Sari direct la conținut

De ce aleg investitorii Nordis Group proprietăți din România, în detrimentul celor de peste hotare?

Smile Media
Nordis Mamaia, Foto: Nordis Group
Nordis Mamaia, Foto: Nordis Group

Atractivitatea dezvoltărilor urbane futuriste și trendul vacanțelor în zone în care luxul este o normalitate alimentează un interes în creștere al românilor pentru un stil de viață cu un grad ridicat de confort. În ciuda oportunităților pe care țările arabe le oferă de ceva timp cumpărătorilor români, aceștia preferă să investească în proprietăți imobiliare din România, precum proiectele Nordis Group, în baza unor factori extrem de importanți pentru siguranța investiției.

Conform unui studiu efectuat de către o instituție bancară de prestigiu, românii ocupă locul 1 în materie de comportament axat pe economisire în perioada pandemiei, cu un procent de 83% față de media europeană de 66,5%. Acest lucru justifică cererea ridicată privind achiziția de proprietăți imobiliare și, în ciuda provocărilor din prezent, creează un prilej favorabil pentru investiții financiare, prin care economiile sunt protejate de inflație.

În prezent, comportamentul cumpărătorilor în domeniul imobiliar denotă o educare cu privire la calitatea construcției, standardul energetic, existând așteptări mai mari în raport cu beneficiile extra ale fiecărui produs imobiliar. Oferta dezvoltărilor premium ocupă la acest moment doar 7% din piață, ceea ce deschide o oportunitate pentru agențiile imobiliare de peste hotare, în a atrage cumpărători interesați să investească în proprietăți premium mai ofertante, pentru a obține un venit pasiv atractiv.

În ciuda mirajului creat în jurul acestui trend al proprietăților imobiliare în zone exotice, investitorii preferă să aleagă investițiile financiare sigure, analizând toate avantajele unui produs imobiliar din România, ce promovează un stil de viață ca o vacanță, cu un grad ridicat de confort. Un astfel de caz este Nordis Group, singura companie imobiliară care îmbină armonios dezvoltarea hotelieră cu cea rezidențială, creând un concept de succes prin care aliniază oferta la cele mai înalte standarde de peste hotare.

Dezvoltatorul a marcat o premieră pe piața din România, oferind posibilitatea investiției într-o cameră de hotel, de administrarea căreia se va ocupa integral, investitorul având posibilitatea de a rezerva camera timp de o săptămână pe an, pentru vacanța proprie. La Nordis Mamaia, proprietarul se va bucura de vacanța sa de 5*, cu extrem de multe variante de relaxare și petrecere a timpului liber: plajă proprie, spa de 3.200 mp, piscine interioare și exterioare, 12 restaurante și cafenele, concierge, cinema, sală polivalentă, loc de joacă pentru copii, centru de recuperare medicală, galerie comercială cu branduri premium.

„Investitorii aleg Nordis pentru că le place conceptul pe care l-am creat în cele mai atractive stațiuni din România. Avem experiență în management hotelier și turism, ceea ce le conferă încredere că investiția este una profitabilă. Piața a ajuns la un nivel de maturizare, iar investitorii analizează atent produsul imobiliar, de la calitatea construcției, la facilități, comunitatea din care vor face parte și stilul de viață în cazul celor care aleg o proprietate în corpurile rezidențiale. La acest moment, o investiție în conceptul Nordis protejează economiile de inflație și este singurul care oferă garantat un venit pasiv fără alte costuri. Ne ținem de planul nostru măreț: punem România pe harta destinațiilor de senzație”, declară Florin Poștoacă, Sales Manager Nordis Group.

Cumpărătorii care au investit în produsele imobiliare Nordis Mamaia, Nordis Sinaia și Nordis Brașov au luat decizia convinși de toate plusurile pe care dezvoltatorul le oferă: condiții de 5 stele, administrarea proprietății, randament garantat de 7% anual, venit pasiv lunar asigurat, metode flexibile de plată, flux de turiști asigurat tot anul și posibilitatea rezervării camerei de hotel timp de o săptămână pentru sine. În acest fel, au siguranța unei investiții fără cheltuieli extra, fără riscuri și efort de administrare.

Doar în 2021, Nordis Group a realizat vânzări record, de peste 400 de milioane de lei, în ciuda contextului mai puțin favorabil din piață, ceea ce validează atractivitatea proiectului și denotă că românii au continuat să investească în proprietăți imobiliare din România, în detrimentul celor din zone exotice din afara granițelor.

Imposibilitatea de a asigura continuitatea închirierii unității, costurile ridicate pentru servicii de property management, plata taxelor și rigorile specifice locale, inaccesibilitatea și dependența de transport aerian și costurile aferente, ce scad profitabilitatea investiției, îi determină pe investitori să evite investițiile peste hotare și să aleagă proprietăți imobiliare din România, pentru a avea o putere mai mare de control.

Articol susținut de Nordis Group

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro