Sari direct la conținut

YouTube si-a decernat Oscarurile

Cotidianul

Platforma care a dominat piata online de continut video inca de la lansarea din februarie 2006 a tinut sa se laude ca toti laureatii au contribuit in felul lor la incurajarea fenomenului. Pionierii desemnati prin vot au pus bazele unui suport media care a modificat modul in care oamenii acceseaza informatia si entertainmentul.

„Au vazut o oportunitate pentru vizibilitate globala, iar prin succesul lor au modificat parametrii prin care se defineste un «star».

Pe masura ce publicul a aflat ce inseamna videourile online, multi dintre creatorii acestor continuturi au ajuns personalitati celebre peste noapte in intreaga lume“, a declarat pentru Reuters Jamie Byrne, directorul de marketing al companiei.

Byrne este convinsa ca pionierii desemnati prin vot au pus bazele unui suport media care a modificat modul in care oamenii acceseaza informatia si entertainmentul, transformind practic monitoarele de PC in ecrane tv in toata regula.

Ninja rezolva dileme

La categoria Cea mai creativa secventa video s-a impus OK Go, o trupa de patru tineri din Chicago care danseaza pe opt aparate de gimnastica in ritmul piesei „Here It Goes Again“. Nu mai putin de 13 milioane de internauti au accesat creatia americanilor.

Pentru cel mai inspirat clip a fost recompensat Juan Mann, un ins din Australia, cu infatisare de hippiot, care imbratiseaza gratuit trecatorii din jur. Cel mai bun serial a fost desemnat „Ask a Ninja“, creat de doi comedianti din Los Angeles, Kent Nichols si Douglas Sarine.

Seria infatiseaza un ninja care raspunde intr-un jargon caracteristic unor intrebari precum „Asculta un ninja muzica rock?“, „Cum sa omori un ninja?“ sau „Ce este podcastingul?“.

Integral in Cotidianul

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro