor partituri impresionante, a unei game complete de voci de personaje şi a unei capturi de sunet din lumea reală”, au mai declarat Audible şi Pottermore Publishing.
Cărțile audio „Harry Potter” au fost un succes major pentru Audible
Cărţile audio originale în limba engleză, narate de o singură voce, vor fi disponibile în continuare pe Audible. Acestea au fost publicate pentru prima dată în 1999, fiind narate de Stephen Fry şi Jim Dale. De când au fost lansate pe Audible, în 2015, cărţile audio au ajuns la un total de 1,4 miliarde de ore de ascultare la nivel global.
Colecţia completă de audiobook-uri din universul Harry Potter disponibilă pe Audible include The Tales of Beedle the Bard, interpretat de Jude Law; Harry Potter: A History of Magic, narată de Natalie Dormer; Fantastic Beasts and Where to Find Them, cu Eddie Redmayne; şi Quidditch Through the Ages, interpretată de Andrew Lincoln.
Anunțul făcut de Audible și Pottermore Publishing vine după ce în aprilie anul trecut gigantul media Warner Bros. Discovery a anunțat că va face un serialHarry Potter cu autoarea J.K. Rowling la bord ca producător executiv.
Serialul va fi produs de HBO, care și-a luat un angajament de 10 ani față de proiect, ceea ce înseamnă că el va avea cu siguranță mai multe sezoane, spre deosebire de multe seriale cu care ne-a obișnuit Hollywood în ultima perioadă.