Sari direct la conținut

O singura oferta depusa pentru expertiza lucrarilor la autostrada demolata dintre Sibiu si Orastie: O asociere italo-romana vrea sa verifice lucrarile facute de italienii de la Impregilo

HotNews.ro
Autostrada Sibiu - Orastie, portiunea demolata, Foto: Construim Romania
Autostrada Sibiu - Orastie, portiunea demolata, Foto: Construim Romania

​O asociere italo-romana a depus singura oferta pentru lucrarile de expertizare tehnica a lucrarilor executate la lotul 3 din autostrada Sibiu – Orastie, celebra autostrada ce a fost inchisa si demolata partial la nici un an de la inaugurare. Valoarea estimata a contractului este de circa 400 de mii de euro si vizeaza intreg proiectul tehnic de executie si isi propune sa identifice toate neconformitatile existente si lucrarile ramase de executat. In tot acest timp, Compania de Drumuri si Autostrazi a demarat deja lucrarile in regie proprie pentru reconstructia a celor 200 de metri unde corpul autostrazii a fost excavat in intregime. Reamintim, tronsonul in cauza a fost realizat de firma italiana Impregilo, contract reziliat la inceputul anului.

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania anunta ca luni a avut loc sedinta de deschidere a ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului de achizitie publica „Expertiza tehnica asupra lucrarilor executate pentru obiectivul Autostrada Orastie – Sibiu, lot 3, cuprins intre km 43+855 – km 65+965, in lungime de 22,11 km”.

„A fost depusa o singura oferta de catre ASOCIEREA SPC ELITE CONSULTING SRL – ERRE. VI.A RICERCA VIABILITA’ AMBIENTE SRL (errevia) – PRO ITER PROGETTO INFRASTRUTTURE TERRITORIOA (Proiter)”, transmite CNADNR intr-un comunicat remis HotNews.ro, fara a preciza insa care este valoarea ofertei depusa de asocierea in cauza.

Valoarea estimata initial a contractului era de 1.808.496 lei (fara TVA).

„In perioada urmatoare comisia de evaluare va finaliza procesul de evaluare a ofertei depuse”, arata CNADNR.

„Avand in vedere situatia existenta pe acest lot, a defectelor existente in santier si a lucrarilor ramase de executat, se impune clarificarea calitatii si cantitatii lucrarilor executate in santier prin expertizarea acestora. Expertiza se va pronunta si asupra Proiectului tehnic de executie.

Expertiza tehnica va cuprinde rapoarte pentru urmatoarele specialitati: drumuri, poduri, lucrari hidrotehnice, teren fundare, instalatii si altele, in functie de tipul lucrarilor expertizate. Prin aceasta expertiza vor fi identificate toate neconformitatile existente si lucrarile ramase de executat, in asa fel incat dupa solutionarea corespunzatoare a acestora, la deschiderea circulatiei, traficul sa nu fie influentat de eventuale degradari ulterioare”, informeaza Compania de Drumuri.

Durata contractului este 15 luni de la data intrarii in vigoare, iar primele 5 luni ale contractului sunt pentru finalizare expertizei tehnice. Dupa primele 3 luni de la inceperea contractului vor urma 12 luni necesare pentru instalarea sistemului de monitorizare a zonelor cu instabilitate a terenului.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro