Sari direct la conținut

Tractorul agricol românesc Tagro, omologat de Registrul Auto Român

HotNews.ro
Tagro, Foto: IRUM
Tagro, Foto: IRUM

Tagro, tractorul agricol românesc, conceput şi realizat integral de IRUM Reghin, a fost omologat de Registrul Auto Român, fapt care certifică înalta calitate a acestuia şi că respectă toate standardele europene, primele astfel de tractoare urmând să iasă pe poarta fabricii în luna iunie.

Procesul de omologare a început de anul trecut, spre sfârşitul lui 2018 Tagro fiind supus unei serii de încercări statice şi dinamice, efectuate de Departamentul Omologări al RAR Bucureşti, care au avut un rol important în definirea şi optimizarea produsului, în conformitate cu normele impuse de Uniunea Europeană.

Cele peste 45 de rapoarte au fost făcute pe baza testărilor efectuate la sediul din RAR Bucureşti, dar şi în afara ţării, la Universitatea din Bologna (IT) şi Millbrook Proving Ground (UK).

„În luna aprilie a acestui an, vom începe producţia componentelor şi vom finaliza noua structură de asamblare a tractorului agricol românesc. În luna iunie vor ieşi pe poarta IRUM primele tractoare TAGRO. Pentru ca acest lucru să fie posibil, specialiştii au efectuat numeroase teste pe câmp, la lucru, cu diferite echipamente şi accesorii. Companiile din domeniul agricol din România, dar şi din străinătate, vor beneficia de acum de un tractor performant, conceput integral în departamentul nostru de cercetare şi dezvoltare”, a declarat directorul general al IRUM, Mircea Oltean, potrivit Agerpres.

TAGRO 86

TAGRO 86

Foto: IRUM

Prezentarea producătorului:

Produsul a fost gândit pentru toți fermierii, cu precădere pentru cei mici și mijlocii, iar piața de desfacere se dorește a fi atât în România, cât și în alte țări din Europa. Performanțele sale fac față cerințelor din piața mondială, având un raport calitate-preț competitiv.

TAGRO este un tractor compact, ușor manevrabil, cu transmisie mecanică, confortabil și care este ușor de întreținut.

Motorul de pe TAGRO este o unitate FPT (Fiat Power Train) model F5 de 86 CP, diesel, cu 4 cilindrii in linie, sistem de injectie common rail, cu turbocompresor si intercooler, iar norma de poluare este stagiul IV final.

Utilajul se încadrează în clasa de putere 80-110 CP și dispune de o transmisie mecanica cu 12 viteze si inversor, cu posibilitate de cuplare 4 x4, directie hidrostatica și sistem de frânare cu discuri multiple.

Instalatia hidraulica de forta a utilajului este alimentata de o pompa hidraulica cu un debit maxim de 60l/min. Circuitul hidraulic pune la dispozitia operatorului un numar de 3 sectiuni hidraulice comandate mecanic prin intermediul levierelor de pe consola dreapta din cabina. Aceste sectiuni hidraulice sunt configurabile, astfel incat sa satisfaca cerintele tuturor accesoriilor ce pot fi atasate tractorului. Mecanismul de ridicare spate este un sistem in 3 puncte de categoria II cu comanda manula din cabina si din exterior, control pe pozitie si forta, respectiv autolift.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro