Sari direct la conținut

UPDATE Reteaua de bancomate, POS-urile, platile cu cardul si serviciul de internet banking ale ING au cazut sambata. Serviciile au redevenit functionale dupa aproape 11 ore/ "Problema tehnica nu a pus niciun moment in pericol datele si banii clientilor", spune banca

HotNews.ro
Clientii cu conturi la ING au avut o surpriza neplacuta sambata dupa-aiaza, Foto: Hotnews
Clientii cu conturi la ING au avut o surpriza neplacuta sambata dupa-aiaza, Foto: Hotnews

Mai multi cititori ne-au sesizat ca reteaua de bancomate a ING Bank este nefunctionala, lucru confirmat si de un reporter HotNews.ro. „E o problema tehnica. Nu merg nici POS-urile, nici ATM-urile si nici Home’Bank (sistemul de Internet banking furnizat de banca). Sistemul a cazut din cauze naturale, neputand fi vorba de un atac. Avem mai multe echipe care lucreaza simultan, si speram ca pana la ora 18.30 cand ne vom reuni sa va putem da o veste buna”, au transmis HotNews oficialii bancii.

De cateva ore, clientii bancii nu pot sa faca plati cu cardul, la magazine sau pe internet, si nici nu-si pot accesa online conturile. Oficialii bancii spun ca sistemele informatice au cazut si ca se fac eforturi pentru restabilirea lor cat mai curand. Nu se precizeaza motivul care a dus la aceasta situatie, a transmis Digi24.

UPDATE 00.00ING Bank anunta ca „toate serviciile ING sunt din nou functionale”. Anuntul a fost facut si pe pagina oficiala de Facebook.

UPDATE 19.35 – ING Bank anunta intr-un comunicat remis redactiei ca problemele au aparut la „sistemul de stocare a datelor” si ca lucreaza impreuna cu furnizorii sistemului afectat „in regim de maxima urgenta” pentru remedierea situatiei. „Aceasta problema tehnica nu a pus niciun moment in pericol datele si disponibilitatile banesti ale clientilor ING, care sunt in deplina siguranta”, precizeaza ING.

Comunicatul ING:

„Va informam ca astazi, 10 septembrie, orele 13.00, sistemul de stocare a datelor a inceput sa genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cat si serviciul Home’Bank au devenit indisponibile.

Lucram impreuna cu furnizorii sistemului afectat in regim de maxima urgenta pentru remedierea acestei situatii in cel mai scurt timp posibil. Aceasta problema tehnica nu a pus niciun moment in pericol datele si disponibilitatile banesti ale clientilor ING, care sunt in deplina siguranta.

Vom informa periodic clientii cu privire la stadiul remedierii acestei situatii neplacute.

Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si va asiguram ca, impreuna cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratam rezolvarea acestei problema in regim de maxima prioritate.”

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro