Sari direct la conținut

Romania-Franta: 18,7 puncte de rating. Dar terasele?

Media lui Comanescu

Muntele acela albastru e meciul Romania-Franta de pe TVR 1. Cifrele inregistrate de GfK pentru primul canal public, pe target urban:

– 2.664.000 de telespectatori (rating mediu 23,4%, share mediu 58,9%) pe prima repriza, 19.00-19.46

– 2.971.000 de telespectatori (rating mediu de 26,1%, share mediu 57,8%) in partea a doua, 19.58-20.51.

Medie nu am decat la nivel national (incluzand satele si comunele), e cea din titlu, 18,7 puncte de rating.

E mult, dar putea fi si mai mult. GfK nu contabilizeaza decat telespectatorii de acasa (cablu, TV terestru si GfK). Publicul care a urmarit meciul de la terase e totusi consistent, am fost aseara la Taifas, fara alt gand de a manca, si am servit un antreu de cocos (galic) cu zimbru (autohton – ca sa nu zic papagal sau ceva) vrand-nevrand. Urmeaza Olimpiada, daca TVR ar fi televiziune comerciala, ar putea incalzi clientii din publicitate cu un studiu complementar cu al GfK, fiindca nu vad cum s-ar putea masura publicul de la terase decat printr-o cercetare cantitativa.

Interesant e ca si a doua partida, fara zimbru, portocale versus broaste, adica Olanda-Italia, a mers bine, 14,7% puncte de rating (1.669.000 de telespectatori) si un share mediu de 35,5%, intre 21.35 si 23.45. Si la talk-show-ul de dupa TVR 1 a realizat o medie de 2,6 puncte de rating la nivel national (nu am cifrele pe urban), foarte tarziu, pe slotul 23.44-00.56. Una peste alta, meciurile se dovedesc o afacere buna pentru TVR 1, iar cei care au dat o multime de bani pe meciurile de prima divizie si Champions League, adica Antenele si iarasi TVR, isi pot freca timid mainile.

Comenteaza pe blogul lui Iulian Comanescu.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro