Fascinant: cum s-au transformat anunțurile imobiliare ale românilor în ultimii 30 de ani
Dacă stai pe TikTok, cu siguranță ai observat că acolo își fac veacul din ce în ce mai multe anunțuri imobiliare. De altfel, hashtag-ul #imobiliare are peste 500 de milioane de vizualizări, iar #imobiliareromania, peste 100 de milioane.
Asta pentru că tot mai mulți agenți imobiliari se promovează pe TikTok. Și nu, nu e vorba doar de Șerban Trîmbițașu, un agent imobiliar cu peste 280.000 de followers.
În ultimele decenii, locurile din care se documentează oamenii când își caută o locuință de cumpărat sau de închiriat s-au schimbat, parțial pe fondul tuturor transformărilor tehnologice. S-a schimbat radical și felul în care oamenii aleg să își promoveze anunțurile imobiliare.
Toate aceste evoluții au consecințe importante atât pentru vânzători și cumpărători, dar și pentru agenții imobiliari. De la veștile care circulau prin cartier de la o persoană la alta, apoi anunțurile scurte din ziare, am ajuns acum la tururi virtuale și prezentări spectaculoase pe TikTok. Rezultatul: piața imobiliară nu doar că arată, dar se și promovează cu totul diferit în 2023, față de 1990.