FOTO Cum va arăta noul logo al McDonald's în Rusia
Lanțul care va înlocui McDonald’s în Rusia a prezentat logo-ul sub care vor funcționa restaurantele rusești, relatează TASS.
„Sigla înfățișează principalele simboluri ale restaurantului: două bețișoare de cartofi prăjiți galbeni și un burger galben-portocaliu. Fundalul verde al logo-ului simbolizează calitatea produselor și a serviciilor cu care sunt obișnuiți oaspeții noștri”, a anunțat un purtător de cuvânt al lanțului care a preluat afacerile McDonald’s.
Ahead of its relaunch on 12 June, the new „McDonald’s” has confirmed to RIA Novosti that this will be its logo
It apparently represents a burger and two French frieshttps://t.co/ZDHEy1yXYv pic.twitter.com/0CKAm0ALMQ
— Francis Scarr (@francis_scarr) June 9, 2022
Compania americană și-a suspendat toate activitățile în Rusia în data de 8 martie și a închis temporar cele 850 de restaurante pe care le avea în țara condusă de Vladimir Putin, în semn de protest față de războiul din Ucraina.
După ce a continuat să-și plătească angajații din Rusia timp de mai multe luni, McDonald’s a anunțat pe 16 mai că se retrage definitiv din țară și că va vinde afacerile sale unei companii locale.
Cumpărătorul a fost omul de afaceri Alexandr Govor, lanțul urmând să funcționeze teoretic sub o nouă marcă și cu noi meniuri.
Neclarități privind modul în care vor funcționa fostele restaurante McDonald’s în Rusia
Însă pe 26 mai primarul Moscovei, Serghei Sobianin, a anunțat joi că autoritățile din capitala rusă vor sprijini redeschiderea restaurantelor McDonald’s sub noul brand rusesc și că meniul lor va rămâne același, o încălcare a contractului semnat cu compania americană.
Primarul Moscovei a remarcat că plecarea McDonald’s din Moscova a fost evaluată „ca o pierdere uriașă, o catastrofă” de către compania americană.
„S-a dovedit că 95% din toate produsele, sau chiar 98%, sunt produse rusești, tehnologii rusești (…) trebuie doar să le puneți laolaltă, să le împachetați și să le vindeți corect”, a transmis el angajaților lanțului de restaurante.
Acordul de vânzare către Alexandr Govor stipulează că noul brand nu va putea folosi numele, sigla, dar nici meniurile companiei americane.