Sari direct la conținut

Sponsorizări în 2022: Companiile încă au timp să ia decizii pentru a beneficia de modificările mai avantajoase ale legislației

Pwc Romania
Camelia Niță, Miruna Lungu, Alin Dumitriu, Foto: PwC România
Camelia Niță, Miruna Lungu, Alin Dumitriu, Foto: PwC România

Preocuparea în creștere a companiilor pentru un viitor sustenabil și pentru îndeplinirea obiectivelor de responsabilitate socială sub umbrela ESG (Environmental, Social, Governance) este susținută de instrumente fiscale care pot fi utilizate pentru a aduce contribuții mai mari prin sponsorizarea unor cauze sociale sau de mediu.

Având în vedere că a mai rămas puțin până la finalul anului 2022, este important de reținut ca unele companii au încă posibilitatea să redirecționeze pentru sponsorizări, în acest an, maxim 20% din impozitul plătit pentru anul 2021 sau să acorde sponsorizări în mod direct din bugetul anului 2022.

Redirecționare și sponsorizare directă

Față de anii anteriori, acum companiile pot efectua sponsorizări şi/sau acte de mecenat și/sau să acorde burse private optând pentru redirecţionarea unei părți din impozitul pe profit/pe veniturile microîntreprinderii prin intermediul unei cereri către ANAF, nu numai prin acordare directă către beneficiari ca până acum.

Citește continuarea articolului pe blogul PWC România

Articol semnat de Camelia Niță, Director, Miruna Lungu, Senior Manager, Alin Dumitriu, Manager

Abonați-vă gratuit la blogul PwC România aici și veți fi notificați săptămânal cu cele mai recente articole.

Articol susținut de PwC România

ARHIVĂ COMENTARII