Sari direct la conținut

Capitalism, Taylor's version. Cum a ajuns Taylor Swift o forță economică și un model de CEO imbatabil

​​Panorama.ro
Taylor Swift în concert la New York, Foto: Shutterstock
Taylor Swift în concert la New York, Foto: Shutterstock

„Dă-te la o parte, Karl Marx. Taylor Swift tocmai a radicalizat masele” e o frază pe care puțini și-ar fi închipuit că o vor citi vreodată. Așa începe însă un articol din The Guardian, despre scandalul provocat de platforma de bilete Ticketmaster, care a cedat pur și simplu în fața cererii uriașe de bilete, pentru cel mai recent turneu al artistei din SUA.

Conform platformei, Swift ar fi putut umple 900 de stadioane. Revolta fanilor Taylor Swift față de Ticketmaster a readus în discuție o problemă mai veche în SUA, și anume monopolul anumitor companii, printre care și Ticketmaster, care a fuzionat în 2010 cu Live Nation, unul dintre cei mai mari organizatori de concerte din țară.

Cazul de mai sus e doar un exemplu care ne arată câtă putere a dobândit Taylor Swift în ultimii ani. Prin muncă, talent, un marketing extraordinar, o bază de fani printre cele mai loiale din lume și o dorință de a se lua la trântă cu cei mai puternici actori din muzică, Swift a devenit o forță disruptivă în industria muzicală, dar și în economie.

Citește mai mult pe Panorama.ro

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro